Súhlasím , je to bieda a je to celkovo tak, mesto chce hustejšie intervaly vraj?! No a že to priláka ľudí...stačí sa pozrieť na Soblahovskú keby niekto nebol znalcom, postáť a vidno že to čo je teraz postačuje...autobusy plné nie sú...jasné že úpravy treba ale zase budeme voziť vzduch...a prestupovanie ľudí odradí v Trenčíne...ono potom ani nebude možné povedať čo nám toto nové prinieslo po čase lebo počítadlá budú dvakrát rátať človeka ktorý prestúpil... No, uvidíme čo príde a ako sa to vyvŕbi... V TN to nie je ľahké skrátka, všetko je tu komplikovano postavené, problémy ktoré sme mali sa dlho neriešili a nové sa vytvárajú... i keď vidím svetlo na konci tunela v tom vašom nasadení... ja už som tu zostarol a už to len pozorujem z bezpečnej diaľky...
TomoSK
spoj l. 28 o 13:20 z Východnej
Východná + Lavičková spolu nástup 16 cestujúcich, pričom:
- 1 vystúpil na Cintorínskej,
- 4 vystúpili na Dlhých Honoch,
- 2 vystúpili pri nemocnici,
- 1 vystúpil na Legionárskej,
- 2 vystúpili na Braneckého,
- 2 vystúpili na Hasičskej,
- 1 vystúpil na Autobusovej stanici,
a na slávnom, údajne "najžiadanejšom" úseku linky 28 cestovali od Východnej a Lavičkovej presne traja cestujúci, čo je necelých 19% dopytu.
spoj l. 28 o 16:55 zo Sihote IV
Za celý úsek medzi Sihoťou a Autobusovou stanicou boli dve nástupy, a to 1 nástup Považská-kotolňa a 1 nástup Obchodná akadémia. Slečna nastupujúca pri OA vystúpila na Legionárskej, jedna jediná cestujúca, ktorá nastúpila na Považskej-kotolni cestovala na Východnú, teda v celom úseku Sihoť - Východná cestoval presne 1 (!!!) cestujúci.
Podotýkam, že sa jedná ešte o čas doznievajúcej poobednej špičky! Následne sa autobus začal plniť až od Autobusovej stanice, pričom na Východnú a Lavičkovú cestovalo dokopy 9 cestujúcich, z toho 8 z nich nastúpilo až na úseku AS - Dlhé Hony (Cintorínska bez nástupu), čo je 11% z celkového dopytu po danom spoji.
To, čo tvrdia dáta, to, v čom sme sa utvrdili na základe prieskumov v teréne a aj to, čo som mal možnosť dnes empiricky zažiť na vlastnej koži nie sú pocity, ale tvrdá realita od človeka, čo nemá k Východnej bližší vzťah, je nezaujatý a nemôže si ju takýmto spôsobom idealizovať podľa svojich zabehnutých zvyklostí a dlhoročných domnienok. Aj keby sme o týchto cestujúcich, ktorí rezolútne odmietnu prestupovať (čo nepredpokladám, hoci to v podmienkach Trenčína nebude ľahké) úplne prišli, vieme získať väčšie počty cestujúcich práve na spomínanom posilnení toho najvyťaženejšieho úseku, ktorý je z hľadiska vyťaženosti zhruba v pomere 8 : 1 (Východná-AS : AS-Sihoť).
Toto je asi všetko, čo sa na túto tému dá povedať - nakoľko ak nie je ochota veriť realite, či už na základe dát alebo reálnych prieskumov, nemá zmysel o tom "publikum" ďalej presviedčať. Jedno z toho je názor, jedno sú fakty, a je na čitateľoch tejto diskusie, čomu dajú prednosť.