#68 Cila:
Ja si naopak myslim, ze to nie je ziadny alibizmus, ale zbytocne plakanie nad rozliatym mliekom. Uvedena krizovatka, o ktorej sme sa bavili je absolutne bezpecna, vsade su zvodidla a dokonca bezbarierove pristupy. Predtym tu bola sice svetelna, ale urovnova a velmi nebezpecna krizovatka. To, ze sa najdu ludia, ktori maju snahu si cestu co najviac skratit, co este treba pre nich urobit? Priamociary a vodorovny chodnik a cestny nadjazd so zakrutami? Obmedzit rychlost dialnicneho privadzaca, ked tam nema vstupit ani noha? Tadial cesta urcite nevedie a demokraciu po revolucii si mnohi ludia vysvetlili ako moznost bezbreheho konania.
Ja si naopak myslim, ze to nie je ziadny alibizmus, ale zbytocne plakanie nad rozliatym mliekom. Uvedena krizovatka, o ktorej sme sa bavili je absolutne bezpecna, vsade su zvodidla a dokonca bezbarierove pristupy. Predtym tu bola sice svetelna, ale urovnova a velmi nebezpecna krizovatka. To, ze sa najdu ludia, ktori maju snahu si cestu co najviac skratit, co este treba pre nich urobit? Priamociary a vodorovny chodnik a cestny nadjazd so zakrutami? Obmedzit rychlost dialnicneho privadzaca, ked tam nema vstupit ani noha? Tadial cesta urcite nevedie a demokraciu po revolucii si mnohi ludia vysvetlili ako moznost bezbreheho konania.
Sarko
Dovolim si oponovat, nakolko na uvedenom nasype veducim na mostny objekt (pozor, zastavka sa nenachadza priamo na moste) sa nachadza nika, preto by tu neplatil zakaz zastavenia ani keby tu na to priamo upozornovala dopravna znacka.
Sam som si vsimol, ze ludia ignoruju chodnik, ktory vedie pomedzi mostne objekty smerom ku elektrickovej zastavke OC Branisko, pricom sa odtial treba vratit cca 50 metrov naspat na Bukovecku ul.
Ludia su vsak nepoucitelni a na vlastne riziko vstupuju na rusnu stvorprudovu komunikaciu popri zvodidlach a prechadzaju na druhu stranu vozovky (nie je tu suvisly pas zvodidiel, takze ludia ich nepreliezaju). Ak sa teda niekomu zda privela tych 50 metrov obchadzky, musi, zial, pocitat s "dozivotne dlhou obchadzkou".
Existovalo niekolko variant pristupu na uvedenu zastavku (podchod, nadchod), avsak sucasne riesenie bolo najlacnejsie, a to bolo kriteriom pre realizaciu (plynule klesanie medzi mostami s podidenim popod most).
Re #63 BM:
Mohol by si uviest, o ktore zastavky, ktore mali byt zrusene, sa jedna.