Súhlasím , je to bieda a je to celkovo tak, mesto chce hustejšie intervaly vraj?! No a že to priláka ľudí...stačí sa pozrieť na Soblahovskú keby niekto nebol znalcom, postáť a vidno že to čo je teraz postačuje...autobusy plné nie sú...jasné že úpravy treba ale zase budeme voziť vzduch...a prestupovanie ľudí odradí v Trenčíne...ono potom ani nebude možné povedať čo nám toto nové prinieslo po čase lebo počítadlá budú dvakrát rátať človeka ktorý prestúpil... No, uvidíme čo príde a ako sa to vyvŕbi... V TN to nie je ľahké skrátka, všetko je tu komplikovano postavené, problémy ktoré sme mali sa dlho neriešili a nové sa vytvárajú... i keď vidím svetlo na konci tunela v tom vašom nasadení... ja už som tu zostarol a už to len pozorujem z bezpečnej diaľky...
milan005
Pri odchode z Juhu o X:25 je to ideálny príchod k vlakom aj dovoz pracujúcich na zmeny do Zámostia.
Keďže idú vlaky nepárnu hodinu skôr ako párnu, napr. o 8:25 na Rybáre zájsť, o 9:25 len Záblatie, stred. Opačne to isté. V čase prac. deň večer a voľný deň takto predĺžiť spoje L7/17. Časy odchodov a príchodov k vlakom/od vlakov sedia na súčasné časy spojov L5 a 7/17 s nejakou minimálnou odchýlkou.
Celodenne "x" aj "a" 60 min.
K tomu L3 len v špičke a L27 ako dvojička k nej od 8:00 do cca 18:00 (60 min.) + voľný deň (120 min.) Záblatie - Zlatovce - Istebník - Nemocnica - Laugaricio.
Toto by spôsobilo nepotrebnosť L13 a L31 a utriaslo L6 do svojej historickej podoby.