Trolejbusové trate Gaštanová a Trenčianska zhotoví ELZA

Hlavné mesto uzavrelo zmluvy s víťazom verejnej súťaže na konci októbra.

Víťazom verejnej súťaže hlavného mesta na rekonštrukciu trolejbusovej trate na Gaštanovej ulici a na výstavbu predĺženia trolejbusovej trate na Trenčianskej ulici sa stala spoločnosť ELZA Bratislava. Zhotovenie tratí by malo prebehnút od 1.4.2014 do 30.6.2014 v prípade TT Gaštanová a od 1.4.2014 do 31.7.2014 na Trenčianskej ulici.

Výstavba tratí bude spolufinancovaná z Operačného programu Bratislavský kraj. TT Gaštanová bude stáť 233,127 tisíc € bez DPH, výstavba TT Trenčianska vyjde na 352,451 € bez DPH. V oboch prípadoch bola do súťaže predložená jediná ponuka.

Doplnené 12.11.2013: Rekonštrukcia TT Gaštanová by podľa uzavretého dodatku k zmluve o dielo mala byť realizovaná v termíne 11.11.2013 - 10.2.2014 a skúšobná prevádzka by mala byť v termíne 11.2.2014 - 12.5.2014.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #39:
a prečo by mal byť názov novej zastávky RD, keď to je už existujúca zastávka Mliekarenská?
Vie niekto ako sa bude volať nová konečná? Ponechá sa názov Ružová dolina alebo kvôli prestupu to bude Mliekarenská?
Na Trenčianskej je už takmer väčšina stĺpov osadených, respektíve pripravených na osadenie, rovnako aj zastávky na Mliekarenskej majú kreťák. Zaujímavé je však výstupište, kde je kvôli vstupu do garážam obrubník naležato, zaujímalo by ma, ktorá chytrá hlava to vymyslela.
Reakcia na: AAA #36:
Keď som to naposledy navrhol, bol som obvinený, že sa chcem zbaviť rýchlo jazdiacich vozidiel pred mojim domom po tej uličke ? Faktom ale je, že v lete je tam príjemný tieň, zmestil by sa tam aj kĺbak a DPB by sa v pohode mohol dohodnúť so SP o tom, že by mohli využívať vodiči WC v tej budove. Bolo by to luxusné obratisko. A nemuselo by to byť ani na chodníku (tam autá aj tak nestoja), pokojne na ceste. ?
Reakcia na: Ike #35:
Kedysi 216 ak si dobre pamätám prestávkovala na chodníku pred tým riaditeľstvom pôšt, či čo to je. Kľudne by sa to dalo aj teraz s tým, že IAD by mala v tých miestach zákaz parkovania.
Reakcia na: 810zssk #33:
To je tutovka, že bude problém. Museli by upraviť CP, aby sa na Lovinského neprestávkovalo, čo neviem, či je vzhľadom na trasu L207 možné.
Reakcia na: Ike #31:
Teraz sme predlzili 207 k "Vojenskej" a zase ju sekneme len po Lovinskeho ? . Snad bude premavat aspon nejaka X v useku Lovinskeho - Patronka - "Vojenska" min. aspon ako pripoj pre kazdu 2. L207 s kinderkom.

Teoreticky asi nestihnu dovtedy prist kratke "duobusy" že ?
Reakcia na: AAA #32:
Teoreticky moze byt problem s kapacitou obratiska.
Reakcia na: Ike #31:
Prečo by 64 nemohla chodiť na Lovinského?
A čo s tou Gaštanovou?
204 k Vojenskej
207 Lovinského
64 - Vozovňa a dočasná zastávka vo vozovni?
Reakcia na: Martin Fundárek #29:
207 (a 203) nemá mať prečo ten redší interval. Pôvodne tiež mali 10ráno/12ostatné obdobie dňa. A tá redukcia na 12/15 bola dočasná, lebo vtedy aktuálne bol nedostatok vodičov tbusov a redkucia na tých dvoch linkách bolo relatívne najmenšie zlo... A z tej dočasnosti sa už typicky bratislavsky (slovensky) stalo natrvalo.
Reakcia na: 810zssk #23:
Hm, pekný šotonápad, ale cez týždeň každá z tých liniek má iný interval. Cez víkend sú aspoň násobné, takže by sa dal sprejazdovať z 207 každý druhý spoj na 209 a potom 211.
Reakcia na: Error 0x007 #27:
Vidis, fakt. Problem solved?
Reakcia na: 810zssk #23:
211 by ani nemusela jazdit, kedze L"299" by spojila Patronku s NOU??
Reakcia na: richardhudec #24:
Pst... ochviľu tu bude dostatočný počet trolejbusov s APU, že by to niekomu (z DPB) mohlo napadnúť...
Reakcia na: richardhudec #24:
a nezabudni na okolie Divadla Aréna ... aj Bobina má svoje potreby ....
Reakcia na: 810zssk #23:
Navrhujem, aby vybrané spoje linky 299 zachádzali na zastávku Areál vodných športov, Čunovo - priehrada ? ? ?
Tak ono logicke by pocas vyluky bolo vytvorenie novej linky 299 ktora by vznikla zlucenim 207+209 v trase NOU-Vojenska nemocnica cez Kramare, TrMy, Mileticku, Prievozsku, Svatoplukovu, Hodzko, Palisady a Patronku 😃 pocas vikendov by to bolo uz uplne dokonale, vznikla by z toho (spojenim s 211) okruzna linka 😃
Reakcia na: trolejbus6207 #21:
No, je mi jasné že by to bola jedna veľká, takmer okružná linka. Ale je to myslím si jediná možnosť, ako zachovať pri výluke všetky doterajšie spojenia. A trvala by len 45 minút, čo neni tak veľa, máme aj dlhšie linky (i ked nie trolejbusové). Nevidím v tom problém. BTW, takéto linky fungujú v mnohých mestách, akurát teda väčšinou s tým rozdielom že s jednosmernou premávkou.
Reakcia na: Rubber38 #19:
teraz som sa nad tym poriadne zamyslel, o com tocis ? Ty chces nahradit L64 predlzenim L207 uzavretim jedneho velkeho kolecka, som blondak, sorry ? ale z hladiska jazdenia by to bola krasna linka, soferi by boli vdacni, urobili by tri kola a bolo by po sluzbe ?