Okrem revízorov môžu cestujúci v prostriedkoch bratislavskej MHD stretnúť už aj prepravných asistentov.
Dopravný podnik Bratislava s cieľom zatraktívnenia MHD prichádza s novinkou, ktorá pomôže cestujúcim s rôznymi situáciami pri cestovaní bratislavskou MHD. Vo vozidlách MHD môžu cestujúci stretnúť už aj asistentov cestovania, ktorí sa starajú o pohodlie cestujúcich pri cestovaní. Cestujúci ich môžu spoznať vďaka modrej uniforme dopravného podniku.
Prepravní asistenti pomôžu cestujúcim pri nástupe a výstupe s detským kočíkom, zabezpečia bezpečné nastupovanie a vystupovanie cestujúcim s obmedzenou schopnosťou pohybu a v prípade potreby si u nich môže cestujúci zakúpiť aj cestovný lístok. V prípade zmien organizácie dopravy pomáhajú informovať cestujúcich o aktuálnych zmenách, rozdávajú informačné letáky, ale poradia aj turistom s orientáciou v hlavnom meste. Dohliadajú aj na dodržiavanie prepravného poriadku, pôsobia preventívne v oblasti bezpečnosti pri preprave a cestujúci sa na nich môžu obrátiť v prípade, ak majú nejaký podnet k mestskej hromadnej doprave.
Okrem asistentov cestovania cestujúcim častokrát ochotne pomôžu pri nastupovaní a vystupovaní, prípadne pri orientácii aj samotní vodiči vozidiel MHD.
810zssk
Inak vo veľkej časti prípadov stačí reštartovať tarifný systém a problém sa vyrieši, keďže často je to len o tom že označovač "zamrzol" a keď sa znova nabootuje, funguje. Tiež by ma zaujímalo či niekto tieto reporty zaznamenáva a následne skúma prečo k tomu dochádza, alebo sa to "necháva tak".
Inak ja som s HW nikdy nepracoval, tak neviem, ale neexistuje nejaká možnosť mať tam kompletne separátny proces ktorý bude nezávislý na všetkom ostatnom, len bude opakovane volať tie "hlavné procesy" a zisťovať či niečo robia, s tým že keď zistí že nie, vyvolá reštart? Teda takmer určite ho je možné mať, skôr sa pýtam že či je možné zabrániť tomu aby zamrzol tiež ak sa niečo pokašle v tom hlavnom procese. Mám pocit že som už zariadenia ktoré sa samoreštartovali pri zamrznutí videl, ale nie som si úplne istý. S tým že ak by sa problém opakoval príliš často, odošle to log technikom s tým že na tento označovač sa treba pozrieť lebo sa nespráva ako sa má?