Garáž zmenili niektoré autobusy Urbanway 12M a SOR NB 18.
V polovici júla boli z dôvodu zmeny výpravy autobusov na linkách 50 a 95 presunuté niektoré autobusy medzi vozovňami Trnávka a Petržalka.
Z vozovne Trnávka odišli do Petržalky autobusy Iveco Urbanway 12M #1045, 1047 - 1053, 1055 a 1056, keďže na linku 95 budú od 16. júla nasadzované 12-metrové autobusy.
Z vozovne Petržalka boli na Trnávku presunuté autobusy SOR NB 18 City #4241 - 4247, 4249 a 4253, vzhľadom na to, že na linku 50 budú z dôvodu dlhších intervalov nasadené kĺbové autobusy.
Doplnené: Po oprave bol 23.7. do Petržalky preradený aj autobus #1057 a naopak na Trnávku bol od 25.7. preradený autobus #4251.
Viko
Každopádne, skôr by som povedal, že sa len zmenila skladba cestujúcich. Každý si vyberá (subjektívne alebo objektívne) najvýhodnejší spôsob prepravy. Kto chce z Lúk ísť priamo, radšej sadne na L93 a má to bez prestupu, ďalšie relácie zas nevychádzajú časovo zaujímavé ak ti to nejde k domu a musíš rátať s vatou na Farského. Husto osídlené okolie Nám. hraničiarov to na Jungmannovu zvládne aj pešo... A napriek tomu generuje každá električka pri TPD slušné objemy, ktoré sa samozrejme rozložia na Ovsište, Dvory a 95ku. Nehovorím, že si v sóle posadajú, ale naplnenosť napr. 94ky to asi dosahovať nedokáže, kým samozrejme blbci za volantom nebudú zdrhať pred balíkmi z elín.
Ak niekam treba kĺby, tak skôr tam, kde to ozaj horí, nie tam, kde kus dňa vozia vzduch. Alebo možno by bolo riešením prestať sa báť prejazdov - nech sa špičkové sólo poradia na sedlo stiahnu tam, kde cez deň kĺby najviac netreba...