Prezentácia druhej etapy nosného systému MHD (22.4.2013 00:00 – 19:00)

Mesto predstaví verejnosti riešenie električkovej trate v Petržalke.

V pondelok 22. apríla 2013 sa uskutoční verejná prezentácia prípravy Druhej etapy nosného systému MHD v Petržalke. Prezentácia a diskusia je organizovaná hlavným mestom a zúčastnia sa jej primátor Bratislavy, hlavný dopravný inžinier Bratislavy, architektka hlavného mesta a zástupca spoločnosti Metro Bratislava.

V rámci druhej etapy nosného systému plánuje hlavné mesto výstavbu modernej električkovej trate, obslužných komunikácií a revitalizáciu verejných priestorov v Petržalke, ako nadväzný projekt na prvú etapu električkovej trate Šafárikovo námestie - Petržalka, Bosákova.

Začiatok prezentácie je o 18.00 v Zrkadlovej sále Primaciálneho paláca. S prezentáciou sa verejnosť môže oboznámiť aj vopred na stránke mesta (pdf).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rosaria #17:
len aby to nedopadlo ako v pripade JT a vyhlasenie sutaze resp vitaz sutaze, kde to vyhrali ich dvorny architekti a tym padom ma JT pod palcom cele nabrezie za 1500 euro ..

chcelo by to miestne referendum kde by bola otazka, ze ci chcu 4 prudovu komunikacie pozdlz elektricky.
M. Ftáčnik: Mesto vyhlási urbanisticko-architektonickú súťaz na električku v Petržalke

http://www.youtube.com/watch?v=IhUDBNYKUHw&feature=youtu.be
Tak ako to dopadlo?
uvidime, ako moc udupu a prevalcuju konrad, ale jej prezentacia je nieco by bol priam raj na zemi ak by sa to realizovalo. a navyse v jej prezentacii je aj pekne vidno, ze na obsluznost autobusmi NIE JE treba ziadna č prudovka.. vid krasne linkovanie ..

cize ked si dame dokopy navrh z roku 2004

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=13974

a linkovanie

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=14106

tak mame vitaznu kombinaciu .. len bohuzial asi bude prevalcovana, kedze uz maju pozemky slubene developeri .. a nieco ako praterpark/donauinsel u nas nehrozi ..
Reakcia na: kecho #13:
medzi spodnosťú a vrchnosťú sa tak vraví, že pri nasadení T3 ICE sú isté problémy s nastupovaním a vystupovaním, a to nielen preto, že ostrovčeky sú na dne, ale hlavne preto, že vozy nezastavujú a všetko sa musí udiať za chodu, čo je však výrazne prebité vytúženou absolútnou preferenciou, aj bez trate,
zlé jazyky šíria také reči, že údajne jediní, ktorí si veľmi sťažujú, sú vodiči, lebo nemajú možnosť si odskočiť ani na konečnej,
tak sa výskumníci z opravného podniku rozhodli, že pripravia model na diaľkové ovládanie, čo sa zase nepáči Sociálnej nepoisťovni, úradu bez práce a bez rodiny, lebo zase musí zmeniť štatistiku, pochopiteľne aj vodičom, ale na to sme si už zvykli
Reakcia na: Eletvirag #12:
"Zimná prevádzka električkovej rýchlodráhy so špeciálne upraveným vozňom T3 ICE"
viac na http://imhd.sk/ba/doc/sk/11473/Sci-fi-Akcia-kulovy-blesk.html
Ta Električka na tej foto vyzerá ako keby sa chystala lyžovať ? ?
mesto klame aj v prezentacii, minimalne v estakadovom / rozkolisanom variante sa s cestou 2+2 nepocitalo na slide 3, na slide 32 je jasne vidno ako klamali, ked nechceli estakadu bosakova, ze ani zaustenie do tunela sa nevylucuje s estakadou.

kazdopadne ako vidno na prezentacii, mesto nechce nic pocut, lebo pozemky uz maju slubene developeri.

vid pofiderne prenajate pozemky pre petrzalka city, za ktorym stoji postova banka a teda sokujuco J&T ..

cize J&T uz ma kupene temer vsetky pozemky pozdlz trate a tie co im chybali dostali vymenou za kralovu horu. super deal
Reakcia na: gejza #9:
Ano, z tvojho citatu to vplyva.
"Prezentácia a diskusia je organizovaná hlavným mestom a zúčastnia sa jej primátor Bratislavy, hlavný dopravný inžinier Bratislavy, architektka hlavného mesta a zástupca spoločnosti Metro Bratislava."

.... a bude tam aj niekto, kto tomu rozumie ???
Reakcia na: 810zssk #7:
lebo ich uplatili developeri a potom su tam taki neschopaci ako ba(na)novec, ktory este skalopevne tvrdi, ze tam bude fungujuca preferencia a je len na smiech 🙂

uz je aj cyklokoalicia oficialne proti

http://bratislava.sme.sk/c/6769394/cyklokoalicia-je-tiez-proti-stvorprudovke-v-petrzalke.html

len ked si zoberiem ako si s nou ftacnik vytrel rit pri pripomienkach v prvej etapa da sa cakat, ze NIC sa nezmeni. bohuzial.
Reakcia na: Michal111 #6:
Predovsetkym je uplne absurdne ze mesto sa tu snazi akoze preferovat MHD a deklaruje ze chce mesto pre ludi a potom ich nenapadne nic lepsie ako stredom najvacsieho sidliska natiahnut nosnu stvorprudovu komunikaciu. Ja tomu proste nerozumiem.
Toto mesto je už fakt na hlavu postavené, na čo by nám bola ďalšia cesta, keď mesto resp. mestská časť nie je schopná zabezpečiť bezpečnú prevádzku súčasných ciest, ktoré sú v dezolátnom stave. A o tých husenkových dráhach v Petržalke už ani nehovorím.
Reakcia na: aquila2 #3:
konecne prispevok ako sme ich od teba poznali. bez invektiv, osocovania a podobne. radost citat.
Reakcia na: aquila2 #3:
Amen! ?
elektricka ako taka v petrzalke ma svoje velke odvovodnenie, lenze ak sa postavi elektricka a nebodaj rozumne mimourovnovo riesena, tak odpali vacsinu argumentov na nezmyselny a nicneriesiaci TEN-T projekt ..
.
co sa tyka druhej etapy a namietok proti elektricke, v idealnom svete by sa postavilo to co uz dokonca si mesto nechalo samo raz vypracovat a to ozastny nosny system... idealne aj s vetvou jiraskova
.
teda pozdlz celej trasy by sa riesili vsekty krizovatky s IAD mimourovnovo a prestupne body medzi elektirckou a autobusmi by bolo v tychto bodoch na zastavkach. tiez riesene bezbarierovym pristupom
.
a teraz na porovnanie aky nechutny skoro 50 metrov siroky betonovy koridor, ktory chystaju pre developerov...
.
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=13815
.
pricom mesto klame, ze nebude obsluznost od autobusov, vid verzia o nieco nizsie
navyse podla povodneho planu jantarova mala ist NAD metrom, a na novy 4 pruhovy novy most cervenej armady, kde malo pokracovat dalej do terajsi dostjevskeho rad
povodny plan nosnej komunikacie s velkou krizovatkou pri umelke zo 70rokov
.
www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=4486
.
tu je mapa z roku 2004, kde to je krasne zakreslene, ze to ide aj BEZ 4-6 pruhovej cesty a elektricka by mala patricnu obsluznost autobusmi
.
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=13974
.
podla planu z roku 2004, konkretne v tomto pripade _povrchovy variant_, su vsetky krizovatky riesene bezkolizne, teda mimourovnovo s automobilovou dopravou
je tam zachovana aj obsluzna komunikacia jantarska od kutlikovej po janikov dvor na 1+1, s odbocovacimi pruhmi, ktora postacuje a aj bude postacovat, vsak tam neni ani teraz naznak po zapche. a klamstva o 20 tisic ludoch z juzneho mesta. su bludy, lebo problem nie je ani panonska ani dolnozemska ani D2, ale mosty !
.
kedze treba robit kompromisy a ftacnik a spol chcu rozpredat pozemky, tak este je myslitelne potiahnut jantarovu od ruskovskej az po romanovovu. kedze tam uz maju studiu petrzalka city a ftacnik tam uz zjavne slubil pozemky este pocas bacovania v petrzalke.
.
ale v useku od romanovovej po kutlikovu netreba vobec ziadnu obsluznu komunikaciu!
jiraskova aj samotna romanovova su 4 prudove komunikacie, ktore nemaju problem s kapacitou, ani ked sa po oboch ich stranach parkuje! a ked sa zrusi parkovanie, tak nebudu mat vobec problem
.
prestupne body/stanice s MHD by boli nad zastavkami elektriciek s krizujucami cestami, s tym, ze takato elektricka by bola ozajstny nosny system a ludom by sa oplatilo aj chvilku ist pesi, lebo by vedeli, ze by sa dostali velmi rychlo do centra.
.
dalsim obrovskym plus a vyhodou by bolo, ze tych par ciest, mimourovnovych krizovani, mostov by nam s najvacsou pravdepodobnostou EU bez nejakych vacsich problemov aj preplatila, kedze by sa jednalo o skutocne zlepsenie MHD. lebo ten 6 prudovu autostradu" cez petrzalku nam EU jednoznacne nezaplati ..
Pripájam sa k tej foto ? ?
Tá ilustračná fotka! ?