Reakcia na: TomoSK #13533:
Aj ja si myslím, ako píše draxter, zastávka pred kruháčom (v smere do Záblatia/Zlatoviec) je kľúčová pre celú sieť v tamojšej lokalite. Aj pre linku 27, nielen pre 6. Mňa by zaujímalo, kde všade majú zastávky pribudnúť, lebo určite to potrebné a správne je. Dokonca, keď sa bavíme o Zlatovskej, tak jednoznačne hlavná zastávka je Úspech, ktorú v minulosti MHD obsluhovala pomerne divne, dnes by to mohla byť zastávka po Hasičskej a gymnáziu/Braneckého ako tretí esenciálny bod, odkiaľ by sa linky mohli vetviť priamo alebo po Staničnej na Bratislavskú.24: súhlasím, jej trasa po celej dĺžke Legionárskej ulice je absolútne vhodná a je to de facto tiež nosná linka.
milan005
Áno, možno prídu nejakí noví cestujúci ktorých osloví pravidelný interval pokiaľ im bude pasovať na ich trasu.
Ale pravidelný cestujúci do práce a z práce, k doktorovi, do školy, ktorý bude musieť absolvovať prestup a tým diskomfort a zdržanie začne rozmýšľať nad iným druhom dopravy.
Som však zvedavý najmä na konkrétny cestovný poriadok, nadväznosti na začiatky/konce prac. zmien, vlaky, regionálnu dopravu.
Ťažko hodnotiť niečo len na základe "trasovania".
Plus rozloženie intenzity dopravy na jednotlivé trasy/lokality, či bude rovnováha medzi ponukou a dopytom, špičkou/sedlom/víkendom/neskorým večerom.
Škoda že nie je možné nahliadnuť a pripomienkovať cestovný poriadok tak ako v 2016/08 keď bol vopred zverejnený myslím aj na imhd bez nejakých tajností a diskutovalo sa, dolaďovalo.
Taktiež pôvodný nástrel mal menej liniek. Na základe pripomienok boli doplnené linky 12, 13, 27, Opatová, družstvo aj nesystémová 31.