Arriva zisťuje, ako sú cestujúci spokojní s prímestskými autobusmi v IDS BK

Cestujúci využívajúci prímestské autobusy v Bratislavskom kraji môžu ohodnotiť služby dopravcu.

Dopravca Arriva Mobility Solutions prevádzkuje prímestskú autobusovú dopravu v Bratislavskom kraji už viac ako 7 mesiacov. V týchto dňoch dopravca zisťuje prostredníctvom dotazníka spokojnosť cestujúcich s jeho doterajšími službami. Dotazník je možné vyplniť online na adrese https://arriva.sk/anketa/ do 31. júla 2022, pričom zároveň je možné zapojiť sa do súťaže o 22 vecných cien.

Bratislavským samosprávnym krajom sľubované veľké zlepšenie prímestskej autobusovej dopravy sprevádzali od novembra minulého roka nemalé ťažkosti. V týchto dňoch by už dopravca mal používať na prímestských linkách iba nízkopodlažné klimatizované autobusy, zabezpečované sú aj všetky spoje podľa cestovných poriadkov, pokiaľ nenastane neočakávaný výpadok vodičov. Z dočasných vozidiel sú ešte v premávke biele autobusy SOR CN 12.3 bez elektronických displejov, no čoskoro by aj tie už mali byť nahradené červenými autobusmi. V smere od Záhoria do Bratislavy v súčasnosti prebieha aj výmena zastávkových označníkov, pričom predpokladané ukončenie výmeny označníkov na zastávkach v celom kraji je do konca leta. Časom by sa aj vozidlové informačné systémy mali priblížiť štandarom IDS BK.

Spoločnosť Arriva počas leta pripravila aj reklamnú kampaň Vidíme sa na ceste, ktorou chce vyzdvihnúť výhody cestovania prímestskou autobusovou dopravou (PAD) a zároveň ňou nadväzuje na úspechy dosiahnuté pri zvyšovaní kvality PAD v Bratislavskom kraji.

„Nová kampaň spoločnosti ARRIVA 'Vidíme sa na ceste' pripomína rôzne príležitosti, ktoré nám cestovanie verejnou dopravou dáva. Prímestská autobusová doprava spája ľudí s ich rodinami, priateľmi, kolegami, spolužiakmi či zážitkami. Cestovanie v nej je pohodlné, bezpečné i moderné a využívať ho môžu naozaj všetci, od detí po seniorov. Kreatíva je postavená na štyroch situáciách, ktoré cestujúci prežívajú vďaka tomu, že sa k nim autobusmi ARRIVA dostali – spájame študentku so spolužiačkami, lekárku s pacientmi, holiča s klientmi alebo rodinu s výletmi. Ilustrované vizuály a krátke animované spoty v rovnakom štýle budú nasadené online aj offline. Obyvatelia Bratislavského kraja sa s kampaňou stretnú na citylightoch, zastávkach, LED obrazovkách, polepoch, plagátoch v autobusoch či na sociálnych sieťach alebo YouTube," uvádza Arriva na svojej webstránke.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vy ste dost divna komunita. Iba som sa opytal, ako to vyzera s regionalnymi busmi, lebo ich nevyuzivam, a vy ste ma vyminuskovali. To akoze preco? Co vam vadi na tom, ked sa clovek slusne opytat na nieco, co nepozna?
Stánok dopravcu ARRIVA Mobility Solutions a integrátora verejnej dopravy - Bratislavská integrovaná doprava môžete navštíviť 14. júla 2022 od 14:00 h do 17:00 h na výstupisku prímestských liniek v Malackách alebo 15. júla od 14:00 h do 17:00 h na autobusovom termináli pri železničnej stanici v Senci. Srdečne sú vítaní veľkí aj malí fanúšikovia verejnej dopravy, na ktorých okrem zaujímavých informácií čaká aj malé prekvapenie.

Čítajte viac: https://tlacovespravy.sme.sk/ts/22957969/dialog-s-cestujucimi-pomaha-spolocnosti-arriva-zlepsovat-sluzby.html
Reakcia na: All1111 #21:
Ak sa nemýlim, prechodné obdobie sa týka vymedzeného počtu "priestupkov", za väčšinu veci možno pokuty udeľovať od začiatku.
Reakcia na: 810zssk #20:
Tento týždeň som už oslovil BSK, riaditeľa odboru dopravy Halabicu s celkom dlhým príbehom, a návrhom na vytvorenie kontrolnej skupiny ktorá bude dohliadať na dodržiavanie štandardov ešte pred skončením prechodného obdobia 15.11.22 a následným pokutovaním v súlade so zmluvou
Reakcia na: All1111 #18:
Sorryjako, ale toto sa proste musí riešiť pokutami. Nehovorím že prvé zlyhanie hneď musí viesť k sankcii, ale ak "prebieha komunikácia" a dopravca problém nevyriešil, tak proste ho k tomu treba motivovať finančne. Však toto je úplne absurdné.

Fakt sa za chvíľu pridám k tým konšpirátorom čo za výhrou Arrivy vidia nejaké sprisahanie, lebo fakt prestáva byť pochopiteľné prečo sa BID a BSK k Arrive správajú ako k svojmu najobľúbenejšiemu dieťatu.
Reakcia na: All1111 #18:
Pokiaľ nebudú implementované automatické pokuty, neverím že sa niečo zmení.
Reakcia na: 810zssk #17:
Podľa info z IDS v najbližšom update infosystemu dispečingu budú
zakomponované automatické upozornenia na predčasné odchody. Či to bude len pre dispečera alebo aj automaticky do PP nabiehajúceho vozidla to netuším. Viem že prebiehala komunikácia medzi BID a Arriva vo vecí viacerých mojich podnetov (napríklad odstrániť farebné fólie z osvetlenia interiéru v niekoľkých nových vozoch) no ale evidentne bez úspechu 🫤 A podľa arrivi všetky mnou nahlásené nedostatky (informácie na vnútorných dislayoch nesprávny formát zobrazovania na vonkajších) sa riešia v roku 2022 vrátane tých fólií
Reakcia na: All1111 #14:
Koordinátor už začal vykonávať kontroly, či sa stále tvária že nič?
Reakcia na: All1111 #15:
Je to stoka, ale treba to brať tak že je to (snáď) menšina. Pár idiotov žiaľ dokáže pokaziť meno celej skupine, aj keď väčšina je normálna.
Postrehy za 3 dni k ,,službám,, ARRIVA dám to tak trocha odľahčene 😁 😎
Zlaté Piesky smer AS cestujem jeden až 2 krát týždenne na Mliekarenskú 605 je jediná linka čo tam zastavuje.
Streda poludnie prichádzam na zastávku, som cca 2 metre od predných dverí ale vodič vyštartuje 2 minúty pred časom odchodu. Idem alternatívnou trasou a riešim s infolinkou Arriva.
Štvrtok v rovnakom čase 3 minúty pred odchodom a bus podľa ubianu je preč, volám na infolinku , pani ma už poznala po hlase (možno aj preto že je to asi 15 alebo 16 ty telefonát za necelé 3 mesiace s rovnakým problémom) po chvilke mi hovorí ,,ten dnešný to dal 4 minúty v predstihu - sú nepoučiteľný,, pri tom sa tam striedajú rôzne vozidlá/vodiči.
Tak včera som si ,,uložil,, celodenné postrehy/prehrešky a nedostatky Ráno smer Ba 727 zhasnuté vonkajšie transparenty pri nástupe upozorním vodiča (pokrčí ramená pozrie na PP a nič) ideme ďalej na vnútornom display vypisuje konečnú Ba Prievozská a mimochodom podľa skúsenosti akustika aj hlási na Prievozskej konečná zastávka prosím vystúpte Cintorín Vrakuňa čakám na prípoj MHD, medzi tým príde podľa ubian 720 zhasnuté transparenty 740 zhasnutý zadný transparent a následne 725 zhasnutý predný transparent, to na ráno stačilo.
Poludnie Zlaté Piesky 605 prichádza na čas – zázrak zastavuje za 527 ktorá tu už stojí tak vykročím naproti som pri dverách no 527 sa pohne tak 605 potiahne ďalej a zastane zadnými dverami pri mne, opakovane mačkám dopyt ale vodič otvorí len predné dvere tak musím zase dopredu pri nástupe upozorňujem vodiča na povinnosť otvárať aj zadné dvere na čo zamrmlal niečo nezrozumiteľné a dodal že si mám kúpiť lístok na čo som mu oznámil že mám PCL. Chvíľu ešte váhal ale potom predsa len vyštartoval.
Podvečer cestujem domov 727 na Pažítkovej na vnútornom display svieti konečná Rovinka Majerská keď vystupujem v Rovinke už sa to zmenilo na Šamorín AS ale v skutočnosti je konečná Šamorín Mliečno

A k tým lístkom minulý týždeň ma jeden z vodičov 605 presviedčal že ak mu neoznámim výstupnú zastávku a nepriložím kartičku bude ma musieť vyhodiť. Až keď som mu ,,strčil pod nos,, telefón s otvoreným mailom z reklamačného z arrivy, si spomenul že o niečom takom ako nástup všetkými dverami v BA smer AS už počul.
😂
Reakcia na: N/A #4:
ešteže to nerobia anketári priamo v teréne, to by museli dostať aj nejaký rizikový príplatok chudáci 😃
Reakcia na: majana20 #8:
Slusne si to nepochopila tak skusim tebe zrozumitelnejsie. Tvoja blbost funguje na 100% ale SL tak urcite nefungovalo.
Reakcia na: 810zssk #5:
Má vôbec bratislavská pobočka nejaký miestny manažment?
Reakcia na: majana20 #8:
Treba sa naučiť čítať 🙂
Reakcia na: 810zssk #7:
Suhlas, SlovakLines fungoval na 100%!!!
Reakcia na: N/A #6:
Neviem či to nevyhnutne potrebuje byť "horšie" ako SL na to aby to bolo "stále dosť zlé".
Pozeram, ze tu vladne dost nepriatelska nalada 🙂

Kedze PAD moc nepouzivam, zaujimalo by ma, ci je to naozaj o tolko horsie aj ked si odmyslime ten katastrofalny zaciatok, alebo to pisete hlavne kvoli pachuti, ktora po tom nevydarenom zaciatku este ostala.
Reakcia na: N/A #4:
Ako tak nad tým premýšľam, vychádza mi to najviac na to že ich k tomu dotlačila centrála. Neviem si predstaviť prečo by toto robil miestny manažment dobrovoľne keď vedia ako to dopadne.