Ako cestovať do Nemocnice Bory linkami MHD?

Zastávka MHD priamo pred novou Nemocnicou Bory zatiaľ obsluhovaná nebude. Kde musia jej návštevníci vystúpiť?

Na prelome marca a apríla tohto roku začne fungovať nová nemocnica v lokalite Bory. Podľa zatiaľ dostupných informácií k termínu spustenia ambulantnej časti novej nemocnice nepríde v tejto lokalite k zmene organizácie liniek MHD a teda novovybudovaná autobusová zastávka priamo pred budovou nemocnice zatiaľ nebude obsluhovaná. Pri cestovaní MHD k Nemocnici Bory budú môcť jej návštevníci využiť najbližšiu obsluhovanú zastávku OC Bory, prípadne Hany Ponickej.

Pri ceste do Nemocnice Bory z Autobusovej stanice, Račianskeho mýta, spod Hlavnej stanice, Patrónky a Devínskej Novej Vsi odporúčame cestovať linkou 21, ktorá obsluhuje zastávku OC Bory. Z tejto zastávky je budova nemocnice dostupná chôdzou (cca 8 minút) okolo nákupného centra Bory Mall.

Pri ceste do Nemocnice Bory z Dúbravky odporúčame použiť linku 36 alebo linku 123, na ktoré sa dá prestúpiť z električky linky 4 na zastávke Podvornice alebo Pri kríži. Uvedené linky taktiež obsluhujú zastávku OC Bory. Pri cestovaní linkou 123 z Dúbravky je možné vystúpiť už na zastávke Hany Ponickej, z ktorej je budova nemocnice dostupná asi 6-minútovou chôdzou.

Pri ceste do Nemocnice Bory z Lamača odporúčame použiť linku 123 a vystúpiť na zastávke OC Bory a pri ceste zo Záhorskej Bystrice linku 36, ktorá taktiež obsluhuje zastávku OC Bory.

Z Petržalky je možné cestovať do Nemocnice Bory s prestupom z liniek 83 84 192 na Patrónke na linku 21 v smere Devínska Nová Ves. V určitých časoch je medzi Petržalkou a zastávkou OC Bory možné cestovať aj priamou linkou 92.

Z centra mesta a ďalších mestských častí je možné využiť buď prestup na linku 21 (na zastávkach Autobusová stanica, Krížna, Račianske mýto, Pod stanicou, Patrónka), alebo cestovať električkou linky 4 do Dúbravky s prestupom na linky 36 123 na zastávke Podvornice.

Konkrétne spojenie odporúčame naplánovať si prostredníctvom Plánovača cesty.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #80:
" predpokladali že v DPB a na magoriáte nie sú načisto pometení "

Bola to reakcia na toto.
Reakcia na: Urbanway 2423 #80:
Môžeš to zohľadniť pri najbližších komunálnych voľbách v roku 2026.
Inak, okrem dennej obsluhy by mala mať nemocnica (a Bory) aj nočnú obsluhu MHD, pretože tam v nemocnici má byť aj urgentný príjem. Na začiatok by sa tam mohla odkloniť N21, na ktorú by sa musel pridať 1 voz (vozy by sa mohli po jednom kole striedať na N70 a na N31 by jazdil 1 voz).
Reakcia na: N/A #78:
Veď práve o to ide, že mesto si MHD na obsluhu nemocnice neobjednalo, aj keď vedelo, kedy má byť otvorená nemocnica.
Reakcia na: Solider #73:
Aha, čiže keby sa teraz na pol roka odstavili Kramáre od veškerej obsluhy, tak to je v poriadku, lebo to nie je na furt?
Reakcia na: 810zssk #76:
Linka je pripravená. Stačí si ju objednať.
Reakcia na: Solider #69:
Ja som tu už písal, že by tam mohla zachádzať jedna vetva L21. Tá kratšia.
Penta to má ako koncovú nemocnicu pre celé SK. Nejde o žiaden lokálny špitál..
Kapacita voľná v L21 je habadej. Vždy sa tam ide voči hlavnému prúdu.
Išlo by o najekonomickejšie riešenie, ktorým prepojíš stanice s Bormi.
Reakcia na: Solider #73:
Vzniklo to tam kde niektorí ľudia naivne predpokladali že v DPB a na magoriáte nie sú načisto pometení a nezačnú nad obsluhou nemocnice uvažovať 3 mesiace po jej otvorení.
Reakcia na: Ike #71:
Verejný záujem je taký tekutý pojem, že je úplne zbytočné sa doťahovať o tom, čo ním je a čo už nie je. Ak tam bude premávať linka 123, tak bude zabezpečená dopravná obsluha územia, pritom zastávka OC Bory je v pešej dostupnosti. Preto som uviedol príklad s Nemocnicou Antolská, kde je v pešej dostupnosti zastávka Ľubovnianska, hoci k vchodu do nemocnice je to ešte pol kilometra.

Ďalšia vec je, že to nie je poliklinika, je to koncová nemocnica a sú tam nemocničné ambulancie, čiže tam nebudú chodiť babky ráno na 7 na odber, je tam úplne iný typ vyšetrení a zákrokov, čiže tam nie je dôvod, aby tam premával autobus každých 5 minút.
Ja sa nejako neviem stotožniť s názorom, že L21 je tá pravá na obsluhu Borov aj za cenu, že sa tým predĺži cestovanie obyvateľom Devínskej.

L21 nezachádza na Kramáre a nie je to ani požadované, lebo tamojšia nemocnica je dostatočne obslúžená inými linkami MHD.

Podobne ani L93 alebo L95 nezachádza na Antolskú a je nutný prestup na L98/L99 - kompromis medzi pohodlím a dostupnými finančnými zdrojmi.

Nemocnica Bory by mala byť obslúžená MHD tak, aby do nej jej zákazníci mali pohodlný, bezpečný a frekventovaný prístup verejnou dopravou. Za mňa by lokálkny vymeták z OC Bory v intervale 7,5m počas bežnej pracovnej doby ambulancií a 15m v ostatnom čase túto definíciu spĺňal. Navyše bude po dobudovaní vlakovej zastávky slúžiť aj niektorým cestujúcim zo Záhoria.

Na zvládnutie ranného náporu zamestnancov a pacientov by mohli slúžiť účelové zachádzky niektorých spojov L21 smerom z centra do Devínskej.
Reakcia na: si #70:
A kde teda vzniklo to, že tam nič nepremávať nebude? Pretože bolo verejne komunikované, že tam bude doprava zavedená, ale neskôr.
Reakcia na: Ike #71:
Vieš čo sa myslí pod pojmom právo na zdravotnú starostlivosť?

To, že niekoho neotočia pred dverami nemocnice, lebo X, Y, Z aj keď nesplnil napr. úhradu zdravotných odvodov alebo je to právoplatne odsúdený vrah.

Nie to, že ku nemocnici musí viesť linka MHD...odporúčam zainvestovať do kníh s komentármi k ústavným článkom.
Reakcia na: Solider #69:
Doprava vo verejnom záujme nejazdí tam kde je dopyt ale tam kde sú inštitúcie poskytujúce základné ústavné práva, napríklad právo na zdravotnú starostlivosť a právo na prácu.

A keďže najnovšia a nie najmenšia nemocnica poskytuje ako zdravotnú starostlivosť tak aj pracovné miesta, dalo by sa predpokladať, že spĺňa predpoklad na vedenie MHD.

Ústavný výklad verejného záujmu tu viacero zosmiešňujú, nikto však nevzniesol voči nemu relevantné námietky a neposkytol alternatívny výklad.
Reakcia na: Solider #69:
pokial tam nic premavat nebude, tak ten dopyt tam ani nikdy nebude, pretoze vacsina sa zariadi nejak inak (napriklad pouzije auto 😃 ), pokial tam tu linku (21) presmerujes, tak vzhladom na okolie sa tam ten dopyt v priebehu 1-2 rokov pravdepodobne vytvori...
Reakcia na: Urbanway 2423 #68:
A je tam taký dopyt, aby tam premával kĺbový autobus každých 6 minút? A kvôli tomu vymietol všetky kruháče a predlžoval jazdnú dobu do DNV?
Reakcia na: Solider #67:
Otázkou je skôr, prečo by tam nemohla 21 zachádzať, keďže v okolí zastávky OC Bory dnes skoro nič nie je (k OC sa dá ľahko dostať aj zo zastávky pred nemocnicou), na rozdiel od zastávky pred nemocnicou, kde je nemocnica, OC a sídlisko. Ďalšia vec je, ako zabezpečiť prestup (ideálne na hrane) z 21 na linku k nemocnici, pretože pokiaľ tá lokálna linka nepôjde po trase Dúbravka - Nemocnica Bory - DNV/VW, tak napr. 21 a 123 nebudú mať spoločnú zastávku, kde by sa dalo medzi nimi prestúpiť, čo je celkom problém.
Reakcia na: david11 #66:
Veď pri vchode do Nemocnice Bory je tiež autobusová zastávka, kam bude zachádzať 123 alebo iná lokálna linka. Prečo by tam mala zachádzať 21?
Reakcia na: Solider #63:
Nie je náhodou pti vchode zastávka Nemocnica Antolská?
Reakcia na: Solider #63:
K Nemocnici Bory je to v závislosti od nástupišťa na OC Bory o 100-200 ďalej ako k Antolskej z Ľubovnianskej, a aj tak tam zatiaľ nič nejazdí.
Úprava CP sa plánuje v priebehu leta 2023. V ramci plošnej zmeny bude udajne zabezpecena aj obsluha nemocnice. Info z Vallovho FB
Reakcia na: david11 #60:
Nie je náhodou do Nemocnice Bory zo zastávky OC Bory tak ďaleko, ako zo zastávky Ľubovnianska do Nemonice Antolská?
To čo zas narkózu napadlo cestovať zo Záhoria na Lamač a odtiaľ späť na Bory keď môžeš vystúpiť v DNV a 21 do Borov:
https://tvnoviny.sk/domace/clanok/689410-pacienti-zo-zahoria-sa-bez-auta-dostanu-k-novej-nemocnici-len-komplikovane-na-rieseni-sa-uz-pracuje
Reakcia na: 810zssk #51:
... a po ceste je aj Krematórium....
Určite by tam na začiatok mala jazdiť aspoň jedna vetva L21.
Reakcia na: birch #57:
Práve to je podľa mňa škoda, že tie zastávky pred nemocnicou neboli zamýšľané ako prestupný uzol (namiesto esíčka by tam bol nejaký iný spomaľovací prvok a zastávky by boli dlhšie). Zastávka pred nemocnicou by totiž zabila 3 muchy jednou ranou (nemocnicu, OC a priľahlé sídlisko) za cenu predĺženia cesty o 2 minúty, zatiaľ čo zastávka OC Bory je dosť od ruky a ani po dostavaní stanice tam podľa mňa nebudú prestupovať húfy cestujúcich, pokiaľ sa tam nepostaví nejaké P+R/neukončia regionálne linky. Som zvedavý, ako sa obsluha nemocnice nakoniec vyrieši. Snáď tam nebude jazdiť len nejaký vymeták s intervalom 15 minút v špičke a 30 mimo nej, pretože to by mal pomaly aj NÚSCH lepšiu obsluhu MHD.
Reakcia na: Urbanway 2423 #56:
Nehovoriac o tom, ze zo zastavky Nemocnica Bory je to blizsie k Bory Mall ako od OC Bory (hlavne v smere do Lamaca/D1)
Reakcia na: Urbanway 2423 #56:
Urobiť zo zastávky pred nemocnicou prestupný uzol nie je vhodné - jednak by sa predĺžila cesta tranzitujúcim cestujúcim zo všetkých smerov (najmä z Devínskej) a komunikácia na to nie je šírkovo ani smerovo stavaná (napríklad ostré esíčko hneď pri zastávke).
Reakcia na: birch #55:
Tú zachádzku po Boroch by mohla robiť predĺžená 30, na ktorú by sa dalo prestúpiť pri OC Bory (alebo aj na Patrónke, len by to trvalo dlhšie). Vďaka tomu by mohla 30 v Lamači jazdiť po trase 130 (možno aj priamo po ulici Pod Zečákom zo Segnárov), aby sa na Podháji neznížil počet spojov do centra. Sociálku by mala 30 pod Mostom SNP a ak by končila na Patrónke, ako tu už bolo dávnejšie spomínané, tak by sa to riešilo ako na 43, t.j. zachádzkou na Valašskú (v budúcnosti tu aj tak už nemá končiť nič). Ak by 30 obslúžila aj Tesco Lamač a niektoré spoje by išli k OC Patrónka, tak by sa mohla 130 úplne zrušiť.

Otázkou ale je, či by k Nemocnici Bory práve nemala chodiť nejaká nosná linka z centra (najskôr asi 21) a či by prestupný uzol nemal byť práve tam, keďže obsluha nemocnice je podľa mňa dôležitejšia ako obsluha zastávky OC Bory (stanicu má v budúcnosti tak či tak obslúžiť električka).
A bude vlastne v úseku Patrónka - Bory chýbajúca kapacita? V rannej špičke L21 v smere z mesta kapacitu myslím má, v poobednej zase opačným smerom do mesta.

Podľa mňa by sa zo zastávky OC Bory mal urobiť prestupný uzol zo smerov Záhorská / Lamač / Dúbravka / Devínska a k nemu "vymeták" po Boroch zo zastávky OC Bory, ktorý namiesto súčasnej dočasnej zastávky Hany Ponickej zastaví pred a za nemocnicou (ako sú aj zastávkové niky) a pôjde ďalej až na koniec sídliska ako vznikajú 'Bory Na Hrádzi'. Iba mu treba nájsť vhodnú sociálku, nech nemusia vodiči chodiť až k VW.

V skorej rannej špičke, keď sú návaly zamestnancov a pacientov do nemocníc, sa môžu urobiť účelové zachádzky L21 smerom z mesta, tam až tak nebude vadiť rozbitie prekladu vo zvyšku trasy, keďže v Devínskej ide každý druhý spoj tak či tak na inú konečnú.

A ak by predsa len chýba kapacita medzi Patrónkou a Bormi, tak namiesto sól z L45 by ju mali doplniť nejaké kĺby, nech to nie je tak, že sa na trase striedajú kĺby, sóla aj midibusy ako v Lamači.
Reakcia na: Petto #52:
S autobusom, pochopiteľne.
Reakcia na: 810zssk #51:
Len s cim ? Ideal by bol hybridny solo tbus ale zial nemame volne kusy.
Apropo linka do nemocnice, javí sa mi ako veľmi vhodné riešenie predĺženie 45 do trasy Nemocnica Bory - Patrónka - Nemocnica Kramáre - NOÚ. Taký nemocničný expres.

S tým že ak nie je ochota to na NOÚ viesť po celý deň, tak v sedle + cez víkendy by tá linka jazdila len v úseku Patrónka - Nemocnica Bory.
Reakcia na: S499.1023 #45:
Sranda to bude keď za 30 rokov naozaj postavia Rázsochy a budú 2 nemocnice v Lamači. Špitál Lamač II. bude?😁
Reakcia na: S499.1023 #45:
Tu by sa perfektne hodil ten vtip o babke, ktorá prvýkrát navštívila novú nemocnicu na Záhorí a pýta sa recepčného, ktoré z názvov oddelení je ušiar, očiar, srdciar a potom sa pýta, že aká je to gynekologická ambulancia a na to jej odpovedá recepčný, že "to je po Vašom, prosím pekne... "
Reakcia na: 810zssk #47:
Mne tam pasuje Antošov kanál, Jamy alebo Zelnice. Srandujem, Nemocnica Bory alebo Bory - nemocnica by boli najlepšie.
A Jednonemocničné polia by to byť nemohli?
Reakcia na: S499.1023 #45:
Navrhujem premenovať zastávku Špitálska pre linky 42 a N72 na zastávku Nemocničná a zároveň premenovať aj ulicu. Lebo ešte si to niekto pomýli so zastávkou Spitalgasse vo Viedni.
Ak ľudia nerozumejú výrazu vozovňa a treba depo, tak nerozumejú ani výrazu nemocnica a treba hospital. Takže poslovenčeno špitál. Summa summarum Špitál Devínska. Teda vlastne Špitál Lamač.
Reakcia na: Cancer #43:
A co tak Nemocnica Dubravka na pocest Tesca Lamac, ktore je v Karlovke? 😃
Reakcia na: Ike #42:
To znie dlho, ja by som dal radšej Nemocnica D. Nová
A čo Nemocnica Devínska?
Reakcia na: Ike #16:
Zdravotnícke zariadenie pri rázcestí Tomislava Poglajena Kolakoviča 😁
Reakcia na: 3pa3ck3 #19:
Prečo sa potom Tesco Lamač nebola Tesco Karlova Ves keďže je v katastrálnom území Karlovej Vsi podľa tejto logiky????
Vibec nesúhlasím v premenovanie Auparku a názov Nemocnica Bory by bol asi najlepší
A nedalo by sa narýchlo vybaviť u Penty, aby premenovala nemocnicu a tým by názov Nemocnica Bory prestal byť komerčný? 🤔
DPB by už konečne malo prestať s premenovávaním notoricky známych zástavok. Jednoznačne to musí byť nemocnica Bory, ide o verejné zdr. zariadenie. Detto u nás premenovali zástavku v strede Devína z Kremeľskej na Sv. Cyrila a Metoda, hoci pre verejnosť by bol oveľa vhodnejší názov Centrum Devína (z hľadiska orientácie). Ale pri rošádach čo robia v DPB buďme radi že ponechali aspoň názov inej zástavky Hrad Devín😂
Reakcia na: Arrivaderci #35:
Vedia nové RGB displeje zobrazovať emoji?

🏥3️⃣
Reakcia na: 810zssk #34:
Mozno by presli do hieroglyfov? 😃 "Nemocnica 3 |||"
Reakcia na: 3pa3ck3 #31:
Chvalabohu, inak by to musela byť Nemocnica Tri po vzore Cintorína Slávičie 😁
Reakcia na: 3pa3ck3 #30:
Stále si myslím, že tá debata ide do čoraz väčších bizarností:

ad 1) zastávka je orientačný bod. Nehovorím, že premenovanie Račianskeho Mýta na Proxenta Tower je správne, ale ak vzniká zastávka na zelenej lúka, prípadne monofunkčná zastávka (okolo zastávky je len jediný a známy subjekt), tak nemá zmysel znásilňovať starémapy alebo SADistické metódy 60. rokov.

ad 2) Áno, nie je fér, že Aupark, ktorý má galaktické tržby dostane "reklamu zadarmo", kým fyzická osoba-podnikateľ Jožko Hraško - JOHA zvárač by musel investovať 10ročné tržby aby si mohol dovoliť mať zastávku na jeden rok. Ale podľa mňa tá diskusia prebieha veľmi jednostranne, ako keby tržby Auparku (pokojne si nahraďte iným gigantom) záležali od toho, či sa podľa Auparku volá zastávka alebo nie. No vôbec sa na to nepozeráme z pohľadu, že čo ak práve vďaka existencii zastávky Aupark sa niektorí cestujúci presunú do MHD? Že či skutočnosť, že Aupark má vlastnú zastávku v dobrej dostupnosti a s dobrou obsluhou nerobí vlastne reklamu DPB? Navyše tu vidím vysokú mieru schizofrénie, ak napr. v prípade Auparku sú kilometre medzi Mostom Apollo a Auparkom objednávané výlučne na účel dopravy z/do Auparku, Aupark má pútače na všetky svetové strany veľké ako menší bytový dom, ale zastávku tak nepomenujeme. Ale ak sa napríklad koná na Zimáku koncert, tak tam zavedieme posilovku a vytrúbime do sveta, že Depeche Mode majú 28.5. v Bratislave koncert , použite MHD. Ale pri Auparku už táto logika neplatí, hoci veta "cestujúci do Auparku [konkrétneho shopping mallu s konrétnym názvom], využite MHD" je analogická s depešákmi a mala by byť jedným z hlavných motívov dopravnej politiky mesta. Myslím si, že Csáderoviny typu "ľudia si zaslúžia cestovať len do práce a domov" sme už prekonali.

Ad 3) Nemocnica Bory rozhodne nie je odkázaná na zastávku MHD. Ale nebolo by zlé, keby sa DPB pokúsil z otvorenia Nemocnice uhrať nejaké skóre aj pre seba aj napríklad tým, že ponúkne dobré spojenie s nemocnicou a zároveň sa nebude hanbiť za názov zastávky a nepremenuje to podľa nejakéh no-name -iča.
Reakcia na: N/A #20:
Áno, to je fakt. Dosť by to tú linku znespoľahlivelo.
Reakcia na: 810zssk #28:
To akurát vychádza na 18 znakov 👍
Reakcia na: Dispecer #29:
Ale to je v poriadku, aj tu máme samostatné zastávky Nemocnica Ružinov, Nemocnica Antolská a Nemocnica Kramáre a všetky sú pod UNB. Narážal som na to, že to nie je komerčná reklama
Reakcia na: 3pa3ck3 #27:
Aj Stará nemocnica a obe sú jeden subjekt! 😂
Reakcia na: Arrivaderci #26:
* Nemocnica Tri Rady
Reakcia na: Ecomat #24:
Košická "Nová nemocnica" je ale štátna 😉
Reakcia na: Ecomat #24:
100% bude “Pri Nemocnici” alebo keď pozerám staré mapy tak “Tri Rady” 😂
Ale teraz ma napadol ešte lepší názov: Bory, stred.
Reakcia na: 810zssk #21:
ešte stále sa môže zastávka volať Nová nemocnica, ako v Košiciach 😍
Reakcia na: 810zssk #21:
ZZ Bory.

A zastávku pod riaditeľstvom môžeme premenovať na Zzzzzz Nové SND (pri vyhlasovaní sa miesto Zzzzzz prehrá chrápanie a Nové SND bude hovorené rozospatým hlasom).
Reakcia na: 810zssk #21:
Zdrav. zar. Bory jedine 😃
Reakcia na: Ike #16:
A Zdravotnícke zariadenie Bory by sa zmestilo do maximálneho povoleného počtu znakov? 😃
Reakcia na: Ike #18:
V noci je to v pohode. Cez deň sa tam štrikovať v zápche nie je práve výhra.
Reakcia na: Ike #16:
Len Ťa opravím, že Nemocnica Bory je v katastri Lamača, nie DNV (aby ak to bude čítať niekto kompetentný, aby odtiaľ ukradol správny názov 🙂 )
Reakcia na: N/A #17:
Aký je problém s podjazdom?
Reakcia na: 810zssk #14:
Jazdiť Mercedesmi cez podjazd na Agátovej a následne cez ostrovčeky za nemocnicou...zaujímavá predstava...

Ale teraz vážne...všetko je pripravené, na ťahu je niekto iný.
Reakcia na: 810zssk #13:
Každopádne, nastáva tu jav, na ktorý si upozorňoval. Kým názov Nemocnica Kramáre je v poriadku, zrazu zistíme, že nápis vytvorený rovnakou logikou, teda Nemocnica Bory v poriadku nebude. Ale zase vďaka názvu OC Bory DPB uznal legitimitu označenia Bory ako lokality. Takže som zvedavý, čo sa vymyslí. Verím v zdravý rozum a dúfam, že to nebude niečo na spôsob Nemocnica Dev. N. Ves, alebo Bory, Nemocnica.
Reakcia na: 810zssk #14:
Ja by som radšej 83 a 84 nepredlžoval, keďže už teraz bývajú dosť plné, v budúcnosti by kopírovali električku a tiež by cesta nimi (hlavne 83) trvala o dosť dlhšie v porovnaní s expresnou 21 (cca 18 minút vs. 9 minút). Preto by som osobne radšej odklonil 21 k Nemocnici Bory (jazdnú dobu by jej to predĺžilo iba o 1-2 minúty), kde by sa dalo prestúpiť na 36 a 123, prípadne na predĺženú 30, ktoré by pokračovali ďalej do sídliska. Pokiaľ by 21 a 30 už nestíhali poberať ľudí, tak potom by sa tam mala zaviesť nejaká nová linka po D2.
Reakcia na: Arrivaderci #5:
Možno tam potiahnuť 84 v kladivká a 83 cez víkendy?
Reakcia na: Ike #9:
Zle si si tipol. Názov Ivana Kadlečíka by bol komerčný názov, a nemôže byť implementovaný pokiaľ si ho nezaplatia obyvatelia žijúci pri zastávke Kadlečík.
Reakcia na: Urbanway 2423 #11:
Preco nie? Ak by sa to spojilo napriklad s L30, zrusila sa L123, potiahla L36 cez Hrube Luky/Hany Ponickej namiesto nej, a tahalo by sa to od Nemocnice okolo Decathlonu na OC Bory tak by to mohla byt predpripava aj na prestup ludi z TIOP Bory (ci uz do Nemocnice alebo rozvozu do okolia).

Lamac by ziskal lepsie spojenie do Borov, Podhaj by mal stale 23 a 63 v int 7,5/12/10//15 (po miernej uprave odchodov), a nebolo by to ciste navysenie VZKM o jednu celu linku.
Reakcia na: Arrivaderci #5:
Aký interval by mala tá nová nosná linka mať? 10-minútový v špičke a 15-minútový mimo špičky by mohol na začiatok postačovať?
Reakcia na: Dadino #3:
V smere do mesta nerealizovatelne nakolko kazdy druhy spoj zo Sandbergu zachadzajuci k Nemocnici by vdaka dlhsej trase rozbil preklad v kazdom takte pocas dna. Tj cca od dialnice D2 smer ASMN by si mal rano nejaky interval 2/8 namiesto pravidelneho 5min a v sedle napriklad 13/7 namiesto 10 min. Podla mna ta mala chodit aj 36,123 a vynechavali by Bory Mall zastavku dnesnu. Pochybujem ze su dnes nejake silne prestupy z 21 na 36/123 a opacne na Bory Mall.

ADD2: Šumelo sa tu uz davno o spojeni 30 a 123 ale skutek utek alebo sa čaka na vacsie zmeny suvisiace s dodanim 27Tr co ovplyvni 61,63,64 a zvazu sa s nimi aj Lamac a ZB linky.
Reakcia na: TomJ #8:
Nie je. Len som srandoval a tipol som si.
Reakcia na: Ike #7:
Ten názov Ivana Kadlečíka je už oficiálny? A čo bude so zastávkou Kadlečík? Či v súčasnosti už nevadí mať dve podobne znejúce zastávky?
Ako dlhodobý bývalý obyvateľ DNV dávam do diskusie dva hinty:
1) zastavovanie 21 na Mokrohájskej. Moja osobná štatistika hovorí, že zastavení som tam zažil viac ako súčet dokopy nastupujúcich/vystupujúcich.
2) zachádzanie 20 k Technickému sklu, na ktoré sa vzťahuje podobná štatistika.

Takže jedno z tohto by som ochotne vyhandloval za zastavovanie na tak bezvýznamnej zastávke, ako zastávka Ivana Kadlečíka bude (pretože [insert the Jaws theme] v žiadnom prípade sa zastávke nebude a nemôže volať Nemocnica Bory).
A na toto je výhovorka aká?
Reakcia na: Dadino #3:
Osobne si myslim, ze by tam mala byt aj ina nosna linka ako 21, ktora je aj bez toho plna (vsak tam vznika nove sidlisko). Ale v tomto meste sa dockame maximalne PR foteciek, zvysenia dani a parkovneho a... nic ine 😃
Reakcia na: Dadino #3:
21 je podľa mňa najlepšou voľbou pre obsluhu novej nemocnice, keďže v okolí súčasnej zastávky OC Bory nie je skoro nič a ak by išla okolo nemocnice, tak by za cenu predĺženia cesty o pár minút mali sídlisko, nemocnica a Bory mall kvalitné spojenie. Ak by išla okolo nemocnice 21, tak by sa tadiaľ mali presmerovať aj 36 a 123 kvôli prestupom a po I/505 by jazdili iba expresy do VW (25 a 92).
Viem, že 21ka je expresnejšia linka pre DNV. Plne to chápem a viem, že akékoľvek predĺženie ju len brzdí. Nebolo by ale rozumné aspoň dočasne kým sa vyrieši nejako tá doprava v tejto zóne, spoj linky 21, ktorý ide na alebo z konečnej "Pri Sandbergu" potiahnuť touto trasou? (viď foto) Áno predĺžila by sa trasa o cca 3-4 minúty ale bola by aspoň obslúžená podľa môjho názoru celkom dôležitá nemocnica. Návštevníci OC Bory by vedeli ísť na zastávku aj k nemocnici aj na hlavnú cestu čiže tam by pre cestujúcich nevznikla žiadna "ujma". Nejdem tvrdiť, že je to brutálne riešenie ale podľa mňa by sa vyriešila nachvíľu obsluhu nemocnice kým sa spraví nejaká reorganizácia v tejto zóne zase. Môj osobný názor.🙂
TA3 má na takéto situácie takú krátku reláciu priebežne počas vysielania:
https://www.ta3.com/bez-komentara
Preboha preco nepotiahnu aspon 36 a 123 k Nemocnici ako docasne riesenie? Lepsie 2 vymetaky s intervalom 15 minut dokopy ako nic.