Reply on: milan005 #13565:
Zastávka na Hodžovej pri podchode by veľa vyriešila. Áno, je to problém. Ale rozhodne treba uvažovať, tak ako si to ukázal ty. Lebo nechať na Juhu III len dvadsaťtrojku je nezmysel a ukáže sa to hneď, ako v roku 2012 zredukovali 28 a posilnili 23 - 23 vozila vzduch a vyhnali sa ľudia aj z 28.
mrcheef
Domnievam sa, že pre Záblatie a Vinohrady sú záujmovými cieľmi predovšetkým hlavná stanica, centrum mesta, nemocnica, občianska vybavenosť vrátane pošty pri Úspechu a Laugaricio. V Tvojom návrhu by ešte nebolo na škodu pridať nejakú polokružnú linku zo stanice cez most s okruhom Zlatovská-Brnianska-Vinohrady-most-stanica/alternatívne od mostu okolo Úspechu cez Staničnú ulicu k ŽST Zlatovce-Bratislavská-Detské mestečko-Vinohrady-most-veľká stanica (protismerný okruh voči 27 v oblasti Vinohradov, ktorý v Tvojom návrhu zostal. Uvedené by zabezpečilo aj spojenie Úspechu s Vinohradmi v opačnom smere akým ide cez celú oblasť linka 27. A čo je najpodstatnejšie, Vinohrady by tým získali konečne spojenie aj na autobusku a veľkú stanicu, minimálne do doby, pokiaľ nepríde k avizovanému predĺženiu podchodu v stanici v Zlatovciach k Vinohradom. Potom bude možné na cestovanie medzi Zlatovcami a veľkou stanicou použiť vlak.