Hlavné mesto uzavrelo zmluvy s víťazom verejnej súťaže na konci októbra.
Víťazom verejnej súťaže hlavného mesta na rekonštrukciu trolejbusovej trate na Gaštanovej ulici a na výstavbu predĺženia trolejbusovej trate na Trenčianskej ulici sa stala spoločnosť ELZA Bratislava. Zhotovenie tratí by malo prebehnút od 1.4.2014 do 30.6.2014 v prípade TT Gaštanová a od 1.4.2014 do 31.7.2014 na Trenčianskej ulici.
Výstavba tratí bude spolufinancovaná z Operačného programu Bratislavský kraj. TT Gaštanová bude stáť 233,127 tisíc € bez DPH, výstavba TT Trenčianska vyjde na 352,451 € bez DPH. V oboch prípadoch bola do súťaže predložená jediná ponuka.
Doplnené 12.11.2013: Rekonštrukcia TT Gaštanová by podľa uzavretého dodatku k zmluve o dielo mala byť realizovaná v termíne 11.11.2013 - 10.2.2014 a skúšobná prevádzka by mala byť v termíne 11.2.2014 - 12.5.2014.
Rubber38
Sorry, mal som to napísať jasnejšie, ale nenapadlo ma, že toto niekomu nedopne, nakoľko sa bavíme o problematike zrušenej konečnej Ružová dolina; L207 by šla po trase V. Nemocnica - centrum - Miletičova - Trnavské mýto - SAV - Voz. Hroboňova - Lovinského. V čom vidíš problém (okrem vzkm resp. výpravy), veď by sa takto dokonca ešte zvýšila kvalita cestovania v lokalite dnes obsluhovanou L41+64!
O čo si myslel že hovorím, o skrátení L207 na druhej strane od V. nemocnice po Lovinského, alebo ako? ?