Vo štvrtok 28. augusta 2014 bol vo večerných hodinách do premávky na linku 22 zaradený midibus SOR BN 9.5 #6702, ktorý nahradil odstavený midibus Iveco First #5902, ktorý bol ponúknutý na odpredaj. V najbližšom čase budú na linky MHD zaradené aj zvyšné štyri nové midibusy.
Od začiatku septembra sa okrem piatich midibusov do premávky zaraďujú aj zvyšné nezaradené kĺbové autobusy SOR NB 18 City #4750 - 4756. V premávke je tak už 122 autobusov SOR, kompletnú 127-kusovú flotilu autobusov SOR doplní ešte päť elektrobusov, ktoré by mali byť podľa našich informácií dodané v septembri.
Dead
Vdaka tomu ze by to bola okruzna linka, je mozne zaciatok/koniec nastavit na NO, tam je to idealne pre vodica, aj vsetci cestujuci sa dostanu z NO domov a naopak z domu na NO bez prestavky.
Ten tvoj navrh Heringes Furca je podla mna druhy najlepsi, ako som pisal, no je tam dost problemov, ta odbocka zo Secovskej vlavo, nutne prestupy a kvoli nim je mozne ze by spoj vyuzivali len Heringesania, Furcania by sa radsej tych par minut presli na castejsi spoj ako cakat na priamy, no s prestupom, dalsim cakanim a nastupom do plneho busu, takze kludne ten spoj moze byt casto poloprazdny az prazdny. Uz som spominal aj opacny smer, ak Furcan z Charkovskej cestuje z NO alebo este vzdialenejsieho miesta, mozno uz cestou prestupuje, tak kvoli jednej zastavke nebude cakat mozno 20 min., len aby sa vyhol 5 minutovej ceste pesi - a nastavit tie spoje tak, aby necakal, ked z NO idu spoje 15 a 20 8x za hodinu sa proste neda.
To vsetko, aj moj navrh ma nejake dovody, su to hlavne ta problematicka krizovatka, to ze Heringes ma malo cestujucich, to ze KNV ma od Heringes este 5 zastavok a semafory, odbocenia vlavo, ak by isiel spoj cez Heringes na Charkovsku a Krosniansku, mohol by odbocit neskor ako 20ka, az na semafore, tym by usetril cestu aj cas a boli by to mozno len 2 zastavky, nie 5 ako teraz 20ka. Myslim ze pre tie 2 ulice na Furci by ta 1 zachadzka stala za priamy spoj - 20ka ma teraz 2 zachadzky a je dalej a cestujuci z KNV to musia znasat.