Trolejbusové trate Gaštanová a Trenčianska zhotoví ELZA

Hlavné mesto uzavrelo zmluvy s víťazom verejnej súťaže na konci októbra.

Víťazom verejnej súťaže hlavného mesta na rekonštrukciu trolejbusovej trate na Gaštanovej ulici a na výstavbu predĺženia trolejbusovej trate na Trenčianskej ulici sa stala spoločnosť ELZA Bratislava. Zhotovenie tratí by malo prebehnút od 1.4.2014 do 30.6.2014 v prípade TT Gaštanová a od 1.4.2014 do 31.7.2014 na Trenčianskej ulici.

Výstavba tratí bude spolufinancovaná z Operačného programu Bratislavský kraj. TT Gaštanová bude stáť 233,127 tisíc € bez DPH, výstavba TT Trenčianska vyjde na 352,451 € bez DPH. V oboch prípadoch bola do súťaže predložená jediná ponuka.

Doplnené 12.11.2013: Rekonštrukcia TT Gaštanová by podľa uzavretého dodatku k zmluve o dielo mala byť realizovaná v termíne 11.11.2013 - 10.2.2014 a skúšobná prevádzka by mala byť v termíne 11.2.2014 - 12.5.2014.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #39:
a prečo by mal byť názov novej zastávky RD, keď to je už existujúca zastávka Mliekarenská?
Vie niekto ako sa bude volať nová konečná? Ponechá sa názov Ružová dolina alebo kvôli prestupu to bude Mliekarenská?
Na Trenčianskej je už takmer väčšina stĺpov osadených, respektíve pripravených na osadenie, rovnako aj zastávky na Mliekarenskej majú kreťák. Zaujímavé je však výstupište, kde je kvôli vstupu do garážam obrubník naležato, zaujímalo by ma, ktorá chytrá hlava to vymyslela.
Reakcia na: AAA #36:
Keď som to naposledy navrhol, bol som obvinený, že sa chcem zbaviť rýchlo jazdiacich vozidiel pred mojim domom po tej uličke ? Faktom ale je, že v lete je tam príjemný tieň, zmestil by sa tam aj kĺbak a DPB by sa v pohode mohol dohodnúť so SP o tom, že by mohli využívať vodiči WC v tej budove. Bolo by to luxusné obratisko. A nemuselo by to byť ani na chodníku (tam autá aj tak nestoja), pokojne na ceste. ?
Reakcia na: Ike #35:
Kedysi 216 ak si dobre pamätám prestávkovala na chodníku pred tým riaditeľstvom pôšt, či čo to je. Kľudne by sa to dalo aj teraz s tým, že IAD by mala v tých miestach zákaz parkovania.
Reakcia na: 810zssk #33:
To je tutovka, že bude problém. Museli by upraviť CP, aby sa na Lovinského neprestávkovalo, čo neviem, či je vzhľadom na trasu L207 možné.
Reakcia na: Ike #31:
Teraz sme predlzili 207 k "Vojenskej" a zase ju sekneme len po Lovinskeho ? . Snad bude premavat aspon nejaka X v useku Lovinskeho - Patronka - "Vojenska" min. aspon ako pripoj pre kazdu 2. L207 s kinderkom.

Teoreticky asi nestihnu dovtedy prist kratke "duobusy" že ?
Reakcia na: AAA #32:
Teoreticky moze byt problem s kapacitou obratiska.
Reakcia na: Ike #31:
Prečo by 64 nemohla chodiť na Lovinského?
A čo s tou Gaštanovou?
204 k Vojenskej
207 Lovinského
64 - Vozovňa a dočasná zastávka vo vozovni?
Reakcia na: Martin Fundárek #29:
207 (a 203) nemá mať prečo ten redší interval. Pôvodne tiež mali 10ráno/12ostatné obdobie dňa. A tá redukcia na 12/15 bola dočasná, lebo vtedy aktuálne bol nedostatok vodičov tbusov a redkucia na tých dvoch linkách bolo relatívne najmenšie zlo... A z tej dočasnosti sa už typicky bratislavsky (slovensky) stalo natrvalo.
Reakcia na: 810zssk #23:
Hm, pekný šotonápad, ale cez týždeň každá z tých liniek má iný interval. Cez víkend sú aspoň násobné, takže by sa dal sprejazdovať z 207 každý druhý spoj na 209 a potom 211.
Reakcia na: Error 0x007 #27:
Vidis, fakt. Problem solved?
Reakcia na: 810zssk #23:
211 by ani nemusela jazdit, kedze L"299" by spojila Patronku s NOU??
Reakcia na: richardhudec #24:
Pst... ochviľu tu bude dostatočný počet trolejbusov s APU, že by to niekomu (z DPB) mohlo napadnúť...
Reakcia na: richardhudec #24:
a nezabudni na okolie Divadla Aréna ... aj Bobina má svoje potreby ....
Reakcia na: 810zssk #23:
Navrhujem, aby vybrané spoje linky 299 zachádzali na zastávku Areál vodných športov, Čunovo - priehrada ? ? ?
Tak ono logicke by pocas vyluky bolo vytvorenie novej linky 299 ktora by vznikla zlucenim 207+209 v trase NOU-Vojenska nemocnica cez Kramare, TrMy, Mileticku, Prievozsku, Svatoplukovu, Hodzko, Palisady a Patronku 😃 pocas vikendov by to bolo uz uplne dokonale, vznikla by z toho (spojenim s 211) okruzna linka 😃
Reakcia na: trolejbus6207 #21:
No, je mi jasné že by to bola jedna veľká, takmer okružná linka. Ale je to myslím si jediná možnosť, ako zachovať pri výluke všetky doterajšie spojenia. A trvala by len 45 minút, čo neni tak veľa, máme aj dlhšie linky (i ked nie trolejbusové). Nevidím v tom problém. BTW, takéto linky fungujú v mnohých mestách, akurát teda väčšinou s tým rozdielom že s jednosmernou premávkou.
Reakcia na: Rubber38 #19:
teraz som sa nad tym poriadne zamyslel, o com tocis ? Ty chces nahradit L64 predlzenim L207 uzavretim jedneho velkeho kolecka, som blondak, sorry ? ale z hladiska jazdenia by to bola krasna linka, soferi by boli vdacni, urobili by tri kola a bolo by po sluzbe ?
Reakcia na: Rubber38 #19:
asi som Ta naozaj nepochopil... po trase L64, ktorá by nepremávala ?
Reakcia na: trolejbus6207 #18:
?

Sorry, mal som to napísať jasnejšie, ale nenapadlo ma, že toto niekomu nedopne, nakoľko sa bavíme o problematike zrušenej konečnej Ružová dolina; L207 by šla po trase V. Nemocnica - centrum - Miletičova - Trnavské mýto - SAV - Voz. Hroboňova - Lovinského. V čom vidíš problém (okrem vzkm resp. výpravy), veď by sa takto dokonca ešte zvýšila kvalita cestovania v lokalite dnes obsluhovanou L41+64!

O čo si myslel že hovorím, o skrátení L207 na druhej strane od V. nemocnice po Lovinského, alebo ako? ?
Reakcia na: Rubber38 #17:
L64 nemozes zrusit, inak by sa museli vracat prachy za prepojenie Hrobonky a Prazskej...
Reakcia na: Error 0x007 #16:
No, to sa javí ako najrealistickejšie riešenie. No ak by bola L209 po Jelačičovu tak by som najradšej videl L207 predĺženú až na Lovinského po trase L64, ktorá by nepremávala. Jediná nevýhoda je, že by L41 musela premávať v zhustenom intervale 15 minút, ale to by ešte mohol DPB nejak predýchať (neviem ako to vyzerá s výpravou na tejto linke a ako by sa po tomto zmenila), aby ostala ako-tak zachovaná kapacita spojenia Miletička - Mýta a aby ostalo priame spojenie z Ružovej doliny (zast. Trenčianska) na SAV a Kramáre.
Reakcia na: Rubber38 #15:
Tipujem ze pojde tiez na Jelacicovu...

Mohli by byt prejazdy z L207 na 209 a naopak? Ci to nejde kvoli prestavkam?
Reakcia na: Ike #14:
Podľa mňa ju jednoducho hodia na Jelačičovu a hotovo. Skôr by som rád vedel, čo s L209, ťahať ju až po Hraničnú by dnes bolo neúnosné
Na 207 bude teda výluka? bude jazdiť busík alebo nič? ?
Reakcia na: eripmav #9:
Trenčianska je upchatá najmä kvôli tomu, že primitívi parkujú v jazdnom pruhu a zmenožňujú plynulú premávku ... ak by tam Mestská polícia denne kasírovala, mesto by sa topilo v peniazoch ....
inac btw. kedy sa spusti to nove linkovanie t-busov? po prichode novych vozov?
Reakcia na: Valec #10:
to je sice rozumne, ale rozhodnute uz je - ide sa predlzovat k Lidlu ?
Reakcia na: 810zssk #7:
L207 Jelačičova
L209 Hraničná
Reakcia na: Salomon #1:
to ze na Trencianskej byva zapcha je smutna ukazka neschopnosti tych co riadia dopravu v tomto meste...
Trencianska X Bajkalska nie je nejak extremne vytazena krizovatka, prestavenie cyklu signalizacie na trochu prijatelnejsi rezim pre Trenciansku by nemalo ziadne nasledky vzhladom na to ze Bajkalska krizuje urovnovo Drienovu a Trnavsku a to su kamene urazu... nehovoriac o tom, ze dolava z Trencianskej na Bajkalsku sa davno mohlo jazdit v 2 pruhoch...
a uvazovat mozno aj o zruseni laveho odbocenia z Bajkalskej na Trenciansku, co uvolni cyklus krizovatky a tento smer je velmi jednoducho nahraditelny zo vsetkych smerov trasov cez Prievozsku a Ruzovu dolinu s pravym odbocenim miesto laveho...

tie zapchy su vizitka neschopnosti a tupoty manazmentu dopravy nie nejaky vazny problem...
Reakcia na: 810zssk #7:
a na čo vôbec to obratisko?
Reakcia na: Ari #6:
Dovod? Cim by si nahradil to obratisko?
Reakcia na: Salomon #1:
aj keď by nebolo zápch, to je úplne stupídny krok. namiesto predlžovania tej trati mala by byť vôbec zrušená
Za 7 mesiacov im to pomaly postavím aj sám ?
Reakcia na: slavius #3:
cez kopec určite nie, to by mesto muselo dat do poriadku aj ten tankodrom cez ktory premava L139.
Reakcia na: VLK #2:
Kadiaľ to pôjde podľa návrhu? Cez Botanickú (okolo kopca) alebo cez Slávičie (cez kopec)?
Reakcia na: Salomon #1:
z tých peňazí by si sa s trolejom ďaleko od Patrónky nedostal... predmetný úsek Patrónka - Riviéra je však v riešení a snáď sa jeho projekcia rozbehne v blízkej dobe (je medzi schválenými projektami v MsZ podľa stratégie rozvoja MHD do 2020)
Na Trenčianskej býva zápcha,neviem či to je dobrý nápad.Keby radšej zatrolejovali úseky Molecova-Botanická záhrada-Mlynská dolina a Pražská-Hlavná stanica.DPB by už mohol začať použivať hlavu.?