Linka 208 nepremáva (6.11.2018)

Pre nedostatok vodičov dnes, v utorok 6. novembra 2018, nepremáva trolejbusová linka 208.

Namiesto nepremávajúcej linky 208 je možné využiť

  • linky 203 a 207 v úseku Hodžovo nám. - Kozia (+ peší presun na Šulekovu),
  • linky 202 a 212 v úseku Hodžovo nám. - Novohradská,
  • linku X72 v úseku Novohradská - Ružová dolina,
  • linku 209 v úseku Ružová dolina - Mliekárenská.

Medzi Hodžovým nám. a Šulekovou je možné využiť aj minibusovú linku 147 (pokiaľ bude v prevádzke), ktorej zastávka na Hodžovom nám. je spoločná s autobusmi smerom do Petržalky.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: vetesnik #43:
Nemýliš sa, sociálka je presne tam, veľkosťou patrí k najväčším v BA.
Reakcia na: david1 #40:
ak sa nemylim, tak socialka je v tejto budove na juhozapadnom bode obratiska (nalavo na fotke)
https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/59696/3707-na-spickovej-racianskej-linke-55
Ja hlavne nerozumiem, preco ju proste vypravene AZV nehradia.
Reakcia na: david1 #40:
a) Ročný plán je zdrap papiera, ktorý sa ignoruje (už niekoľko rokov a samospráv).
b) SORku neotočíš na Hodžku, takže potom musíš ísť minimálne na Kollárko, čiže sa dostávame o dva kroky späť.
c) Neviete, v DPB platí pravidlo že na aspoň jednej konečnej musí byť sociálka (a to zahŕňa viac ako WC, nie to ešte toitoiku). Kde si prišiel na to že Na pántoch nie je nič? Pokiaľ viem, mala by byť sociálka v tej budove čo je vedľa obratiska.
Reakcia na: 810zssk #39:
a: platí sa počas ročného plánu. Celú stratu málokedy uhradia. Boli kvôli tomu sj štrajky pred magistrátom
b: o čo sa tu dookola bavíme? viem samozrejme. Preto som začal s tou dočasnou sorkou..
c: pri dočasnej linke to vieme zaviesť. Na pántoch nie je nič. Jedine že by išli niekam na vrátnicu.. Toi Toi bola už viac krát používaná..
Reakcia na: david1 #38:
a) Nemám. Nikto neplatí za "kilometer", aj keď objednávka uvádza počet kilometrov. Suma sa odvíja od nákladov, nie od kilometrov.
b) V minibusovom variante áno. Máš voľné minibusy? Vieš že včera 147 ráno nejazdila, lebo bol problém nájsť aspoň na to jedno poradie?
c) Áno, 144 je neefektívna. Znamená to že to zavádzame všade? Veľa štastia s pretláčaním Toi-Toi ako sociálky 😃 59 má socialku Na pántoch, ak sa nemýlim.
Reakcia na: 810zssk #37:
a:Ešte raz si naštuduj ako sa účtujú náklady. Máš v tom hokej.
b:Ano v trase L 147 prípadne to ide aj na Hurbanovom nám.
c: jazda vs. výdrž na L144 trvá kolko? , dočasná Toi Toi . Mimochodom akú majú na L59?
Reakcia na: david1 #36:
a) Čiže predĺženie 202 len o úsek Hodžko - Šulekova je drahšie ako vedenie novej linky Kollárko - Šulekova, teda po dlhšej trase a v trakcií s vyššími nákladmi? 😃 😃 😃 Opäť pripomínam, že tá 202 by nemusela zachádzať s každým spojom (i keď by to bolo lepšie, lebo to už nestojí skoro nič navyše, keď sa to vypravilo)

b) Spomínať si nemusel, ale niekde to otočíť musíš a na Hodžku to nejde.

c) Takže chceš vypraviť jednu službu ktorá bude behať hore-dole medzi Šulekovou a Hodžkom raz za pol hodinu? Čiže 5 minút odjazdí a 25 minút stojí na mieste? Sociálku to bude mať kde?
Reakcia na: 810zssk #34:
a: určite to je lacnejšie a nie drahšie. Opakovať sa nebudem..
b: ja som Kolárko nikde nespomínal
c: je tam pešia dochádzka po Palisády. Nie je tam nutnosť viesť čokolvek. A ak áno aby pár dôchodcov neremtalo stále tam je 147 + som navrhoval pri tej linke druhý voz po Šulekovu.

202 by bola ešte nespolahlivejšia ako teraz. Nie sú kĺby ani na komplet 207 nieto ešte na posilu 202.
jeden voz je hypotetický bez zarátania meškaní, ktoré máš aj na Palisádach nie to vo zvyšku trasy202.
Reakcia na: david1 #33:
Ja som narážal na vlaňajšie obdobie do zámeny vozidiel medzi linkami 6, 8 a 9. Vtedy bola L6 TT/29/30T, L8 K2 a L9 TT/29/30T.
Reakcia na: david1 #31:
Mesto doplácalo na 97 preto, že 97 generovala náklady navyše. Pri posudzovaní predĺženia 202 vs. zavedení NAD treba hľadať riešenie, ktoré vygeneruje čo najnižšie náklady (pri kvalitnej obsluhe) a teda čo najnižší účet pre mesto. Kilometre sú len číslo v tabuľke, náklady sú to čo sa reálne platí.

A opakujem: Tebou navrhovaná NAD je aj z pohľadu kilometrov náročnejšia ako 202, keďže tú NAD na Hodžku neotočíš a musíš ju ťahať minimálne na Kollárko.

Čiže tvoje riešenie:
a) je drahšie
b) vygeneruje viac vozokm (nie že by na tom až tak záležalo)
c) poskytne horšiu dopravnú obsluhu (priame spojenie len po Kollárko)

Ale nebude na Šulekovej kĺbový voz a to sa oplatí, že?
Reakcia na: Solider #32:
To síce nie je otázka na mňa, ale myslím že to bolo o zámene vo výprave pri L8. Tam sú v pláne kachny zase pre istotu celý týždeň a máš tam súpravy počas týždňa.
Čiže mohlo prísť k úprave ročného plánu v dopravnej komisii.
Reakcia na: david1 #31:
Ale zaplatí aj to, čo sa reálne neodjazdilo, čiže nevypravené spoje, zníženú kapacitu, atď. Minulý rok bola podľa ročného plánu objednaná linka 9 celotýždenne so súpravami, vrátane víkendov. Víkendy tam jazdili kačice. Kde sú tie peniaze?
Reakcia na: 810zssk #30:
Mesto si vozokm objednáva a nie nejaké, ale skutočne vypočítané od dĺžky trás a tie aj zaplatí. Na každý typ vozidla máš stanovenú inú výšku. To ale vieš.
Podobne mesto doplácalo na nezmyselnú L97. Neplatilo "nejaké" kilometre.
Na Šulekovej neexistuje žiadna potreba tam mať hustý int. a nie to ešte s klbákmi.

Reakcia na: david1 #29:
Nie, neviem, lebo to tak nie je. Mesto si sice skutocne objednava nejaky pocet kilometrov a teda tieto sa vykazuju, ale suma uhrady za vykony vo verejnom zaujme nie je stanovena fixne za kilometer. Mesto hradi stratu (+ mozno primerany zisk?) podla realnych nakladov, cize ak mas dve moznosti ktore maju rozny pocet vozokilometrov, ale rovnake naklady, tak mesto tieto dve moznosti stoja uplne rovnako.

Zachadzka kazdeho druheho by zodpovedala intervalu 208, takze ako nahrada 208 je uplne primerana. Ja som ale kazdopadne za to, aby ked tak na Sulekovu jazdila kazda 202, kedze ako bolo spomenute, tie naklady su temer rovnake.

Mimochodom, na rozdiel od tvojho navrhu, pri 202 pridavas len usek Hodzovo nam. - Sulekova, t.j. 1700 metrov na kolo. Pri tebou navrhovanej nahradnej linke ju musis viest aspon na Kollarko, co je dokopy 3000 metrov na kolo, cize tvoje setrenie kilometrov nie len ze neusetri peniaze, ale ani kilometre.
Reakcia na: 810zssk #23:
Hádam vieš ,že v BA sa účtujú vozokm a nie variabilné náklady.
Na Šulekovej bol hustý interval?

Aj zachádzka každého druhého je blbosť lebo to tam večne vozilo vzduch aj pri ex. L208.
Reakcia na: Solider #27:
Ten prerušovaný? ? V najlepšom skončí ?
Reakcia na: TomJ #25:
Možno sa niečo podarí na 201/202 ušetriť, ak vznikne ten buspruh na Gagarinovej ulici.
Reakcia na: TomJ #25:
vo verejnej doprave niekedy vzniká paradox, že čím vozidlo viac jazdí, tým je lacnejšie. Nič nie je pre dopravcu nákladnejšie ako odstavené vozidlo.
Reakcia na: 810zssk #24:
Dalo by sa to spraviť tak, že tie, čo by išli len po Hodzko by sa tocili hneď späť. Vyšlo mi to na 14 poradí poobede, ale rovnako mi vyšlo aj keby všetky išli na Sulekovu.