#68 Cila:
Ja si naopak myslim, ze to nie je ziadny alibizmus, ale zbytocne plakanie nad rozliatym mliekom. Uvedena krizovatka, o ktorej sme sa bavili je absolutne bezpecna, vsade su zvodidla a dokonca bezbarierove pristupy. Predtym tu bola sice svetelna, ale urovnova a velmi nebezpecna krizovatka. To, ze sa najdu ludia, ktori maju snahu si cestu co najviac skratit, co este treba pre nich urobit? Priamociary a vodorovny chodnik a cestny nadjazd so zakrutami? Obmedzit rychlost dialnicneho privadzaca, ked tam nema vstupit ani noha? Tadial cesta urcite nevedie a demokraciu po revolucii si mnohi ludia vysvetlili ako moznost bezbreheho konania.
Ja si naopak myslim, ze to nie je ziadny alibizmus, ale zbytocne plakanie nad rozliatym mliekom. Uvedena krizovatka, o ktorej sme sa bavili je absolutne bezpecna, vsade su zvodidla a dokonca bezbarierove pristupy. Predtym tu bola sice svetelna, ale urovnova a velmi nebezpecna krizovatka. To, ze sa najdu ludia, ktori maju snahu si cestu co najviac skratit, co este treba pre nich urobit? Priamociary a vodorovny chodnik a cestny nadjazd so zakrutami? Obmedzit rychlost dialnicneho privadzaca, ked tam nema vstupit ani noha? Tadial cesta urcite nevedie a demokraciu po revolucii si mnohi ludia vysvetlili ako moznost bezbreheho konania.
Sarko
Usek Branisko-Dneperska na tom nie je najhorsie (az na ten katastrofalny obluk v smere z VSS k OC Branisko). Kedze usek OC Branisko-OC Vazec je prva trat, kde sa aplikoval system BKV a nie je postaveny tak, ako by mal (namiesto polozenia panelov na v podstate asfaltovu komunikaciu je tu iba zhutnene strkove podlozie), si myslim, ze uvedenej trati v celej jej dlzke pomoze nanajvys kompletna vymena kolajoveho zvrsku. Ziadne brusenie tu uz nepomoze, pretoze na celom useku sa zacala trat prepadavat, takze sa tvori akasi napodobenina horskej drahy, na trati sa vytvara tunelovy efekt, z dovodu absencie dilatacnych spar praskaju spoje, panely zvetravaju... Dol vela na to, aby s tym dokazalo nieco urobit jedno brusiace vozidlo.