Zastávky MHD sú aj po presune autobusovej stanice na pôvodných miestach.
Od nedele 1. októbra 2017 je v plnej prevádzke náhradná autobusová stanica Mlynské nivy na Chalupkovej/Bottovej ulici. Nachádza sa na opačnej strane ulice Mlynské nivy ako doterajšia stanica. Pôvodná autobusová stanica Mlynské nivy k rovnakému dátumu ukončila svoju prevádzku.
V budove náhradnej autobusovej stanice, ktorá je spoločná s predajňou Alza.sk, sa nachádza čakáreň pre cestujúcich, predajne cestovných lístkov (vrátane električeniek na MHD a IDS BK), toalety, úschovňa batožín, stravovacie prevádzky a novinový stánok. K dispozícii sú pre cestujúcich aj informačné terminály na vyhľadanie spojenia a overenie platnosti čipovej karty, predplatného lístka, či kreditu na karte. V budove je možné využiť bezplatný Wi-Fi internet. Odchody jednotlivých spojov cestujúci nájdu na informačných displejoch na nástupištiach i v budove stanice.
Zastávky MHD sú po sprevádzkovaní náhradnej autobusovej stanice vo svojich pôvodných polohách. Pre prístup k náhradnej autobusovej stanici je možné využiť nasledujúce najbližšie zastávky MHD:
- Autobusová stanica (na Páričkovej ulici) - linky 21 25 88 a 210
- Autobusová stanica (na ulici Mlynské nivy) - linky 50 70 97 202 205 212 N61 a N72
V pešej dostupnosti k autobusovej stanici sú aj ďalšie zastávky:
- Mlynské nivy (na Karadžičovej ul. za výškovou budovou VÚB) - linky 78 a N33
- Twin City (na Karadžičovej ul.) - linky 78 a N33 - prístup cez Továrenskú ulicu
- Svätoplukova - linky 205 a 208
- Košická (na Prievozskej ul.) - linka 208
- Košická (na Košickej ul.) - linka 68
- Prístavná - linka 88
peste.noire
Napísal som aj ako sa rozkráda Cargo. Ani to nepomohlo. Tak čo potom? Dám preč vulgarizmy a nič sa nezmení, lebo im vadí v prvom rade, že to píšem ja, vadí im to ideologicky, pretože o zoštátnení strategických odvetví odmietajú počuť a odmietajú pochopiť, že "koliká bije"! Tak o čom to je? Tu sa môže raziť poslušne iba jedna jediná ideologická rovina všetko rozdajme do súkromných rúk a potom títo čo to zastávajú majú najviac kecov ako sú podmienky pre súkromníkov neošetrené a robia si čo chcú. Tu nikdy nebude nič nastavené na fixné pravidlá, ale stále budú výnimky a preto podnikanie v strategických odvetviach je na Slovensku čistý tunel a patrí tam aj doprava. Ak má doprava za niečo stáť a majú dostávať ľudia aj v poslednej malej obci, kde žije do 50 ľudí, tak nie je možné si tie služby objednávať u súkromníka. Kedy to zapne týmto diskutérom prosím ťa?! Až budú mať 50-60 rokov a nebude mať nikto o verejnú hromadnú dopravu záujem?
A príspevok je bez vulgarizmov ... len mám pocit, že každý sa zameria na to, čo sa mu hodí, a teda nevníma obsah a myšlienku, ale ideologicky zaslepene budú akurát tak nemiestne kecy. K tomu Cargu sa doteraz nikto nevyjadril, či je normálne aby Cargáči pracovali na plné korytá pre súkromníkov, ktorým to istí vedenie Carga. Na privatizáciu SADiek a skorumpovaných poslancov sa tiež nevyjadrili. Prečo? Žeby sami mali interest niektor v tých firmách, alebo mali známych, či je im viac ideologické presvedčenie než doprava, i keď tušia, že je to ich presvedčenie choré, tak budú to hlásať pozerať sa s úsmevom na tvári ako doprava ide ku dnu. Hlavne, že sa im splnil ideologický sen - štát je ošklbaný o kontrolu nad dopravou ale to nevadí, všetko je súkromné. ?