Reply on: mrcheef #13558:
Myslím že najlepšie napojenie Vinohradov na stanicu aj z časového hľadiska v súčasnom cestovnom poriadku by bolo bývalo celý rozsah L5 aj presne ako sú existujúce spoje, predĺžiť od zastávky Brnianska cez Záblatie, Zlatovce, Istebník na stanicu. Pri odchode z Juhu o X:25 je to ideálny príchod k vlakom aj dovoz pracujúcich na zmeny do Zámostia.
Keďže idú vlaky nepárnu hodinu skôr ako párnu, napr. o 8:25 na Rybáre zájsť, o 9:25 len Záblatie, stred. Opačne to isté. V čase prac. deň večer a voľný deň takto predĺžiť spoje L7/17. Časy odchodov a príchodov k vlakom/od vlakov sedia na súčasné časy spojov L5 a 7/17 s nejakou minimálnou odchýlkou.
Celodenne "x" aj "a" 60 min.
K tomu L3 len v špičke a L27 ako dvojička k nej od 8:00 do cca 18:00 (60 min.) + voľný deň (120 min.) Záblatie - Zlatovce - Istebník - Nemocnica - Laugaricio.
Toto by spôsobilo nepotrebnosť L13 a L31 a utriaslo L6 do svojej historickej podoby.
mrcheef
Ako by bolo potom tarifne riešené toto prejazďovanie liniek ? Čo to znamená pre cestujúceho? Ak nastúpi na Vinohradoch na 3 smerom do Záblatia, kde spoj zmení linku, stačí mu na cestu na stanicu len základný neprestupný lístok ?