Ich realizácia bude závisieť od schválenia príslušným orgánom.
Začiatok nového školského roka nepríjemne prekvapil cestujúcich, ktorí sa rozhodli využiť MHD popri rekonštruovanej Karlovesko-dúbravskej električkovej radiále. Autobusy náhradnej dopravy uviazli v rozsiahlych dopravných zápchach spolu s individuálnou dopravou a počas špičiek postupne naberali meškanie hodinu i viac. Ešte väčším zdržaniam sa predišlo aspoň otvorením priecestí z Mlynskej doliny k Lafranconi a z Botanickej na Devínsku cestu k 2. septembru. Dopravu však brzdí najmä meškajúca prestavba križovatky Molecova s nejasným termínom dokončenia.
Pred začiatkom poslednej etapy modernizácie radiály mesto informovalo, že projekt organizácie dopravy zahŕňal aj vytvorenie vyhradených buspruhov, ktoré však krajský dopravný inšpektorát schváli, až keď si to dopravná situácia vyžiada. A hoci sa počas uplynulých mesiacov pravidelne tvorili zápchy popri rekonštruovanom úseku električkovej trate, k realizácii buspruhov dodnes neprišlo. Magistrátu sme sa preto opýtali, či dopravnú situáciu vyhodnocovalo a či má pripravené riešenie súčasnej katastrofálnej situácie v Karlovej Vsi, vzhľadom na to, že práce na trati potrvajú ešte minimálne vyše mesiaca.
"So zriadením BUS pruhov popri modernizovanej Karloveskej radiále naďalej uvažujeme. Momentálne čakáme na vydanie rozhodnutia príslušného správneho orgánu, kým pristúpime k ich samotnej realizácii," uviedla hovorkyňa magistrátu hlavného mesta Katarína Rajčanová. Bližšie informácie o buspruhoch magistrát opäť neposkytol. Nie je ani jasné, prečo neboli buspruhy pripravené už k začiatku školského roka. Ak totiž takýmto prístupom mesto vyženie ďalších cestujúcich z MHD, je otázne, či sa tam ešte vrátia, najmä v súčasnej ťažkej dobe, kedy už MHD pre obavy z koronavírusu opustilo nemálo cestujúcich.
Pripomeňme ešte, že buspruhy na Botanickej a nábreží boli vyznačené už začiatkom marca pred prvou tohtoročnou etapou modernizácie, ale ešte pred tým, než sa vôbec využili, ich mesto zrušilo s odôvodnením, že boli realizované omylom. Ich zrušenie vtedy na plynulosť dopravy nemalo, keďže začiatok modernizácie pripadol na začiatok pandémie, kedy doprava v meste takmer úplne ustala.
810zssk
1. Napísal som najslušnejší a najprijemenjšie ladený e-mail aký bolo možné napísať. Všetko v dobrom lebo veď máme spoločný cieľ.
2. Došla mi odpoveď ktorej cieľom bolo preukázať je že všetko je správne, ja som idiot a Dopravca je najdokonalejšia inštitúcia na svete, ktorá nikdy nepochybila.
3. Nasr...dil som sa, poslal som formálnu reklamáciu kde som odcitoval všetky ustanovenia PP a zákona a požiadal o vrátenie peňazí.
4. Reklamácia bola uznaná a na účet mi slávnostne prišlo cca 63 centov.
A tak dookola. Proste vo svete kde do firmy peniaze tečú len za to že existuje nie je dôležité aby veci fungovali, alebo nebodaj bol produkt pre zákazníka atraktívny. Alfou a omegou je ego a schopnosť preukázať že sme neomylní, dokonalí a nepotrebujeme aby nám plebs kecal do toho ako veci robiť. Priznať si chybu, alebo proste nedokonalé riešenie je v tomto vesmíre prejavom slabosti, ako keby sme boli stále štvorroční škôlkári.