Na viacerých linkách boli zapracované ďalšie požiadavky obcí a cestujúcich.
V nedeľu 9. decembra 2018 vstupujú do platnosti aj nové cestovné poriadky regionálnych autobusov dopravcu Slovak Lines. Na základe požiadaviek obcí a cestujúcich bola na jednotlivých linkách zapracovaná ďalšia várka zmien. Nové cestovné poriadky je možné nájsť na stránkach IDS BK a Slovak Lines. Niektoré najvýznamnejšie zmeny:
- Autobusové linky, ktoré sú naviazané na železničných staniciach na vlaky, majú prispôsobené odchody a príchody novému grafikonu vlakovej dopravy.
- Nová linka 510 bude premávať medzi Bratislavou a Svätým Jurom, Kačačnicami.
- Na linke 520 pribudli nové priame spoje do Bratislavy z pezinských sídlisk Sever a Muškát a opačne.
- Medzi Bratislavou, Pezinkom a Modrou boli zavedené nové zrýchlené spoje na novej linke 535 a tiež v rámci linky 576. Zrýchlené spoje budú premávať ráno každých 15 minút do Bratislavy, popoludní každých 30 minút z Bratislavy.
- Nové spoje do/z Bratislavy sú zavedená aj na linke 566 z Bratislavy cez Pezinok do Dolian, ktorá ďalej pokračuje do Trnavy.
- Na linke 525 medzi Bratislavou a Chorvátskym Grobom pribudli spoje, ktoré budú počas špičiek premávať až do/zo Senca.
- Na linke 527 medzi Bratislavou a Slovenským Grobom pribudli spoje, ktoré pokračujú zo Slov. Grobu cez Grinavu na železničnú stanicu v Pezinku. Čierna Voda a Malý Raj tým získajú pravidelné spojenie zo žel. zastávkou v Grinave a Pezinkom.
- Na linke 645 Čataj - Senec - Bratislava a na linke 659 Veľké Úľany - Senec - Bratislava bola výraznejšie rozšírená premávka priamych spojov do/z Bratislavy.
- Na linkách 720 a 740 v smeroch Tomášov a Zlaté Klasy prišlo k navýšeniu počtu spojov počas špičiek pracovných dní.
- Na linke 737 boli v rannej špičke pridané spoje z Dunajskej Lužnej (Nové Košariská) a Rovinky do Bratislavy.
- Na linke 610 z Bratislavy do Zálesia a na linke 729 zo Senca do Novej Dedinky sa skracuje večerná premávka.
Ďalšie úpravy cestovných poriadkov regionálnych autobusov na základe požiadaviek od cestujúcich a samospráv sú avizované začiatkom budúceho roka.
Valec
Zrýchlené spoje
Žiadali ich zo vzdialenejších obcí (najmä od Častej a ďalej). Argument, že zrýchlený spoj je rýchlejší len o 9 minút (71 vs. 80) nezabral, videli v CP stále tých 35 zastávok. Tak bola zavedená expresná vrstva, ktorá pokračuje do TT kraja - ono je to stále rýchlejšie ako cesta dvoma vlakmi a ešte nejakým nadväzným autobusom.
Spoje 659 obchádzajúce Senec
Pôvodne šli všetky cez SC, kde naberali meškanie pred priecestím (ktoré je kvôli intenzite vlakovej dopravy v špičkách viac zatvorené ako otvorené). Z pôvodných 3 spojov s 20 min. intervalom zostal interval 30 min. plus priamy spoj do BA. Cestujúci si sami vyberú, či prestúpia v SC, alebo pôjdu hodinu a pol v kolóne po diaľnici (aj keď obchádzkou SC sa veľká časť kolóny obíde). Následne sa bude môcť vyhodnocovať (budú k dispozícii reálne čísla), čo posilniť a kde zredukovať.
Spoje spoza SC do BA
Pôvodne bolo plánované, že spoje liniek 632 a 635 mali byť pokračujúcimi spojmi liniek 645 a 659, niektoré tak boli, niektoré nie, teraz sa to zosystemizovalo.
Predĺženie čakacích dôb
To navrhovali sami cestujúci, keďže časy boli nastavená na ideálny CP, ale vlak denno-denne mešká 3 až 5 minút. Je lepšie, ak niekedy počká o 5 min. dlhšie, ako keď mu 2x za týždeň autobus ujde a musí počkať 25 min. Tu by niečo pomohol dispečing (ak by bol), ale sa má bus nadväznosť aj niekde inde po trase, alebo ak sa má vrátiť včas, nemôže čakať do nekonečna.
Dlhšia doba čakania v niektorých prípadoch vyplýva z toho, že linka s dvoma spojmi za hodinu má nadväzovať na tri vlaky (a niekedy aj na vlak v opačnom smere), vtedy proste niekto musí čakať dlhšie.