Do Dúbravky premáva linka 4.
Od soboty 22. februára 2020 bude obnovená premávka električiek z Karlovej Vsi do Dúbravky. Linka 4 bude premávať až po konečnú zastávku Pri kríži. Trasy ostatných električkových liniek sa nemenia.
Náhradná autobusová linka X5 bude zrušená. Autobusové linky 83 a 84 budú premávať v špičkách pracovných dní v pôvodných intervaloch ako pred výlukou, počas voľných dní bude na linke 83 zachovaný zlepšený 10-minútový interval.
Cestujúci v Dúbravke budú mať k dispozícii spojenie s centrom mesta a významnými prestupnými uzlami každé 4 minúty v špičke, každých 5 minút mimo špičky a každých 7,5 minúty počas víkendov. Na linke 4 bude zároveň minimálne každý druhý spoj bezbariérový, t.j. zabezpečený nízkopodlažnými električkami.
Zastávka Záluhy (pôvodne Damborského) v Dúbravke, ktorá má byť v budúcnosti integrovaná, bude zatiaľ slúžiť len pre električky, autobusové linky budú obsluhovať doterajšie zastávky. Pre prestup na tejto zastávke bude naďalej potrebné použiť dočasný priechod pre chodcov, keďže dokončenie rekonštrukcie podchodu sa podľa najnovších informácií očakáva až koncom jari tohto roka.
Cestujúci môžu na zmodernizovaných električkových zastávkach Dolné Krčace, Horné Krčace a Záluhy využívať nové automaty na cestovné lístky, ktoré sa nachádzajú na každom nástupišti. Zastávky sú vybavené aj elektronickými tabuľami s aktuálnymi odchodmi spojov z danej zastávky a každé nástupište je po novom vybavené aj prístreškom pre cestujúcich.
kecho
Ked dokaze 3 nabrat na15 zastavkach manko polovice intervalu vo vecernom case, ked je minimalny pohyb aut, tak ako ma byt spolahlive dodrziavanie intervalov? Nadvaznosti radsej ani neriesim.
Cize vdaka meskaniu v Raci je rozbita nadvaznost v Petrzalke. Presne to, co bolo kritizovane pri 95/97, ze sa rozbiju nadvaznosti.
Pri prestupnom bode na SNP som v pohode prisiel 3 z Blumentalu na SNP a nemusel som absolvovat turisticky pochod, plus ako bonus 1 isla vcas a nadvazovala na nu 99.
Ked ti vysvetlujem, ze nemoze byt radialne prepojenie dvoch nevyvazenych trati - 2 zastavky vs 15 zastavok, tak obhajujes, ze “ak” dispecing, “ak” vselico mozne, namiesto priznania, ze proste niekto slapol vedla. Nie je hlupost urobit chybu, to sa moze stat, ale nekriticky tvrdit, ze je to fantasticke, to uz nie je uplne koser.
Btw. pri TPD uz boli aj dva vozy L3 stojace za sebou(v smere z mosta). Pri int 4-5 tiez urcite spolahlivo dodrzany interval...