Zastávky MHD sú aj po presune autobusovej stanice na pôvodných miestach.
Od nedele 1. októbra 2017 je v plnej prevádzke náhradná autobusová stanica Mlynské nivy na Chalupkovej/Bottovej ulici. Nachádza sa na opačnej strane ulice Mlynské nivy ako doterajšia stanica. Pôvodná autobusová stanica Mlynské nivy k rovnakému dátumu ukončila svoju prevádzku.
V budove náhradnej autobusovej stanice, ktorá je spoločná s predajňou Alza.sk, sa nachádza čakáreň pre cestujúcich, predajne cestovných lístkov (vrátane električeniek na MHD a IDS BK), toalety, úschovňa batožín, stravovacie prevádzky a novinový stánok. K dispozícii sú pre cestujúcich aj informačné terminály na vyhľadanie spojenia a overenie platnosti čipovej karty, predplatného lístka, či kreditu na karte. V budove je možné využiť bezplatný Wi-Fi internet. Odchody jednotlivých spojov cestujúci nájdu na informačných displejoch na nástupištiach i v budove stanice.
Zastávky MHD sú po sprevádzkovaní náhradnej autobusovej stanice vo svojich pôvodných polohách. Pre prístup k náhradnej autobusovej stanici je možné využiť nasledujúce najbližšie zastávky MHD:
- Autobusová stanica (na Páričkovej ulici) - linky 21 25 88 a 210
- Autobusová stanica (na ulici Mlynské nivy) - linky 50 70 97 202 205 212 N61 a N72
V pešej dostupnosti k autobusovej stanici sú aj ďalšie zastávky:
- Mlynské nivy (na Karadžičovej ul. za výškovou budovou VÚB) - linky 78 a N33
- Twin City (na Karadžičovej ul.) - linky 78 a N33 - prístup cez Továrenskú ulicu
- Svätoplukova - linky 205 a 208
- Košická (na Prievozskej ul.) - linka 208
- Košická (na Košickej ul.) - linka 68
- Prístavná - linka 88
peste.noire
1. Napíš na oddelenie dopravy akéhokoľvek kraja a vyžiadaj si stretnutie s nimi a aj s človekom zodpovedným za dopravcu vykonávajúceho linky v rámci zmluvy o výkone vo verejnom záujme.
2. Spytuj sa na to prečo dopravca premáva v súbehu s vlakovými spojmi.
3. Spytuj sa na to, prečo CP niesú vedené v taktovom režime.
4. Spytuj sa na to, prečo sa súbežné výkony so železničnou dopravou nerelokujú tam kde je slabá obslužnosť v sedle a počas víkendov, príp. aj počas špičky pracovných dní.
A potom až toto urobíš, tak sa stavaj proti zoštátneniu. Pretože keby mal štát alebo VÚC moc nad vedením dopravcu, že :"Nerobíš ako chceme my, tak letíš z podniku!", tak by to inak vyzeralo. A opakujem, že je megazlodejina dotovať 15 správnych rád a 15 dozorných rád. Správna rada má 3 členov myslím, dozorná od 3 do 6 väčšinou. Minimálne 90 ľudí úplne zbytočných, bezvýznamných a bez dumstu o doprave väčšinou, príp. tak skorumpovaných a korumpujúcich, že zavrieť ich do basy by bola urážka samotných väzňov. Dokonca aj Arriva o ktorej som mal vyššiu mienku, ako o nemeckej spoločnosti, tak mizerne platia, mizerne jazdia a nezvládajú ani prevádzkovať MHD v Nitre.
Čiže jeden jediný štátny dopravca, ktorý spravuje osobnú a nákladnú dopravu, cestnú aj železničnú divíziu a má iba regionálne závody/zastúpenia. A môže sa tu ľubovoľný zamestnanec súkromníka hodiť aj o zem. Ak je dobrý, nemal by problém sa u férovo riadeného štátneho dopravcu uplatniť. Kto je tímový hráč a nie egoista a necíti potrebu si honiť ego svojim vlastným dopravcom, ale postačí si s plácou a zmysluplnou prácou, ktorej výsledky slúžia cestujúcim a podnikom. Čiže v praxi prídem do daného mesta kde je regionálne zastúpenie a riešim na jednej porade CP vlakov aj busov, ktoré sa budú koordinovať, pričom za to zodpovedá ich nadriadený. Ak budú súbehy, tak priamo zásahom ministerstva dotyčný letí. A nie, že tu majú nadšenci a odborníci dobré nápady a priamo šéfovia SADiek uplácajú krajských poslancov, uplácajú mestských poslancov ak sa jedná o MHD, aby marili dobré riešenia, aby sa nemuselo nič prerábať lebo čo keby sa ukázalo, že nový systém je lepší a mal by úspech, čo by bol klinec do ich rakvy, ktorý by doložil krásne to, že v doprave nemajú čo robiť ale absolútne. A takéto zásahy, že dopravca zabránil objednávateľovi mediálnu propagáciu zmien tu bohužiaľ boli a sú, a aj budú pokým sa nechajú ľudia uplácať.