Vo štvrtok 28. augusta 2014 bol vo večerných hodinách do premávky na linku 22 zaradený midibus SOR BN 9.5 #6702, ktorý nahradil odstavený midibus Iveco First #5902, ktorý bol ponúknutý na odpredaj. V najbližšom čase budú na linky MHD zaradené aj zvyšné štyri nové midibusy.
Od začiatku septembra sa okrem piatich midibusov do premávky zaraďujú aj zvyšné nezaradené kĺbové autobusy SOR NB 18 City #4750 - 4756. V premávke je tak už 122 autobusov SOR, kompletnú 127-kusovú flotilu autobusov SOR doplní ešte päť elektrobusov, ktoré by mali byť podľa našich informácií dodané v septembri.
Dead
- dlzka, napr. z KNV na NO to trva 15 min., 17ka Lingov na Palackeho 12 min., ta nova linka by mala o zastavku viac (NO) a nemusela by zastavovat na tych zastavkach na znamenie, takze do 15 min. by sa to zmestilo
- tym casom 15 min. sa vysvetluje aj vyska cestovneho, 30 min. listok by bohato stacil, aj na dalsi prip. prestup
- bola by to kratka okruzna linka, Heringes>NO asi 15 min., NO>Heringes 7 min., takze spolu tak 23 min.
- ine riesenie, priama linka Heringes>NO, odbocenie vlavo na Secovsku si neviem predstavit, v spicke nemozne, nehovoriac o plytvani a kilometroch navyse
Druha cast, resp. P.S.:
Tak vyznamnu cast ano, ale mnoho ludi su z hornej casti KNV, ti mozu vystupit aj na starej zastavke 20ky Lingov, co sa tyka Furcanov, ti mozu stale pouzit aj 20ku a okrem toho by mali tu novu okruznu linku a s vyhodou ze by nemuseli prestupovat, dalsia vyhoda ktoru som neuviedol, ak by sa mierne zvysil interval 15ky a zaradila by sa ta nova linka, intervaly NO>Furca by sa mohli aj znizit, kazdy by si mohol vybrat ci ist na tu okruznu linku 5X s 1 zachadzkou, alebo pocka na 15ku bez zachadzky (a stale by tu boli aj 71, 72, 20).