Mesto predstaví verejnosti riešenie električkovej trate v Petržalke.
V pondelok 22. apríla 2013 sa uskutoční verejná prezentácia prípravy Druhej etapy nosného systému MHD v Petržalke. Prezentácia a diskusia je organizovaná hlavným mestom a zúčastnia sa jej primátor Bratislavy, hlavný dopravný inžinier Bratislavy, architektka hlavného mesta a zástupca spoločnosti Metro Bratislava.
V rámci druhej etapy nosného systému plánuje hlavné mesto výstavbu modernej električkovej trate, obslužných komunikácií a revitalizáciu verejných priestorov v Petržalke, ako nadväzný projekt na prvú etapu električkovej trate Šafárikovo námestie - Petržalka, Bosákova.
Začiatok prezentácie je o 18.00 v Zrkadlovej sále Primaciálneho paláca. S prezentáciou sa verejnosť môže oboznámiť aj vopred na stránke mesta (pdf).
aquila2
.
co sa tyka druhej etapy a namietok proti elektricke, v idealnom svete by sa postavilo to co uz dokonca si mesto nechalo samo raz vypracovat a to ozastny nosny system... idealne aj s vetvou jiraskova
.
teda pozdlz celej trasy by sa riesili vsekty krizovatky s IAD mimourovnovo a prestupne body medzi elektirckou a autobusmi by bolo v tychto bodoch na zastavkach. tiez riesene bezbarierovym pristupom
.
a teraz na porovnanie aky nechutny skoro 50 metrov siroky betonovy koridor, ktory chystaju pre developerov...
.
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=13815
.
pricom mesto klame, ze nebude obsluznost od autobusov, vid verzia o nieco nizsie
navyse podla povodneho planu jantarova mala ist NAD metrom, a na novy 4 pruhovy novy most cervenej armady, kde malo pokracovat dalej do terajsi dostjevskeho rad
povodny plan nosnej komunikacie s velkou krizovatkou pri umelke zo 70rokov
.
www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=4486
.
tu je mapa z roku 2004, kde to je krasne zakreslene, ze to ide aj BEZ 4-6 pruhovej cesty a elektricka by mala patricnu obsluznost autobusmi
.
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=13974
.
podla planu z roku 2004, konkretne v tomto pripade _povrchovy variant_, su vsetky krizovatky riesene bezkolizne, teda mimourovnovo s automobilovou dopravou
je tam zachovana aj obsluzna komunikacia jantarska od kutlikovej po janikov dvor na 1+1, s odbocovacimi pruhmi, ktora postacuje a aj bude postacovat, vsak tam neni ani teraz naznak po zapche. a klamstva o 20 tisic ludoch z juzneho mesta. su bludy, lebo problem nie je ani panonska ani dolnozemska ani D2, ale mosty !
.
kedze treba robit kompromisy a ftacnik a spol chcu rozpredat pozemky, tak este je myslitelne potiahnut jantarovu od ruskovskej az po romanovovu. kedze tam uz maju studiu petrzalka city a ftacnik tam uz zjavne slubil pozemky este pocas bacovania v petrzalke.
.
ale v useku od romanovovej po kutlikovu netreba vobec ziadnu obsluznu komunikaciu!
jiraskova aj samotna romanovova su 4 prudove komunikacie, ktore nemaju problem s kapacitou, ani ked sa po oboch ich stranach parkuje! a ked sa zrusi parkovanie, tak nebudu mat vobec problem
.
prestupne body/stanice s MHD by boli nad zastavkami elektriciek s krizujucami cestami, s tym, ze takato elektricka by bola ozajstny nosny system a ludom by sa oplatilo aj chvilku ist pesi, lebo by vedeli, ze by sa dostali velmi rychlo do centra.
.
dalsim obrovskym plus a vyhodou by bolo, ze tych par ciest, mimourovnovych krizovani, mostov by nam s najvacsou pravdepodobnostou EU bez nejakych vacsich problemov aj preplatila, kedze by sa jednalo o skutocne zlepsenie MHD. lebo ten 6 prudovu autostradu" cez petrzalku nam EU jednoznacne nezaplati ..