Na Kopčianskej a Panónskej ceste vzniknú nové autobusové zastávky.
Magistrát hlavného mesta vyberá zhotoviteľa projektovej dokumentácie pre vybudovanie nových zastávok mestskej hromadnej dopravy v Petržalke na Kopčianskej ulici a na Panónskej ceste. Predmetom zákazky za približne 34 tisíc € je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie s podrobnosťou realizačného projektu a tiež následný odborný autorský dozor na stavbe. Dodanie projektovej dokumentácie mesto požaduje do 12 týždňov od objednávky.
Vybudovanie nových zastávok na Kopčianskej ulici pre linku 80 umožní efektívnejšie vedenie tejto linky Kopčanoch v súvislosti s výstavbou novej lokality Nesto. Pôjde o dva páry nových zastávok. Prvý pár nahradí súčasné zastávky Kopčany, sídlisko a Kopčianska. Súčasťou výstavby novej zastávky bude aj nový chodník k nej v smere od nadjazdu Bratská od súčasnej zastávky Kopčany, sídlisko. Druhý pár zastávok bude vybudovaný pri bývalom dopravnom inšpektoráte na Kopčianskej pri diaľničnom nadjazde. Linka bude potom ďalej vedená popod diaľničný nadjazd až takmer k štátnej hranici s Rakúskom, kde už bola vybudovaná nová konečná zastávka spolu s obratiskom autobusov. Podľa našich informácií by malo prísť k presmerovaniu linky 80 na novú konečnú pri štátnej hranici už v tomto roku.
Na Panónskej ceste príde k vybudovaniu novej zastávky v súvislosti s výstavbou projektu Južné mesto. Nový pár zastávok bude situovaný pri križovatke Panónskej cesty a novej Labutej ulice (nástupištia v oboch smeroch umiestnené za križovatkou). Taktiež by malo prísť k vybudovaniu chodníka, resp. chodníkov k existujúcej zastávke Lúky V na Vyšehradskej ulici. V súčasnosti po tejto časti Panónskej cesty premávajú linky 91 a 191. Pri výstavbe Labutej ulice boli na nej vybudované aj autobusové zastávky, predbežne sa však počíta s obsluhou novej štvrte len z pripravovanej zastávky na Panónskej ceste a v dohľadnej budúcnosti aj prostredníctvom električiek, ktoré budú mať konečnú v Janíkovom dvore.
martinah
akurat, ze nesto este nestoji a najblizsie 2-3r to ani s kolaudaciou nemaju sancu stihnut (so slavikom este dlhsie), takze je otazne preco sa mesto s tymto ponahla a koho vlastne chce vozit na novu konecnu, robotnikov? cyklistov? turistov do kittsee s 24/30m int cez vikend? dopyt dozadu kopcian nebude velky, vacsina vystupi pri krizovatke a prejde si peso
akurat, ze ludi toto bavit nemusi, dazd, vietor, sneh, rozbite chodniky, mlaky na cestach a na satach, nie zrovna bezpecna stvrt po zotmeni (a zotmieva sa uz v casoch, kedy clovek je este v praci), k tomu priratajme biedny interval
to su detaily, ktore ludi v dpb nenapadnu, skrtnu tri zastavky, nahradia jednou, pesi presun bude 400-500-600m dalej miesto terajsej konecnej kazdy den 2x za kazdeho pocasia, ake je v tom pozitivny prvok pre platiaceho cestujuceho a snaha udrzat si ho nadalej? kolegovia si budu vozit kolegov, ved dpb aj tak nerad vozi cestujucich
cestovanie sem sa za posledne roky citelne zhorsilo, z toho co mam odsledovane za 14r a tento krok uz ani neprekvapuje, aj sa divim, ze dpb/mesto kopcany este neskrtlo z mapy (irony), pritom tu firmy platia celkom pekne dane za nehnutelnost