Kapacita autobusov do Stupavy a Rohožníka sa zvýši.
V priebehu minulého týždňa uskutočnila Bratislavská integrovaná doprava päť lokálnych stretnutí s primátormi a starostami miest a obcí regiónu, ktorí prejavili záujem o spoluprácu na cestovaní po novom v integrovanej doprave v Bratislavskom kraji. Zástupcovia Bratislavskej integrovanej dopravy spolu s dopravcami s nimi diskutovali o cestovaní po novom v IDS BK. V rámci týchto diskusií boli prijaté dodatočné požiadavky od samospráv na zmeny a doplnenia cestovných poriadkov.
Bratislavská integrovaná doprava v spolupráci so Slovak Lines ich aktuálne vyhodnocuje. Opodstatnené požiadavky budú zapracované do cestovných poriadkov, tak aby zmeny platili v čo najkratšom čase v závislosti od technických možností systému.
„Integrovaný dopravný systém v Bratislavskom kraji je živý a neustále ho rozvíjame v zmysle Plánu dopravnej obslužnosti a požiadaviek obyvateľov. S primátormi a starostami v bratislavskom regióne sme sa k téme cestovania po novom stretli už tretíkrát od začiatku plánovania zmien v doprave. Doplňujúce požiadavky primátorov a starostov analyzujeme, pričom opodstatnené návrhy plánujeme uplatniť do praxe čo najskôr. Ďakujeme všetkým primátorom a starostom za ich účasť a podnetné návrhy na zmeny v cestovaní,“ zhrnula generálna riaditeľka Bratislavskej integrovanej dopravy Zuzana Horčíková.
Bratislavská integrovaná doprava prostredníctvom svojho Infocentra IDS BK všetky zaslané podnety od cestujúcich eviduje a priebežne analyzuje možnosti ich uplatnenia v praxi v čo najkratšom čase. V priebehu septembra bude doplnená kapacita autobusov na úseku Bratislava-Stupava a Bratislava-Rohožník.
Dispecer
Ja len, že pri takýchto nápadoch sa mi vždy vynorí v hlave situácia z Trenčína, kde pristavila k zastávke na sídlisku 5 minút pred svojím odchodom Karosa B 961E, otvorili sa prvé dvere, "ľudský hadík" pribehol k nim a kým každého z nich vodič "tarifne vybavil", autobus zo zastávky odchádzal s meškaním takmer 2 minúty oproti CP a o zastávku ďalej bola situácia obdobná... A keď si to skombinujem s časovou tarifou a neschopnosťou DPB uznávať platnosť CL pre meškanie vlastných vozidiel a ďalšími nuansami typickými či už pre BA alebo aj celé Slovensko...