Cestujúci využívajúci prímestské autobusy v Bratislavskom kraji môžu ohodnotiť služby dopravcu.
Dopravca Arriva Mobility Solutions prevádzkuje prímestskú autobusovú dopravu v Bratislavskom kraji už viac ako 7 mesiacov. V týchto dňoch dopravca zisťuje prostredníctvom dotazníka spokojnosť cestujúcich s jeho doterajšími službami. Dotazník je možné vyplniť online na adrese https://arriva.sk/anketa/ do 31. júla 2022, pričom zároveň je možné zapojiť sa do súťaže o 22 vecných cien.
Bratislavským samosprávnym krajom sľubované veľké zlepšenie prímestskej autobusovej dopravy sprevádzali od novembra minulého roka nemalé ťažkosti. V týchto dňoch by už dopravca mal používať na prímestských linkách iba nízkopodlažné klimatizované autobusy, zabezpečované sú aj všetky spoje podľa cestovných poriadkov, pokiaľ nenastane neočakávaný výpadok vodičov. Z dočasných vozidiel sú ešte v premávke biele autobusy SOR CN 12.3 bez elektronických displejov, no čoskoro by aj tie už mali byť nahradené červenými autobusmi. V smere od Záhoria do Bratislavy v súčasnosti prebieha aj výmena zastávkových označníkov, pričom predpokladané ukončenie výmeny označníkov na zastávkach v celom kraji je do konca leta. Časom by sa aj vozidlové informačné systémy mali priblížiť štandarom IDS BK.
Spoločnosť Arriva počas leta pripravila aj reklamnú kampaň Vidíme sa na ceste, ktorou chce vyzdvihnúť výhody cestovania prímestskou autobusovou dopravou (PAD) a zároveň ňou nadväzuje na úspechy dosiahnuté pri zvyšovaní kvality PAD v Bratislavskom kraji.
„Nová kampaň spoločnosti ARRIVA 'Vidíme sa na ceste' pripomína rôzne príležitosti, ktoré nám cestovanie verejnou dopravou dáva. Prímestská autobusová doprava spája ľudí s ich rodinami, priateľmi, kolegami, spolužiakmi či zážitkami. Cestovanie v nej je pohodlné, bezpečné i moderné a využívať ho môžu naozaj všetci, od detí po seniorov. Kreatíva je postavená na štyroch situáciách, ktoré cestujúci prežívajú vďaka tomu, že sa k nim autobusmi ARRIVA dostali – spájame študentku so spolužiačkami, lekárku s pacientmi, holiča s klientmi alebo rodinu s výletmi. Ilustrované vizuály a krátke animované spoty v rovnakom štýle budú nasadené online aj offline. Obyvatelia Bratislavského kraja sa s kampaňou stretnú na citylightoch, zastávkach, LED obrazovkách, polepoch, plagátoch v autobusoch či na sociálnych sieťach alebo YouTube," uvádza Arriva na svojej webstránke.
All1111
Zlaté Piesky smer AS cestujem jeden až 2 krát týždenne na Mliekarenskú 605 je jediná linka čo tam zastavuje.
Streda poludnie prichádzam na zastávku, som cca 2 metre od predných dverí ale vodič vyštartuje 2 minúty pred časom odchodu. Idem alternatívnou trasou a riešim s infolinkou Arriva.
Štvrtok v rovnakom čase 3 minúty pred odchodom a bus podľa ubianu je preč, volám na infolinku , pani ma už poznala po hlase (možno aj preto že je to asi 15 alebo 16 ty telefonát za necelé 3 mesiace s rovnakým problémom) po chvilke mi hovorí ,,ten dnešný to dal 4 minúty v predstihu - sú nepoučiteľný,, pri tom sa tam striedajú rôzne vozidlá/vodiči.
Tak včera som si ,,uložil,, celodenné postrehy/prehrešky a nedostatky Ráno smer Ba 727 zhasnuté vonkajšie transparenty pri nástupe upozorním vodiča (pokrčí ramená pozrie na PP a nič) ideme ďalej na vnútornom display vypisuje konečnú Ba Prievozská a mimochodom podľa skúsenosti akustika aj hlási na Prievozskej konečná zastávka prosím vystúpte Cintorín Vrakuňa čakám na prípoj MHD, medzi tým príde podľa ubian 720 zhasnuté transparenty 740 zhasnutý zadný transparent a následne 725 zhasnutý predný transparent, to na ráno stačilo.
Poludnie Zlaté Piesky 605 prichádza na čas – zázrak zastavuje za 527 ktorá tu už stojí tak vykročím naproti som pri dverách no 527 sa pohne tak 605 potiahne ďalej a zastane zadnými dverami pri mne, opakovane mačkám dopyt ale vodič otvorí len predné dvere tak musím zase dopredu pri nástupe upozorňujem vodiča na povinnosť otvárať aj zadné dvere na čo zamrmlal niečo nezrozumiteľné a dodal že si mám kúpiť lístok na čo som mu oznámil že mám PCL. Chvíľu ešte váhal ale potom predsa len vyštartoval.
Podvečer cestujem domov 727 na Pažítkovej na vnútornom display svieti konečná Rovinka Majerská keď vystupujem v Rovinke už sa to zmenilo na Šamorín AS ale v skutočnosti je konečná Šamorín Mliečno
A k tým lístkom minulý týždeň ma jeden z vodičov 605 presviedčal že ak mu neoznámim výstupnú zastávku a nepriložím kartičku bude ma musieť vyhodiť. Až keď som mu ,,strčil pod nos,, telefón s otvoreným mailom z reklamačného z arrivy, si spomenul že o niečom takom ako nástup všetkými dverami v BA smer AS už počul.