Odporúčam prečítať bod 2:
https://trencin.sk/wp-content/uploads/2019/02/Z%C3%A1pisnica-24.1.2019.pdf
- nezrovnalosti: od roku 2017 do 2021 každý rok oprava 4 vozidiel, 2021 tri. Potom veta, že kĺbové vozidlá sa budú opravovať v 2021 je blbosť, pretože sú 4 (!).
Potom sa uvádza: "Podľa názoru útvaru mobility je potrebné zvážiť, či vynaložene prostriedky do vozidiel Karosa B 952 a B 961 vo výške 28 000 eur bez DPH/vozidlo a 42 000 eur bez DPH/ kĺbové vozidlo, je vzhľadom na ich vek ekonomické a či by nebolo vhodné spoločne pristúpiť ku komplexnej obnove vozidiel v MHD Trenčín.
Môj záver: ak som dobre v minulosti pri C734 videl, zmluvný vzťah zakazuje zaradiť na MHD vozidlo staršie ako 16 rokov! V roku 2021 budú mať karosy 961 už 16 rokov, takže ich oprava bude načo? Treba ich opraviť buď tento rok, alebo už rovno kúpiť nové kĺbaky.
PS: DPB kúpil klimatizované kĺbové autobusy kus za 30.000 EUR!
NAČO TEDA OPRAVUJEME ZA 28.000 až 42.000 EUR vozy, ktoré si môžeme kúpiť?
https://imhd.sk/ba/doc/sk/18622/Klbove-autobusy-z-druhej-ruky-sa-zaraduju-do-premavky
Trenčín by mal zvážiť, ež radšej nakúpi staršie jazdené kvalitné vozy ako vrážať do vysokopodlažných starých autobusov, ktorých technický stav už je za zenitom.
https://trencin.sk/wp-content/uploads/2019/02/Z%C3%A1pisnica-24.1.2019.pdf
- nezrovnalosti: od roku 2017 do 2021 každý rok oprava 4 vozidiel, 2021 tri. Potom veta, že kĺbové vozidlá sa budú opravovať v 2021 je blbosť, pretože sú 4 (!).
Potom sa uvádza: "Podľa názoru útvaru mobility je potrebné zvážiť, či vynaložene prostriedky do vozidiel Karosa B 952 a B 961 vo výške 28 000 eur bez DPH/vozidlo a 42 000 eur bez DPH/ kĺbové vozidlo, je vzhľadom na ich vek ekonomické a či by nebolo vhodné spoločne pristúpiť ku komplexnej obnove vozidiel v MHD Trenčín.
Môj záver: ak som dobre v minulosti pri C734 videl, zmluvný vzťah zakazuje zaradiť na MHD vozidlo staršie ako 16 rokov! V roku 2021 budú mať karosy 961 už 16 rokov, takže ich oprava bude načo? Treba ich opraviť buď tento rok, alebo už rovno kúpiť nové kĺbaky.
PS: DPB kúpil klimatizované kĺbové autobusy kus za 30.000 EUR!
NAČO TEDA OPRAVUJEME ZA 28.000 až 42.000 EUR vozy, ktoré si môžeme kúpiť?
https://imhd.sk/ba/doc/sk/18622/Klbove-autobusy-z-druhej-ruky-sa-zaraduju-do-premavky
Trenčín by mal zvážiť, ež radšej nakúpi staršie jazdené kvalitné vozy ako vrážať do vysokopodlažných starých autobusov, ktorých technický stav už je za zenitom.
Jacob
Že dostačujúce to určite, síce sám som sa neviezol ráno linkou č. 24, ale určite viem aká musí byť preplnená, však nech si ten kto toto napísal, vyskúša či je nasadené vozidlo dostačujúce, áno odvezie sa, ale nasáčkovaný ako sardinka, a jedine asi ak vystúpi v OC Laugaricio, inde asi nehrozí keď bude niekde pri okne autobusu oproti dverám, to nevystúpi.
Inak hlavne, že sa môžu vyhovoriť na rekonštrukciu plynovodu na ul. gen. M.R. Štefánika, to je sprostosť, budúci rok potom čo povedia? A keď je toto len jeden z dôvodov rád by som vedel tie ďalšie vymyslené nezmysly, že prečo nejazdia.
Voziť sa Trenčianskou MHD, keď nie je záujem niečo zlepšiť, nie, ďakujem! Radšej využijem svoje auto, ktoré ma odvezie tam kam ja chcem, a vtedy kedy ja chcem, to, že treba pri aute platiť, parkovné, PZP, PHM, opravy, STK/EK radšej si stovky eur priplatím ako jazdiť síce lacno, ale s tým, že strácam zbytočne čas, a tiež aby som sa ponáhľal na autobus, ktorý ak zmeškám tak ďalší ide o hodinu, to nie.
Realita je taká, že po veľkých zmenách v roku 2016, sa nič veľké neudialo, absolútne nič, zmeny v časoch spojov boli posunuté o pár minút, žiadne nové spoje, linky, žiadna obnova vozového parku, no proste nič, nezáujem, MHD sa tu proste nerobí pre ľudí, ale zjavne pre zisk.