Zastávky MHD sú aj po presune autobusovej stanice na pôvodných miestach.
Od nedele 1. októbra 2017 je v plnej prevádzke náhradná autobusová stanica Mlynské nivy na Chalupkovej/Bottovej ulici. Nachádza sa na opačnej strane ulice Mlynské nivy ako doterajšia stanica. Pôvodná autobusová stanica Mlynské nivy k rovnakému dátumu ukončila svoju prevádzku.
V budove náhradnej autobusovej stanice, ktorá je spoločná s predajňou Alza.sk, sa nachádza čakáreň pre cestujúcich, predajne cestovných lístkov (vrátane električeniek na MHD a IDS BK), toalety, úschovňa batožín, stravovacie prevádzky a novinový stánok. K dispozícii sú pre cestujúcich aj informačné terminály na vyhľadanie spojenia a overenie platnosti čipovej karty, predplatného lístka, či kreditu na karte. V budove je možné využiť bezplatný Wi-Fi internet. Odchody jednotlivých spojov cestujúci nájdu na informačných displejoch na nástupištiach i v budove stanice.
Zastávky MHD sú po sprevádzkovaní náhradnej autobusovej stanice vo svojich pôvodných polohách. Pre prístup k náhradnej autobusovej stanici je možné využiť nasledujúce najbližšie zastávky MHD:
- Autobusová stanica (na Páričkovej ulici) - linky 21 25 88 a 210
- Autobusová stanica (na ulici Mlynské nivy) - linky 50 70 97 202 205 212 N61 a N72
V pešej dostupnosti k autobusovej stanici sú aj ďalšie zastávky:
- Mlynské nivy (na Karadžičovej ul. za výškovou budovou VÚB) - linky 78 a N33
- Twin City (na Karadžičovej ul.) - linky 78 a N33 - prístup cez Továrenskú ulicu
- Svätoplukova - linky 205 a 208
- Košická (na Prievozskej ul.) - linka 208
- Košická (na Košickej ul.) - linka 68
- Prístavná - linka 88
SJT.1
Privatizácia SADiek bol jeden megalup. SADky by sa mali zoštátniť a podnikanie za dotácie v doprave by sa malo zatrhnúť a rovnako tak aj v nákladnej doprave. Prevážanie tovaru krížom krážom kvôli DPH a iným podvodom je špecialita súkromných špedičiek ale to je iná kapitola rovnako ako vedenie Carga uplácané súkormníkmi ako Lokorail, PSŽ, Express Group, RTI a iní, aby dostali voziť lukratívne ucelenky. Stačí sa pozrieť na Slovnaft. Obchodník Carga zajedná všetko, riaditeľ prevádzkového to odsabotuje a od vedenia príde príkaz, daj to voziť subdodávateľsky k Railtrans International ... Takto sa "podniká" po Slovensky so zárukami od štátu! A u SADiek to funguje tak, že čím väčšia strata, tým viac vyžmýkajú samosprávu a viac môžu pýtať a ešte si tam započítajú aj nemožné. Ani jedna zmluva ani jedného kraja nerieši to, že autobusy, ktoré platí kraj v odpisoch jazdia dopravcom na súkromných diaľkových linkách. A tieto diaľkové linky majú tiež takú atraktivitu, že s 1-2 pármi za deň ich využívajú ozaj iba zúfalci na to odkázaní. Diaľkové autobusové linky by mal rovnako ako rýchliky objednávať štát u SADky aby sa nestávalo to, že diaľkové linky si všetci cpú tam, kde je to lukratívne a do lukratívnych časov a občan ak chce ísť v inom čase ako je to lukratívne pre dopravcu, tak má smolu. A to platí nielen pre diaľkové linky ale aj pre niektoré prímestské. Stačí sa pozrieť na okresy kam vôbec nevedú koľaje. Nadmerný výkony si SADkárski duševní mrzáci sústreďujú do trás kde premávajú vlaky a kde je zabezpečená dopravná obslužnosť (pre nich neznámy pojem) a tam kde sa človek ledva dostane do práce/školy na 8:00, a dvoma spojmi poobede domov pričom posledný o 16:30 cca a cez víkend zabudni na PAD, tak tam to netreba. ?
Neviem už ako tento duševný stav na SADkách pomenovať, ale je to cielené vyháňanie ľudí z VHD pretože odmietajú si uvedomiť, že iba kvalitná ponuka spojov (aspoň každé 2h, v sedle ojedinelé prípady, že stačí 4h = návoz na 6, 8, 10 a potom až 14, 16 a 18) do koncových obcí dokáže ľudí udržať v autobusoch. Je pekné, že sa nacpú na trasy ako PO-KE, BB-ZV, ZV-DT, BA-PK/MA/SC ale čo z toho, keď do prvej obce za tým okresným mestom sa už nemáš ako dostať. Stačilo mi cestovať raz do Čiližskej Radvane. Autobus diletantov zo SADDS odišiel 10 min pred vlakom, čakal som 45 min na ďalší, naspäť sme prišli 5 min po odchode vlaku do BA a do ďalšieho som mal čas 55 minút. ? Ten spoj, ktorý nemohol z Čiližskej Radvane ísť skôr viezol dvoch kamarátov šoféra a troch školákov. Tak veľmi "potrebné" bolo aby premával presne v daný čas a nie o 10 min skôr aby bola rezerva prestúpiť na vlak, čo by mohlo zabezpečiť, že ľudia budú mať väčší záujem o ten spoj ak ich odvezie k vlaku do Bratislavy. Krásny príklad je MHD v Senici, ktorú robí Arriva a tá príde 10 min pred vlakom a odíde 10 min po vlaku. Výsledok je, že autobus berie 20-40 ľudí od/ku každému vlaku a krásne si zarobí vďaka kooperácií so železnicou. Lenže čo z toho aj keď urobíš zmeny a médiá ti odmietnu dať priestor na propagáciu zmien v doprave, vyslovene zmaria úplne logickú vec, odmietajú sa podieľať na osvete a propagácií dopravy a deje sa aj také, že niektorí duševne zmrzačení riaditelia či členovia predstavenstiev SADiek si to za bakšiš alebo po známosti vybavia, že dané zmeny nebudú spropagované a dopravca odmietne poskytnúť svoje autobusy na propagáciu daných zmien dokonca, príp. za odplatu od objednávateľa, čo je už do neba volajúca arogancia.