Linky 65, 201 a 202 naďalej nepremávajú cez Gagarinovu.
Aktualizácia: Po 9:00 je premávka obnovená aj na Gagarinovej ulici.
Z dôvodu zaplavenia podjazdu na Gagarinovej ul. premávajú linky 201 a 202 cez Mierovú ulicu a neobsluhujú zastávky Gagarinova až Ríbezľová. Odporúčame využiť zastávky na Mierovej ulici.
Odklonom cez Ružinov premáva aj linka 65, preto neobsluhuje zastávku Ríbezľová.
Po ústupe vody budú linky operatívne presmerované opäť na stále trasy cez Gagarinovu ulicu.
S obmedzením je po ukončení premávky električiek potrebné počítať aj pri ceste do Rače. Račianska ulica, ktorou premáva linka N55, je pri Vozovni Krasňany uzavretá. Linka N55 premáva z Hlavnej stanice len po Vozovňu Krasňany a z Rače len po Malé Krasňany. Pri odchode 0:30 z centra mesta odporúčame cestujúcim pri ceste do Rače využiť linku N53 na Zlaté piesky a tam prestúpiť na linku N56, ktorá cez Východné premáva do Rače po zastávku Hečkova.
Po 0:16 bola obnovená premávka linky N55 až do Rače.
Po 21:37 bola obnovená premávka električiek liniek 8 a 9 v Ružinove.
Po 20:00 bola obnovená premávka linky 4 medzi Zátiším a Vozovňou Jurajov dvor. Od 20:30 premáva aj linka 51 po svojej trase.
Od 18:45 už nepremávajú ani linky 8 a 9 do Ružinova. Električky sú z Trnavského mýta odklonené k ŽST Nové Mesto. Medzi Trnavským mýtom a Ružinovom je už zavedená náhradná autobusová doprava.
Odklonená je aj linka 50 z podjazdu na Ružinovskej. Autobusy premávajú odklonom cez Bajkalskú. Obsluhuje však všetky zastávky. Rovnako obsluhujú všetky zastávky aj autobusy linky 98, ktoré obchádzajú zatopený podjazd Bajkalská - Prievozská cez Hraničnú.
Rovnako nepremáva linka 4 medzi Zátiším a Vozovňou Jurajov dvor. Linka 4 premáva z mesta k ŽST Nové Mesto a medzi Vozovňou Jurajov dvor a Zlatými pieskami. Zavedený bol náhradný autobus X4 medzi ŽST Nové Mesto a Vozovňou Jurajov dvor cez Tomášikovu, Rožňavskú a Bojnickú. Medzi Zátiším a Odborárskou premáva odklonom aj linka 51. Počítať treba s väčším meškaním.
Pri prestupovaní na Trnavskom mýte sa vyhnite podchodu. Len 6 dní po jeho slávnostnom znovuotvorení jeho časť pri električkových nástupištiach opäť zaliala voda z búrky. Podchod na Trnavskom mýte je opäť funkčný (okrem eskalátorov na električkové nástupištia).
810zssk
Ano, som si plne vedomy ze je to problematicke a to najma kvoli meskaniam. Preto som tam spomenul aj to ZV, ktore by bud mohlo robit obratovy spoj N55 (t.j. kmenovy voz by sa tocil po dvoch hodinach a druhu polku spojov by jazdil zalozak), resp. by mohlo fungovat ako pripoj, t.j. kmenove vozidlo by jazdilo len po Vinohrady a dalej by ludia prestupili na zalozak, ktory sa moze vratit kedy chce.
Ak niekto nevie mentalne spracovat ideu ze nocna doprava moze fungovat aj v inom rezime ako "poslem voz na koniec mesta a cakam kym sa vrati", tak to uz je holt iny problem.
V kazdom pripade, to riesenie ktore nakoniec uviedol Solider ze dispecing zrealizoval je velmi dobre, takze problem nakoniec nebol.