Záujem bol o 48 autobusov a jeden trolejbus.
Dopravný podnik Bratislava zverejnil výsledky obchodnej verejnej súťaže na najvýhodnejší návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy na predaj ojazdených dopravných prostriedkov MHD. Dopravný podnik v súťaži spolu ponúkal 94 ojazdených autobusov a trolejbusov v rôznom stave. Úspešnými navrhovateľmi sa stali šiesti záujemcovia, ktorí prejavili záujem o kúpu 48 autobusov a jedného trolejbusu. S úspešnými navrhovateľmi by následne mali byť uzatvorené kúpne zmluvy. V súťaži uspeli:
- Ares Bus, s.r.o.: SOR B 9.5 #3533, SOR BN 9.5 #3551, Tedom C12 G #2104, 2107, 2108, 2121, 2123 a 2124, Karosa B 741 CNG #1620, 2607 a 2652.
- DZS - M.K. Trans, s.r.o.: SOR B 9.5 #3530, 3531 a 3532, SOR BN 9.5 #3539, SOR BN 10.5 #3403, 3405, 3407, 3410, 3415 a 3421, Mercedes-Benz Sprinter #1900, Iveco Daily #1902, 1903, 1904 a 1906.
- kmko logis, s.r.o.: Tedom C12 G #1107, SOR BN 10.5 #3404 a 3412.
- Mgr. Peter Krajči: Mercedes-Benz Citaro CNG #2020.
- RETROBUS, s.r.o.: Tedom C12 G #1102 a 2114.
- Štefan Kudrík: Tedom C12 G #1101, 1103, 1104, 1105, 1106, 1108, 1109, 2125, 2126 a 2127, SOR B 9.5 #3501, 3508, 3509, 3518, 3521 a 3526, Škoda 14 Tr #6272.
Niektoré z týchto autobusov pravdepodobne ešte poslúžia v iných mestách (napr. spoločnosť DZS - M.K.Trans prevádzkuje MHD v Michalovciach, Humennom a Starej Ľubovni), niektoré z nich budú zrejme už len zošrotované a niektoré sú už ponúkané na ďalší predaj na jednom z inzertných portálov.
Aktualizácia: Viaceré vozidlá napokon odpredané neboli. Niektoré sa opäť vrátili do premávky, iné boli predávané v ďalších kolách.
Valec
Skôr je otázka, prečo modernizačný program 35 vozov trval až 11 rokov. Ak by skončil rýchlejšie, mohli by sme mať viac T3P... čo by zas na druhej strane zakonzervovalo VP vozy na dlhší čas.