Po dodávke nových trolejbusov plánuje dopravný podnik zreorganizovať sieť trolejbusových liniek.
Do Bratislavy sú postupne od augusta dodávané posledné nové trolejbusy od výrobcu Škoda Electric z Plzne. Ide o 20 trolejbusov Škoda 30 Tr SOR dĺžky 12 metrov bez prídavného diesel-agregátu (APU). Trolejbusy sú súčasťou kontraktu na 120 nízkopodlažných trolejbusov, z ktorých už Dopravný podnik Bratislava (DPB) prevzal do konca júla 2015 celkovo 100 kusov (70 kĺbových, 15 krátkych bez APU, 15 krátkych s APU). Prevzatie posledných vozidiel očakáva DPB postupne do októbra tohto roka. Ako prvé prišli vozidlá #6020, 6021 a 6023.
Dodávka nových trolejbusov umožní vykonať reorganizáciu siete trolejbusových liniek, ktorú dopravný podnik pripravil už v minulosti, ale pre nedostatok vozidiel nebola zrealizovaná. Reorganizácia liniek je plánovaná predbežne na prelome leta a jesene. "DPB, a.s. reorganizáciou liniek dosiahne optimálne rozloženie kĺbových a sólových trolejbusov na základe vykonaných prieskumov," uvádza v tlačovej správe DPB.
Nákup nových trolejbusov dopravný podnik financoval prostredníctvom nenávratného finančného príspevku z Kohézneho fondu EÚ (80,75 %), príspevku zo štátneho rozpočtu SR (14,25%) a zvyšnými piatimi percentami prispelo mesto Bratislava.
Rubber38
1) Z Trnavky sa vacsina ludi vezie len po Myta/SAV. Vacsina cestujucich na Kramare nepochadza z Trnavky, ale z vyssie spomenutych usekov
2) Zrusit 204 by bolo zlym zlym krokom, kt. by BA III pri ceste na Kramare neuveritelne poskodil
Tak sa prosim ta rozhodni, lebo platit moze len jedno z toho. Alebo ti nevadi nutnost prestupu z Trnavky, ale z Myt? Ved tym tak ci tak zostava kvalitne spojenie na Magursku