Premávka MHD počas Vianoc

Sumár premávky počas vianočných sviatočných dní.

Štedrý deň (24. decembra)

  • Denné linky budú jazdiť podľa cestovných poriadkov platných pre voľné dni. Ich premávka sa postupne ukončí po cca 17:30. Posledné odchody denných liniek nájdete v cestovných poriadkoch v stĺpci 24.12.
  • Od 18:30 v smere z centra a od cca 18:55 v smere do centra dopravu zabezpečia nočné linky, ktoré budú až do 23:30 jazdiť každých 30 minút a od 23:30 podľa bežných cestovných poriadkov nočných liniek. Odchody nočných liniek nájdete v cestovných poriadkoch v stĺpci 24./25.12.
  • Dopravu na podvečerné evanjelické Služby Božie zabezpečia linky dennej dopravy.
  • Doprava na Polnočné Omše Rímskokatolíckej cirkvi bude zabezpečená nočnými linkami (cca 22:55 a 23:25 do centra, 01:30 z centra).

Prvý sviatok vianočný (25. decembra)

  • Všetky linky budú premávať podľa cestovného poriadku platného pre voľné dni.
  • Linka 801 bude premávať až od 6:46 zo ŽST Rusovce a 6:55 z Rajky.
  • Linka 69 nebude premávať.

Druhý sviatok vianočný (26. decembra)

  • Všetky linky budú premávať podľa cestovného poriadku platného pre voľné dni.
  • Linka 69 nebude premávať.
Podrobné odchody všetkých liniek MHD vrátane prvých a posledných spojov nájdete aj v ich cestovných poriadkoch na stránkach imhd.sk. Na 24. decembra sú vytvorené samostatné stĺpce s odchodmi. Pri ceste odporúčame použiť aj Plánovač cesty.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #64:
Nech sa páči, môžeš sa vyfarbiť.
Tu už padlo niekoľko návrhov od viacerých, no od teba sme zatiaľ nič relevantné nevideli, len výkriky do tmy, prečo sú tie návrhy celé zle.
Reakcia na: Solider #67:
Aké zlepšenie obsluhy Rače dosiahneš za tie 2 minúty čo ušetríš na úseku Rybničná - Na pántoch?
Reakcia na: david1 #66:
Bez pridania voza tam vymyslíš obsluhu Rače, za cenu skrátenia po Rybničnú, ako som napísal.
Reakcia na: Solider #64:
Chaos v čom? V pridaní obsluhy územia?
Nižšie sme viacerí písali , že bez pridania voza tam nevymyslíš nič. Ak sa pridá k N53 tak s obsluhou Pántov a kludne v pauze nech ide ako SL medzi vozovňami.
Reakcia na: jandro #60:
Pretože to nebolo uvažované ako verejný spoj, keďže to ide do areálu vozovne.
Reakcia na: david1 #62:
Nepísal si náhodou o niekoľko príspevkov nižšie, že viaceré denné spoje nemajú ekvivalent v noci? A že nočná doprava nie je osobitný systém oproti dennej doprave? Tak netreba robiť ďalšie výnimky a treba vymyslieť lepšie riešenie. Lebo takýto chaos je o ničom.
Reakcia na: tr3mp #59:
V tom období som ich hojne používal aj ja.
Pokiaľ sa nestíhal ten o 1:05 tak väčšinou som šiel domov taxíkom. Tie v BA neboli nikdy drahé.
Taxíky používam v noci aj dnes lebo ani 60 min.int. nie je moc atraktívny a cestovanie medzi radiálami cez centrum by trvalo neskutočne dlho.
Reakcia na: Solider #54:
No , len aby si vedel , že to už Rača nie je a kludne to môže obslúžiť aj N53.
N55 tým pádom poriadne Raču a obrat na Rendezi.
Reakcia na: jandro #60:
Tak v prvom rade je otázne, koho by to vozilo po tej Odborárskej. V druhom rade je problém v tom, že v súčasnom stave pri polhodinovom intervale ten voz len tak-tak stíha obraty (aj s rozvážaním, odvážaním vodičov po jednotlivých výpravniach po areáli vozovne + treba do toho zarátať meškania prípojných nočákov zo stanice v silnejšie dni). Čiže aj keby to teoreticky mohlo voziť substrát v časoch a úsekoch, kde to dnes premáva služobne, zrejme by to žiadalo ďalší voz do výpravy N56, a to je dnes v ponímaní DPB niečo nemysliteľné.
Reakcia na: Solider #50:
a prečo vlastne tzv. služobné časti jazd N56ky nemozu byt aj oficialne pre vsetkych cestujucich?
Reakcia na: 810zssk #57:
Ja som nočákmi jazdil práve v období 1995-2007 🙂 predtým aj potom minimálne. A vozil som sa s tým ako bežný cestujúci, nie z kvôli nočkákom samotným. Obmedzením bol najmä chýbajúci spoj medzi 1.05 a 3.20, čiže použiteľné to bolo s obmedzeniami, výraz "nebolo použiteľné" mi však nesedí. A nielen mne, tie spoje rozhodne nejazdili prázdne.
Reakcia na: Solider #55:
V podzemi Olejkarskej je vedecke oddelenie ktore skuma ako ohnut casopriestor, ci ako presne chces popriet fyziku? Veliciny ako cas a draha (+ s nimi suvisiaca rychlost) jednoducho nastavuju urcite limity.
Reakcia na: SuchSoft #56:
Čo si budeme hovoriť, v rokoch 1995 - 2007 de facto zrušené boli. To čo vtedy existovalo nebolo pre bežného vlka použiteľné. Žiaľ to dodnes zanechalo stopy na vytvorení celých generácií pre ktoré nočná doprava neexistuje. Ešte aj dnes dodnes ľuďom musím vysvetlovať že "posledný spoj" im nejde nikdy a jazdí to nonstop...

Stačí sa pozrieť ako plné to chodí v Bratislave a ako v iných mestáhc.
A to sa pred 15 až 20-imi rokmi uvažovalo nad zrušením nočákov. 😁
Reakcia na: 810zssk #51:
Tak treba hľadať vhodné riešenie ďalej.
Reakcia na: david1 #53:
Čo s tým má spoločné katastrálne územie?
Reakcia na: Solider #50:
Nemáš pravdu. Tie bytovky ex.slobodárne BEZ a nové bytovky sú katastrálne vo Vajnoroch.
Cca. polovička ul. Na Pántoch ku konečnej L59 , kde sú tiež byty a logistické centrá je už v Rači.
Reakcia na: Solider #50:
1, Rybničná nie je pri Rači, Rybničná je spojnicou Rače s Vajnorami (otvor si mapu).

2, tým ľuďom z normálnych bytov záleží na tom, či sa do centra dostanú spodom po Vajnorskej alebo vrchom po Račianskej?
(Argument typu "dlho to trvá" prosím nepoužívať - do Záhorskej sa v noci cestuje cez Lamač, do Devínskej cez Lamač a Dúbravku, do Biskupíc cez Ružinov a Vrakuňu, na Letisko vyhliadkovou jazdou cez celé mesto.)
Reakcia na: Solider #50:
To iste by sme mohli povedat o Vychodnom a hla... Oboje cez Racu logicky byt obsluzene nemoze.
Reakcia na: 810zssk #49:
Rybničnú treba obslúžiť z Rače, pretože je pri Rači. A nie SL, ale riadnou linkou, pretože tam nebývajú len beusáci na ubytovni, ale sú tam aj normálne byty.