Prvé nové autobusy SOR sú už v Košiciach

V nočných hodinách do areálu DPMK dorazilo prvých 10 autobusov zo 127-kusovej dodávky.

V nočných hodinách do areálu DPMK na Hornádskej ulici dorazilo prvých 10 autobusov zo 127-kusovej dodávky, konkrétne 9 štandardných autobusov SOR NB 12 a jeden kĺbový autobus SOR NB 18. Do konca roka by malo prísť všetkých 61 krátkych a 19 kĺbových autobusov. Do premávky budú zaradené v januári, po montáži odbavovacieho a informačného systému. Do autobusov by mali byť namontované informačné tabule a označovače z vyradených autobusov, krátke autobusy by mali byť vybavené tabuľami BUSE, kĺbové autobusy by mali dostať tabule EMtest.

Evidenčné čísla budú prideľované nasledovne:

SOR NB 12 - 57xx
SOR NB 18 - 47xx
SOR EBN 10.5 - 67xx
SOR BN 9.5 - 58xx

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #73:
Pardon to som prehliadol...tak dufam ze sa tak aj stane.
Reakcia na: LUKYmhd #72:
Žeby to bolo napísané priamo v texte novinky?
Chcem sa opýtat že kedy by mali ist do premavky? dočkame sa toho vôbec?
Reakcia na: Astor #70:
myslel som dorobiť tak ako maju napr. električky, uplne oddelena kabina ale nezasahuje už do schodov
Reakcia na: tbus #68:
ta na 932ku ťažko (pre úzke dvere). Jedine tak, ako to je na ukrajiňákoch.
Čo takto dať na 11-ku nový SOR? Aspoň sa podrobí zaťažkávajúcim skúškam a všetci budú štastní?
Reakcia na: Astor #67:
oddelená kabína sa dá dorobiť
Reakcia na: LUKYmhd #66:
Ale veď novoplany sú v o dosť horšom stave ako 415ky, ktoré tam jazdia teraz ... Pochybujem, že novoplany budú vyradené neskor ako 415ky. Či tam pojde tedom a či 932ka je jedno, kabiny maju podobne. A medzi nami, 5601 je vraj jeden z tých rozbitejších tedomov ...
Reakcia na: 110mat110 #65:
Ja viem ale pamatam casy ked tam dost casto aj take vozy behavali..davat tam tedom sa mi zda dost sibnuty napad. Novoplan nema iddelenu kabinu? ten tam mohli dat.
Reakcia na: LUKYmhd #63:
B932 nema oddelenu kabinu vodica.
pri turanoch smer kosice cca 10 sor autobusov
Reakcia na: Alex06 #55:
Mohli nechat tam nejaku B 932 aj tak tam dost casto behali...
Reakcia na: Tatranka #61:
dreveny zase spalia?
Reakcia na: Jack37 #60:
Koč?Taky luxuš?Dreveni furik stači!Žeľezny by odnešľi do zberu...?
Reakcia na: Alex06 #55:
Ja by som tam poslal max. tak kone s kocom ? inac vazne, na L11 by som nechal 2 stare busy, ikarus alebo nejaku karosu, ale Tedom ee.
Reakcia na: Alex06 #58:
No cipana to som sa fakt sekol,bodol by 🙂 aj ten neo
Reakcia na: 110mat110 #57:
Tak novoplan,kto si to ma pametat ked sme maly taky pestry vyber 🙂 ,a siel som snim asi 3x
Reakcia na: Alex06 #55:
Jaky Neoplan???
Reakcia na: LUKYmhd #51:
56xx na romsku linku 😞 ..to je ta na lunik ix ? Ja by som aj neoplan lutoval tam poslat,znicia ho docista
Reakcia na: dewj #52:
Ked sa zadari, tak prva klbova sorka sa bude na furci smykat uz tuto zimu 😃
Autobusy maju univerzalne aj na zimu aj leto
a sú na nich vôbec zimné kolesá? alebo ako to s tým je??
Reakcia na: tbus #45:
5601 na 11ku?? pekne si vážime vozy 😞 este vsak potrvá kým pojdu nove busy von..neviem ci sa necaka aj na dalsiu dodávku a ked tak mozno az od buduceho roka pojdu von...
Reakcia na: Petto #49:
V zmluve typ nie je uvedený. Je to Webasto (Diavia) Santana.
Pozerám že vaše NBčka maju inu klimu pre cestujucich min. vzhľadovo už vidim iný tvar ako tých pár vyvolených NBčiek v Bratislave. Vedel by mi dakto z vás povedať aký to máte typ v zmluve uvedený ?
Ja viem toľko, čo vy, ale o Solarisoch som nepočul ani v jeden verzií.
Reakcia na: Yogi616 #38:
Takže Solaris nepôjde žiaden? ?
Reakcia na: AutobusovyManik #41:
Do Sace mozu ist spokojne zachovale 932, 952, na 11ku ma ist 5601, Tedomy musia ostat na VSA tak niektore urcite pojdu na trhane, alebo medzi dispozicne, ale neverim tomu ze vsetky. Uvidime casom ako sa to utrasie, kedze bude viac klbakov, ktore mozu nahradit solarisy a tie mozu ist na trhane, navyse pribudnu midibusy cize sa bude menit aj pridelovanie vozov na linky a tym padom urcite pomenia aj tabulky. Teraz je skoro hovorit.
Reakcia na: LC #34:
Do noveho auta by som dal veci zo stareho kludne. Napriklad nevidim dovod kupovat novu lekarnicku, ked ju mam zo stareho auta, rovnako ako napr hever, lano alebo ak mam v starom aute nejake dobre radio.
Reakcia na: LC #39:
Videl viezol sa aj pripravoval podklady pre vyrobcov LC... ak by sa s tebou dalo komunikovat aj v inej rovine ako vsetko co SOR a vsetko co KE dam sa s tebou velmi rad do debaty, len zial to smrdi len emociami.... a oi. neporovnavaj DPMK s inymi podnikami, ktore maju na svoj chod o par melacov viac dlhodobo.... KE ani BA nemaju rozpoctovo na viac....pripominas mi recami na fore jedneho mojho znameho D.G. z KE...tiez len emocie, poloargumenty, ale pristatie nohami na zemi, ze si v SR kde sa na to 20 rokov sralo nikde.... ak budes nohami na zemi a budes pripustny aj inym argumentom.... rad si s tebou prejdem problematiku komplexnejsie, aby si jej rozumel a neblamoval sa...ak si ako si v jednom prispevku pisal manazer.... skoda ti pisat viac ..lebo hned vyhrknes sprsku emocii a poloargumentov.. a to je pre mna akurat strata energie

Posobim v sektore dopravy uz nie v SR, nie som spaty s firmou J and T a ani DPMK.
Reakcia na: veteran #42:
Staci sa pozriet na prekladisko haniska (tesne pred mostami treba odbocit dolava, na sever) pouzivam to ako skratku medzi haniskou a letiskom a cesta je zle prejazdna aj na kvalitom horskom bicykli. Miesto je volne dostupne.
Reakcia na: 110mat110 #40:
K tým železiarenským tankodrómom hádam na ukážu chuťovečka zo ZPO 1 (medzi Reliningservom a OC2/OC, rázc.). A to ešte isto nie je najhorší úsek.
http://static.panoramio.com/photos/large/21909288.jpg
Reakcia na: Yogi616 #38:
A do Šace čo pôjde? Veď tam sú ukrajiňáky plus napr. 6411, 6252 a pod. vozy. A Tedomy pôjdu na trhané a Tedomáci dostanú SORky či ako sa plánuje?
Reakcia na: LC #36:
Kde som pisal o pocte dveri? Nikde, pretoze zdielam tvoj nazor. Kde som pisal, ze som v Sore nesedel? Nikde, sedel som v 9,5 10,2 12 aj v 18m verzii. Svoj nazor o tom mam a cely cas ho tu prezentujem. Bol si uz niekedy v uss? Cesty v zavode su nicitel autobusov a drviva vacsina je v takom hroznom stave prave koli uss. Napr citelisy.
Reakcia na: TARKAN #13:
Tiez si asi nevidel poriadny bus ked tvrdis ze interier SORu je OK, take hnusne preliezacky, ako ma SOR som nikde inde nevidel, kvalita prevedenia je pod psa a v Liberci neni problem najst priecky ktore su hrdzave! Konstrukcne riesenie a snaha usetrit a evidentna vyroba na kolene /amaterizmus je ztoho busu citit na kilometre! Vodice pripevnene SK paskou a teda vedene po povrchu dielu su uz len malickosti ?, nezakryte casti karoserie a ostre rohy, kde o bezpecnosti nemoze byt ani rec uz ani nekomentujem ... takuto hrozu ak chcete zazit tak si vyraste na vylet ... ako to maju vtej reklame? "najekologickejsi autobus SOR!" ?
Co je na nom najekologickejsie vyrobca v reklame neprezradil ?
Reakcia na: 110mat110 #32:
Šak vozov bude viac, midibusy, elektrobusy nič nebudú nahradzovať a klbáky sa kupovali hlavne nato, aby nahradili trolejbusy. Ako som písal, na klbáky sa ešte bude dokupovať EM-Test.

Vyradzovať sa bude séria autobusov:
300x
310x
32xx
43xx
500x (tuším, že ostanú len dve)
52xx (možno nejaké B952 ostanú)
5401, 5501, 5502
a ostatné Karosy B732 (plynové,ukrajiňáky)
trolejbusy

Tak rátaj o koľko ich bude viac.



Reakcia na: 110mat110 #32:
Niektoré SORy budú navyše a asi 5-6 Karos 932 a aj zgeneralkovane Karosy 941 ostanú potom aj 5002 alebo 5004. Karosy budu hlavne na výluky ED a Ikarus na svetoznámu linku 😃
Reakcia na: 110mat110 #32:
Niektore stare su lepsie ako tie nove, nejaky hlupak co vtom novom SORe sa ani neviezol tu vyzdvihuje tu najvacsiu hovadinu na SORoch a to pocer dveri. Pri tejto logike potom vlecka ktora ma boku iba plachtu je na prepravu najlepsia ? Ved uvidite v spicke ked sa nebudete mat kde poskladat do toho busu tak, aby ste nevadili nastupujucim a vystupujucim ak teda nechcete vyskakovat a naskakovat na kazdej zastavke jak blbci.
Reakcia na: Petto #33:
Mne je to jedno kdo zasiahne ci EU, ktorej verim viac ako statnemu organu. Drahe crepy to su suhlas. Elinu ani nekomentovat pozadovat 40 percentu nizkopodlaznost a naopak nedat bonusove body za 100percentu nizkopodlaznost ... jednoznacne zmanipulovany tender.
Reakcia na: TARKAN #8:
Sutazit a kupovat sa malo uz so systemom a bodka, alebo ty by si si kupil nove auto a dal do neho stare veci? Ja teda urcite nie a to niesom taky bohaty ako DPMK!
Reakcia na: LC #5:
Co ma s tymto kontrolny urad EU ? Skor UVO malo konat, no ked ste nikto nedali podnet , tak sa vozte v črepoch ?
Reakcia na: Yogi616 #31:
vyradit za pol roka 127 busov z ktorych su niektore este stale dobre a dovolim si tvrdit ze na niektore linky (ra) omnoho vhodnejsie ako sorky je dost chore.
Reakcia na: 110mat110 #28:
Nie, nové vozy sa kúpili preto, aby tu jazdili staré.
Reakcia na: 110mat110 #28:
,,, presne si to vystihol, moje slova.. aj čo máme a jazdi pokazene, tak sa neopravuje.. tak dopadnu aj SOR+displeje..?
Reakcia na: 110mat110 #28:
Uz v tejto chvili su k dispozicii BUSEcka zo skor vyradenych B732.NGS (neviem kolko slo na elektricky ale urcite nejake komplet 3 sady tabul by sa nasli), 2 x 932, 1 x 952, z klbakov su vyradene 3 x 941, 2 x 741, teda nieco je na sklade do prvej varky, medzi tym sa mozu vyradit dalsie plynaky, 741, 941 a postupne panely premontovat do dalsej varky, ktora pride.
Reakcia na: tbus #25:
Mame este dajake zvysne tabule? z busov ktore sa vyraduju sli tabule do brik. Nalejme si cisteho vina, DPMK neopravi ani jednu tabulu (vid jednu ktcku, ktora uz vyse roka jazdi s vypnutou vn. tabulou) a sorky budu jazdit s pokazenymi alebo ziadnymi tabulami a tak ci onak budeme pouzivat papiere na oknach.
Okrem toho, ked chceme dat tabule zo starych busov, automaticky sa musia vyradit. Neverim, ze sa to takto stane.
Reakcia na: TARKAN #17:
V Bratislave prišli sorky pred minimálne troma rokmi vtedy sa tieto typy ešte len začali vyrábať teraz je to úplne o inom vychytali sa muchy spevnili karosieria a podobne podla mna budeme viac spokojny ako s tedomom ci citelisom je v nich priestor ako pre vodiča aj pre cestujúcich ma viac dverí čo je podľa mňa komfort pri rychlejsom nastupovani vystupovani ,majú klimatizáciu co budete v lete všetci štastny tak načo riesiť ako ich kúpili hlavne že tu su nové vozy na ktorych som jazdil a mozme byt len radi komplet cely nezkopodlazny vozovy park nema nikto na slovensku
Hurááááá konečne nové autobusy , už prestante hundrať a tešte sa že sa nebudete voziť v polámanych autobusoch ale v novych bezpečných ,,a polovica ste sa v tom ani neviezla a hundrete
Reakcia na: Rudyke902 #24:
a keby prišli s tabuľami, tak tu tí istí budú nariekať, že sa zbytočne vyhadzujú tabule z vyradených busov, a že sa zas niekto nabalí na nových ?
Niekorí tu píšu že zakupenim SOR bez displejov - je bohvie ake ušetrenie.. Ved niekto ich tam musi namontovat u nás, teda v našej réžii to bude tak či tak, po ďalšie, mnohe treba ešte opravit, ak su vadne, a nakoniec aj tak na všetky nové SOR displeje staré DP nemá - a bude musiet sa "doobjednat" - ako tu už bolo napísané niekym.. Tak neviem kolko ušetrime ak kupime potom aj tak nejaké EM tes nove + montáž.. A v dnešnej dobe podľa mna už informačné systémy vo vozidlách verejnej dopravy su asi samozrejmost.. Ak výrobca vyrába dlho a veľa vozov pre potreby MHD do rôznyvh miest, verim tomu že naopak sa im zdala naša požiadavka - bez displejov - asi čudná a ojedinela.. ešte k tomu ak kabeláž urobili - tak fakt neverim že by to boli "nekresťanske" peniaze ak by boli dodane vozy komplet aj s displejmi.. To len v DPMK niečo take je možne ?
Ako vidím, tak niektorí by sa bránili aj zubami, nechtami, len aby tu neprišli SOR-y. Mne osobne je jedno čo príde, hlavne že to bude nové a bude s tým aj patrične zaobchádzané.

Ohľadom informačného systému - kúpa nových tabúľ by vyšla veľmi draho. Je 127 vozov, do každého by sa muselo kúpiť asi 6-10 označovačov a 4-5 nových tabúľ - interiér 1-2, exteriér 3. Čiže spolu asi 1270-1905 kusov (pozrite ten rozdiel) a to by vyšlo na nemalé finančné prostriedky. Označovače by sa dali použiť stále, len panely by trebalo poopravovať. Aj tak si myslím, že označovačov bude tak či tak nedostatok, keď ku každým dverám majú ísť 2 označovače. A vozidlo má aj 5 dverí.

Ohľadom tendra - Ja preferujem pri takomto počte jedného výrobcu. Inak by sa museli vyhlasovať až štyri tendre, potom prerozdeľovanie peňazí do zákaziek... Proste by v tom bol bordel. Neschvaľujem ale to, ako bolo nastavené bodové hodnotenie. Nuž ale ďalej sa to už odvíja od počtu prihlásených účastníkov.

Čo sa týka paliva - Pri takomto tendri by v podstate potom víťaz ani neexistoval, keďže žiadny výrobca nevyrába čisto aj plyňáky. A tak či tak - sú omnoho drahšie, iba jedna plnička... Ale zase by sa to odzrkadlilo na výdavkoch - plyn je (zatiaľ) lacnejší ako nafta. Ale čo už. Veď predsa celkovo - plyn a nafta sú lacnejšie ako elektrina... (?)
Reakcia na: TARKAN #21:
Tender bol šitý priamo na SOR, takže prúser to je.
Tak prekvapuje ma to u električiek tiež, keďže tam by sa to robiť nemalo, pretože ide o €fondy. Ale keď chcú o nich prísť, tak pokojne.
Reakcia na: Yogi616 #20:
Tender na SOR nie je az taky pruser... skor ma zaraza "dokonalost" pri tendry na eliny...lebo dosiahnut 100 bodov zo 100 to sa nestalo nikde....
Reakcia na: TARKAN #17:
Osobne mi autobusy SOR nevadia a určite im dám priestor na to, aby som mohol o nich povedať, či je to šrot alebo fajn autobus (aj keď ako vravím, za rok v Žiline som sa zatiaľ nestretol s toľkými negatívami). Ale nepáči sa mi, ako boli zakúpené.
Reakcia na: Yogi616 #18:
pozri ani ja to nepovazujem za skvele, ale informatizacia vozu stoji 3 az 7000 € komplet, ratajme teda napr 5000 € x 127 vozov - tie peniaze vyuzijes aj inak ci? Toto beriem skor ako rozhodnutie k usetreniu penazi tam kde sa to da riesit inym sposobom
A napr. čo sa mi nepáči je to, že do vozidiel dnu sa budú montovať staré vnútorné panely, to sa už radšej LCD obrazovky mohli na to kúpiť. Ale tak čo už, ujo H&S to tak chceli...
Reakcia na: Yogi616 #15:
Niekedy mam pocit, ze je to o striktnom odpore voci znacne... ja zas pocuvam v suvislosti s dopravou v BA a KE Mercedes nie je dobry lebo ma toto a toto, Solaris nie je dobry lebo je z PL, Iribus nie je dobry lebo tot ot to... tak co je vlastne dobre?

Mna sprevadza SOR 9,5/10,5/12 /18 a dalsie par rokov viem si predstavit niektore veci idealnejsie, no ked si spomeniem na tie vraky v BA spred par rokov v ktorych som sa bal chodit hovorim si jedinu vec - konecne sa niekto odhodlal urobit rozhodnutie a radikalny investicny dlh dohnat a je jedno ako... zijem v Cesku dlhsiu dobu - transparentnost tendrov je tu horsia ako u nas a co sa tyka SOR u z Hradca Kralove namietky nie su ale napr. miestní z elin Skoda neplesaju.... zavidia varia inym cz mestam....

Nebudme narod dudrosov---- konecne niekto urobil rozhodnutie a zmeny... lepsi je novy ako vrak... a to, ze sa urcite niekto nabalil to je jasne vsak sme v svk...

Nemajme odpor voci vsetkemu...skor by som sa pytal inu otazku...zazemie dielní, udrzba, ND priehliadky a dalsie veci, aby vozy po par rokoch nevyzerali ako vraky...
Reakcia na: Alco #1:
Malé vozy dostanú BUSE tabule, veľké EM-Testy. Keďže sa však budú vyradzovať staré panely BUSE (t.j. tie s neónkami a ešte tá prvá generácia BUSE), tak sa bude doobjednávať EM-Test. Nakoniec to vyriešili ľudia z DPMK celkom pekne, aj keď je samozrejme nezmysel, aby sa informačný systém nedal do požiadaviek a musel sa riešiť zvlášť. Aspoňže tú kabeláž tam už v SORke namontovali.
Reakcia na: Pilgrim #12:
Už takmer rok cestujem v Žiline v 30Tr a 31Tr a nemal som takýto problém.
Reakcia na: Pilgrim #12:
postojačky máš miesta až až ?
Reakcia na: Pilgrim #12:
nehovorim, ze je to ideal... tieto vozy ma sprevadzaju ako cestujuceho niekolko rokov....+ aj po inej stranke a nie som ani zamestnanec spriaznenych firiem... vozy SOR 9,5 /10,5 a 12 BN su interierovo OK... pri dlhych mam v niektorych castiach pocit, ze konstrukteri asi fetovali.... ale toto pri jazdych dobach sa da... pri cestach do cca 20 min... iny fail je ked nimi ides do 1 h 1h30 v Prahe a BA to nadavam aj ja

a budme objektivny v Brne a Prahe jazdi vela dlhych Iribusov... ja som mal dnes bolest kolien ked som sedel v trpaslicom priestore v Brnianskom Iribuse...


Idealny bus neexistuje... je len otazka ako bude KE robit udrzbu vozov.. to ma trapi viac... odpoved mam zial asi spravnu na 99% platat
Reakcia na: TARKAN #9:
pche..že v Soroch sa cestuje v pohode. Miesto pre nohy jak pre trpaslíkov, odchádzaš z toho busu s bolesťou nôh a na mieste kde si cestujúci kludne mohol natiahnúť nohy dajú kreténi z Lichbav vetrák (či čo je to tam za čudo) a zbytočne to tam zavadzia. NB sú po dizajnovej stránke pekné ale miesto na nohy je čistá katastrofa. Človek sa teší keď trafí na prázdne bočne otočené sedadlo resp. na úplne prázdnu štvorku.
Reakcia na: romeo #10:
pozri sa idealny bus nie je ... cestoval som s nimi a vacsina hendikepovanych a osob s nizsou mobilitou isla automaticky do casti kde su sklapacky....to som bezne videl v NR, BA, Prahe je to o zvyku a ludia s vyssou mobilitou sa prave casti s tymito sedackami a priestoru pre vozik automaticky vyhybaju podobny zvyk pri nastupe vidim pri brnianskych salinach........v meste kde mozu porovnavat celu tipologiu vozov pocujem jedinu oziadavku, aby sa nebral typ SOR 12 City ale SOR BN 12
Reakcia na: TARKAN #9:
hendikepovaní asi nebudú súhlasiť,že sa v nich cestuje v pohode ? áno,sú nízkopodlažné,ale väčšina sedačiek na schodíkoch,okrem tých sklápacích otočené bokom
Reakcia na: LABTEC #7:
V SOR och sa cestuje v pohode -je pravda, ze interier ma ine usporiadanie na ktore si musis zvyknut. Avsak ta pohoda konci v kazdom podniku, kde sa zanedbava udrzba. V DPMK sa hovori, len o kupe vozov, ale co zlepsenie zazemia dielni, doskolenie personalu, kupa vysoko pouzivanych ND, plan predbeznych, strednych a velkych prehliadok, ktory by sa aj REALNE dorziaval atd atd atd... o tychto veciach sa akosi zamerne nehovori... a pototm dopadneme ako BA, kde sa vozy podobaju vrakom ibaze maju cca 3 roky max...
Cena odbavovacieho systemu na kratky autobus sa pohybuje v rozpatí cca 3500 az 7000 € - cize osobne kupovat novy povazujem za zbytocne vyhodene peniaze, ale urobit opravy tam kde sa oprava da urobit a vymenit len tie tabule, stikacky a palubaky - ktore sa vymenit maju. Len pri KE udrzbe nie je absolutne zaruka, ze sa to takto urobi. A este jedna otazka mi napada - OK mame nove autobusy vsak buduci rok idu volby mozme sa blisnut, co vsetko sme dopoje/urobili/, ale mame plan udrzby, doplnenie zazemia dielni, vytipovane ND s vysokou frekvecniou potreby vymeny atd.... NIE!

Cize zaver - po chvili budeme tam kde sme boli a dopadneme podobne ako BA ak nie horsie.
Nemôžem si pomôcť ,ale mne tie Sorky akosi nerežú...
Montovanie starych tabul do novych busov, nekomentujem. Tu je jednoznacne /podvod/spolocny zamer DPMK a JAaTY aby pri pripadnej planovanej poruchovosti busov sa vyrobca odkazal na neodborny zasah do elektroinstalacie ... a reklamaciu neuznal!
Touto rychlou dodavkou sa len DPMK a Ja+Ty samo usvedcilo z podvodu na mieru usiteho tendru. Ako inak by sa dala vysvetlit takato rychla dodavka. Vyrobca musel dopredu vediet ze vyhra! Asi je cas nahlasit tento tender na kontrolne urady EU.
Kedy prídu do premávky ? neviete ?
Reakcia na: Rudyke902 #2:
Hlavne,že "ušetríme"...
To hej, to s tými tabuľami je fakt na zaplakanie.. Som to písal tu už veľakrát, ved v ED dpprave je to tiež taky "miš-maš", nikde nič uplne a dokonca ani funkčne.. Z tých tabúľ čo tam chcu dat, ved už je väčšina aj po životnosti, nie všetky aj funguju, a pochybujem že ich bude dosť, ved z vyradených busov sa dávali aj do električiek už.. No uvidime ako to bude vyzerat, ale bude to bieda.... už vidim ako budu nove vozy jazdiť a z nefunkčnými displejmi ? tak ako teraz mnoho vozov ED aj AD aj TD jazdi.. To je vizitka nášho DP.. Ako keby tie displeje nemohli biť súťaž vozov nových už!!!! ?
Do nových vozov staré tabule, v každom voze iný typ - takáto idiocia a debokracia môže fungovať len v Košíciach, takéto niečo nespácha ani dopravný podnik v Kuala - Lumpur.