Mimoriadna redukcia vlakov na linke S70 (5.8.2021)

Niektoré vlaky na linke S70 dnes nepôjdu.

Dnes, vo štvrtok 5. augusta 2021, nevypraví Železničná spoločnosť Slovensko nasledujúce vlaky na linke S70:

Smerom z Bratislavy:

  • Os 4319 (Bratislava hl. st. 11:05 – Dunajská Streda 12:09)
  • Os 4331 (Bratislava hl. st. 15:05 – Kvetoslavov 15:41) 
  • Os 4337 (Bratislava hl. st. 16:35 – Dunajská Streda 17:47)
  • Os 4349 (Bratislava hl. st. 20:05 – Komárno 22:15)

Smerom do Bratislavy:

  • Os 4328 (Dunajská Streda 13:51 – Bratislava hl. st. 14:54)
  • Os 1774 (Kvetoslavov 15:50 – Bratislava hl. st. 16:28)
  • Os 4344 (Dunajská Streda 18:53 – Bratislava hl. st. 19:55)

Ako náhradu je možné použiť najbližšie vlaky, prípadne regionálnu autobusovú dopravu.

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #30:
ZSSK je akciová spoločnosť, hoc je aj v 100% vlastníctve štátu, jej zamestnanci poberajú mzdy, nie platy a tým pádom nič (okrem dementných odborov) nebráni individuálnym mzdovým zmluvám. Už to dokážu aj ČD, tak predpokladám, že tak, ako vždy, s nejakým päťročným meškaním, to dorazí aj na Slovensko.
Inak kedysi som žartoval že hlavný achievement ZSSK bude že naučí ľudí milovať Regiojet a možno som nebol až tak ďaleko 😂
Reakcia na: barack40 #29:
Ono je to ten istý problém naprieč štátnou správou - ZSSK má tabuľkové platy a kým vo Zvolene to je super mzda, v BA z toho ledva zaplatíš nájom. Preto sa výkony "exportujú".
Reakcia na: Solider #7:
Môže byť, že v podobnej situácii sú aj iní dopravcovia, ale mňa na tom štve najmä ten kontext. ZSSK mala v bratislavskom regióne nedostatok personálu, najmä rušňovodičov, aj po minulé roky. Tí rušňovodiči z RJ, pokiaľ viem, ku ZSSK neprešli, veď by sa im výrazne zhoršili platové podmienky. Namiesto toho na trať 131 musela ZSSK nasadiť "nových" ľudí, ktorých mala aj má nedostatok. Ale ako som spomínal, som prekvapený, že potemkinovská dedina na úkor iných tratí sa už nekoná - pôvodne som si myslel, že to vydrží minimálne počas tohto dvojročného kontraktu.

Inak len pre zaujímavosť: Vlakvedúci na vlakoch S65 sú v prevažnej miere zo Zvolena (a tí sú zas radi, že majú dlhšie zmeny a potom viac voľna). Tak zle na tom ZSSK je, prímestskú dopravu v okolí BA musí zabezpečovať zamestnancami z úplne iného regiónu so všetkými negatívami z toho plynúcimi (najmä v súvislosti s IDS).
Reakcia na: Pajo #23:
Inak vcelku sila odrieknuť dva po sebe idúce vlaky do Pezinku, hlavne keď je v Pezinku ten festival. Poberie vôbec ten o 17:18 všetkých ľudí?
Reakcia na: Max #25:
Ten 1737 je od 27.7. odrieknutý každý pracovný deň, akurát ZSSK to oznamuje iba na twitteri. 1860/3051 sú odrieknuté celý tento týždeň.
Reakcia na: Pajo #23:
Celkom sila teda - najmä tie posledné dva, v rannej špičke do BA a poobede zase z BA 😠
Pamätám si časy, keď pán kapitán Danko, hovoril, ako treba dať preč tie žlté vlaky. By ma zaujímalo, čo by hovoril teraz na národného dopravcu
A zajtra to pokračuje: Dňa 06.08.2021 sú odrieknuté vlaky:
REX 1860 (Bratislava hl. st. 13:31 - Kúty 14:26)
Os 3051 (Kúty 15:38 - Pezinok 17:09)
REX 1737 (Bratislava hl. st. 16:36-Trnava 17:15)
REX 1772 ( Komárno 06:44 - Bratislava hl. st. 08:33) Vlaky sú odrieknuté v celom úseku.
Reakcia na: shaggy #19:
Tá posledná veta je dosť odvážna. Verím, že sa Ti niečo podobné už podarilo a ak to tak je, fandím Ti.
Ja pracujem v súkromnej firme na objednávku samosprávy a situácií, kedy som politický diktát proti zdravému rozumu musel prijať so sklonenou hlavou "v rámci širšieho dobra", som zažil kopec. Možno preto mám pre to viac pochopenia.
Reakcia na: Trammat #20:
Pokiaľ viem, zmluva so zabezpečovateľom NAD nie je exkluzívna, t.j. ak Satur odmietol, mohli následne osloviť hociktorého dedinského dopravcu, ktorý by to imho rád odjazdil, keďže trh nepravidelnej dopravy stále celkom neožil.
Reakcia na: 810zssk #17:
JPP, že na ten posledný vlak komunikovali so Saturom, ale nikto u nich nie je ochotný a za DS ani nepoznajú cesty. Ale možno sa do večera ešte niekoho podarí zohnať s autobusom.
Reakcia na: Vladimír #18:
Tak ale potom sa tu nehrajme, že niečo "férovo povedala".
Férové je nezobrať to, ak vieš, že na to nemáš kapacity.
Ak to zoberieš, môžeš si čokoľvek férovo hovoriť, sú to iba trápne výhovorky zbytočných ľudí na zbytočných miestach.
Reakcia na: S499.1023 #16:
Súhlasím, bolo by to v danej situácii správne riešenie. Ale obaja zároveň dobre vieme, že v praxi si to jedna štátna inštitúcia inej nadradenej štátnej inštitúcii nedovolí.
Skrátka, je to zase raz o politike, konkrétne o neschopnosti objednávateľa normálne v predstihu vytendrovať dopravcu a uzatvoriť kontrakt.
Reakcia na: Solider #7:
A má ešte niekto takéto výpadky? Nebude to aj o tom že ZSSK má na západe zúfalý personálny stav aj za bežných okolností?

Inak rozum mi neberie prečo neobjednali aspoň NAD za ten posledný vlak.
Reakcia na: Vladimír #13:
ZSSK mohla férovo povedať, že to neberie.
Reakcia na: Pajo #14:
Pre objektivitu ale pritiotazka: koľko pokút dostal RJ?

Proste chýba minister mit Kugeln.
Konečne nám ZSSK ukazuje, ako je trať č. 131 pre ňu TOP PRIORITA.

Hlavne že zlý zlý Regiojet si dovolil niekedy odvolaváť spoje. A zrušenie posledného odchodu do Komárna bez náhrady, to je na cenu roka!

Teraz by som napísal Doležalovi, že ako je spokojný so svojou "osobkou"... 😠
Reakcia na: thomas123 #9:
Na druhej strane zas treba férovo povedať, že ZSSK viackrát mediálne avizovala, že z pridelenia výkonov na trati 130 nie je nadšená, že je to nad jej sily a že to bude "na knap".
Reakcia na: martin79 #5:
Chcel si povedať - presun peňazí od ľudí, ktorým nebola dodaná služba. Inak povedané, ľudia nedostanú službu, ktorú chcú a ešte si za jej nedodanie zaplatia vo forme pokuty (lebo štátna dotovaná firma).
Reakcia na: N/A #4:
Mame IDS, a žiadne náhrady sa nekonajú.
Reakcia na: thomas123 #9:
Tak ale je jasne, ze RJ potrebovali len vystvat, aby sa tejto zlatej bane ujali. Zlatej bane, ktoru zlatou banou spravil RJ.
Mna teda dost irituje to, ze ked tam jazdil Regiojet, tak ho drbali za vsetko, hlavne aby boli nizkopodlazne vozne, a vsetko tip top. A teraz ked je zssk, tak ani nizdkopodlazne vozne su neni, a rusia si vlaky ako sa im zachce...
Reakcia na: barack40 #1:
V podobnej situácii sú mnohé dopravné spoločnosti na Slovensku, pasujú sa s dovolenkami a množstvom PN. Ale samozrejme ten posledný vlak je dosť prúser.
To je super, ked len takto, bez udania akehokolvek dovodu a zabezpecenia nahradnej dopravy. No nevadi, hned vedla trate vznika nova vonava dialnica a ZSSK v tandeme so ZSR dlhodobo ukazuju, ze ludia maju na vlaky radsej zabudnut.
Reakcia na: Miro #2:
Pokuta štátnej firme je úplná zbytočnosť. Je to len presun peňazí zo štátneho rozpočtu do štátneho rozpočtu.
Toto už začína byť zo strany ZSSK dosť slušná drzosť. Za toto by mala byť vyvodená zodpovednosť, keďže nebola zabezpečená náhradná (nie alternatívna!) doprava. ZSSK si robí čo chce.
Reakcia na: Miro #2:
Ale prosím ťa. Za takéto veci sa linčuje len Regiojet... 😃
Mňa by len zaujímalo, či ZSSK (ne)dostane tieto nevykonané výkony zaplatené? Či prípadne zaplatí nejakú pokutu?
Takže potemkinovská dedina na trati 131 v podaní ZSSK definitívne skončila , netrvalo to ani rok . 😐 A fascinujúce tiež je, že sa neunúvajú zabezpečiť nijakú náhradu ani za vlak 4349, ktorý je posledným vlakom na úseku DS - KN...