Prvé trolejbusy Škoda 30 Tr a 31 Tr boli dokončené

Na skúšobnej jazde sa v Plzni objavili prvé z nových bratislavských trolejbusov.

Dňa 8. januára 2014 sa na skúšobnej jazde v Plzni objavil prvý z trolejbusov Škoda 30 Tr SOR pre Bratislavu. O jazde informovala stránka www.plzensketrolejbusy.cz. Krátko nato sa na skúšobnej jazde objavil aj prvý kĺbový trolejbus Škoda 31 Tr. Plzenská Škoda Electric dodá do Bratislavy spolu 30 trolejbusov Škoda 30 Tr a 50 kĺbových trolejbusov Škoda 31 Tr. Príchod prvých vozidiel do Bratislavy sa očakáva v najbližších týždňoch.

Nové nízkopodlažné trolejbusy poskytnú cestujúcim okrem bezbariérového prístupu aj klimatizovaný vnútorný priestor a k bezpečnej preprave prispeje aj kamerový systém vo vozidlách. Vozidlá budú dodané v štandardnom červeno-čiernom vyfarbení. 

 

 

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mathre #71:
Ano,aj ja to vitam a mozem povedat,ze konecne lebo vzapadnych krajinach je to bezne uz od osemdesiatych rokov ak nie trosku skor.U nas je to novinka a uvital by som to aj na novej elektricke a aj v novych dodavkach autobusov.
Reakcia na: mathre #71:
No, oni praveze nemaju vzadu taky isty transparent ako vpredu, ale mali mat❗
Reakcia na: Juro_BA #70:
presne tak, všetky nové prevádzky, pri starých sieťach by prechod na 750V bol ekonomicky nevýhodný, vozidlá na 750V majú vyšší výkon pri použití tých istých motorov a celá prevádzka bude podľa mňa efektívnejšia
Reakcia na: Salomon #5:
Oni majú mať vzadu rovnaké transparenty ako v predu??? Inak ten na ľavom boku sa mi celkom pozdáva, to je dobrý nápad.
Reakcia na: trolejbus6207 #69:
Takže všetko sú to novo vybudované siete. Aké má výhody 750 V oproti 600 V v trolejbusovej prevádzke ako napájacie napätie?
Reakcia na: Juro_BA #64:
u nás Banská Bystrica, Košice a Žilina, v ČR České Budějovice a Chomutov-Jirkov
ozaj vieme, ake cisla dostanu? 30 by mohli pokracovat od 6402 vyssie ?
Reakcia na: OBUS #65:
Vzhľadom k tomu, že sa nachádzame v Bratislave, tak očakávam, že tie evidenčné čísla budú nalepené na najmenej logických miestach, určite nie tam. Predpokladám, že radšej odlepia vpredu znak škodovky, a dajú to tam, prípadne vedľa znaku a vzadu na nárazník, lebo niekto určite povie strašne racionálny argument, že to nemôže byť na mieste EČV, lebo by si to ľudia mýlili s EČV, a toto predsa EČV nie je.
Aj Košice majú 750 V.
Aj Plzeň má 600 V napájanie pre trolejbusy? Vlastne, kto všetko má 750 V? Pokiaľ viem, tak v Banskej Bystrici a v Žiline majú.
Reakcia na: TeBeCe #53:
zachytil som správne, ze budu mat iné usporiadanie sedadiel v prospech nizkopodlaznosti??
Reakcia na: Quakeman #61:
Tak to mi uniklo ? ? ? Aspoň niečo dobré ?
Reakcia na: skopi #59:
Dobre si pozri foto predných dverí na tejto stránke http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=11420&secid=1 je tam vonkajší reproduktor pre hlásenie zastávok pre nevidiacich.Čo myslíš budú man akustické hlásiče?? ? ?
Reakcia na: skopi #59:
Uz je dobre ked zmizne zopar zbytocnych podestov, co (aspon ja si myslim) aj trosku zväcsi priestor na statie ?
Reakcia na: Error 0x007 #58:
Obávam sa že nebude o moc širšia ako teraz v SOR NB 18... Inak informačný systém majú kompletný, alebo opäť bez akustického hlásiča? Neviete niekto? ?
Reakcia na: TeBeCe #53:
Skoda ze tam nevidno prednu cast, som bol zvedavy ako je ta vyriesena
Reakcia na: Andy #54:
Uvidime ?
Reakcia na: Peter6607 #55:
Ale samozrejme sa bavím o modernizovaných a udržiavaných vozoch.