Realizovať sa bude podbíjanie a brúsenie koľajovej trate.
V závere septembra a v októbri bude realizovaná údržba električkovej trate na Račianskej radiále. Práce budú pozostávať z úpravy geometrickej polohy koľaje strojnou podbíjačkou, prebrúsenia hláv koľajníc brúsiacim vozidlom a z ďalších drobných prác na električkovej trati. Dopravný podnik chce týmito opatreniami dosiahnuť komfortnejšiu jazdu električkami a zníženie hlučnosti na tejto radiále.
Práce budú realizované pri výlukách električiek v pracovných dňoch počas večerných a nočných hodín a tiež počas prvého októbrového víkendu. Ako prvý bude opravený úsek od Vozovne Krasňany po konečnú v Rači a následne v prvej polovici októbra by sa mali práce presunúť na úsek od Račianskeho mýta po Vozovňu Krasňany. DPB preto prosí obyvateľov bývajúcich v okolí električkovej trate o trpezlivosť, pretože podbíjanie trate je spojené s krátkodobo zvýšenou hlučnosťou.
Podbíjanie a brúsenie trate vykoná spoločnosť RAILprotect s.r.o. z Ostravy, s ktorou DPB v uplynulých dňoch uzatvoril zmluvu o dielo. DPB vynaloží na tieto práce počas trvania zmluvy maximálne 363 000 € bez DPH, pričom za úpravu geometrickej polohy koľají zaplatí 20,80 € / m a za odstránenie vlnkovitosti koľajníc brúsením zaplatí 15,50 € / m. Či budú takto opravené aj iné úseky bratislavských električkových tratí, zatiaľ DPB neinformoval.
Ámos
Ja vravim, ze si myslim ze po 7085, 7303 a 7304 a expresnych modernizaciach T3P v dlzke zopar rokov, neverim schopnostiam ÚD nieco take vyrobit. A tiez z dovodu v akom stave nasie dielne nechavali T3 jazdit s cestujucimi.
Kludne poslime jednu vyradenu T3 do Brem,.... kamkolvek kde to vedia a kde uz nieco take vyrobili. Len nie dalsi prototyp. No na zaciatku nech je cenova kalkulacia, co je vyhodne. A tych variant rieseni je viacero. Nie len prerobenie elektricky. Su aj taketo brusky http://www.vossloh-rail-services.com/en/products_services/high_speed_grinding_city/high_speed_grinding_city.html