Tender na prvú časť nosného systému MHD bol vyhlásený

Mesto obstaráva zhotoviteľa električky zo Šafárikovho nám. na Bosákovu.

Dňa 29. januára 2013 bola vo Vestníku verejného obstarávania zverejnená verejná súťaž hlavného mesta SR Bratislavy na zhotovenie 1. etapy nosného systému MHD zo Šafárikovho námestia po Bosákovu ulicu v Petržalke. Ide o prvú časť prevádzkového úseku Šafárikovo námestie - Petržalka, Janíkov dvor. Víťaz tendra do 24 mesiacov vykoná rekonštrukciu Starého mosta, vybuduje novú estakádu pri bývalom štadióne za Starým mostom, rozšíri existujúcu ponad Einsteinovu ulicu a zhotoví novú električkovú dráhu v úseku Šafárikovo nám. - Bosákova.

Predpokladaná hodnota zákazky, ktorá bude spolufinancovaná z Operačného programu Doprava, je 68,144 mil. €. Súťažné podklady obstarávateľ poskytuje do 14. februára 2013. Uchádzači môžu svoje ponuky predkladať do 20. marca 2013. Víťaza tendra určí najnižšia ponúknutá cena.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #87:
Veď JeTi pri vhodne nastavenom tendri určite počas leta požičia snežné delá z TMR 🙂
Reakcia na: mex #82:
Ty si čo za stvorenie?
Reakcia na: VLK #86:
Inak nebolo by mozne na elektrickovych tratiach zaviest umele zasnezovanie? 😃
Reakcia na: mex #84:
tak potom vycestuj do zahraničia a choď všetkým povedať, že sú hlupáci, pretože všetky nové trate sa budujú ako zatrávnené práve kvôli hluku: http://technet.idnes.cz/podivejte-se-na-nejmladsi-tramvajovou-trat-v-praze-bude-velmi-ticha-1p3-/tec_reportaze.aspx?c=A110829_184626_tec_reportaze_rja

tak ako hluk rieši sneh (keď napadne, zrazu sú aj električky tiché), tak to rieši aj tráva... ak sa k tomu pridá aj adekvátne technické riešenie (správny typ koľajnice a profil kolesa), potom je to iná káva...
Reakcia na: mex #84:
Ako vies ze sa nereklamuje?
Reakcia na: VLK #83:
Ukaz mi kde. Kde to "bezi" vo velkom? Obcas sa chod pozriet osobne do inych miest a sam uvidis, ze nemas pravdu. Hluk ziadna trava neriesi. Hluk nema vznikat. Zaujimave je, ze inde to funguje ale u nas ani za svet a stale sa tu riesime nejake nezmyselne zastupne "riesenia". To je presne ako s tym, ze "prestalo fungovat mazanie na obluku na Molecovej". Kto to robil? Preco sa taka fuserina nereklamuje?
Reakcia na: mex #82:
hmmmm, zaujímavé, že zatrávňovanie tratí "beží" v zahraničí vo veľkom a dokonca meraním je dokázané zníženie hluku, ale to je asi zlé... na teba platí: ?
Nekonecny pribeh a tunel na kvadrat ako hovori jediny "cestny" pan prokurator. Neuveritelna fraska, ubohost a neschopnost. Nakupovat nezmyselne nahravacie zariadenia pre revizorov, realizovat nezmyselne trate ako teraz ma byt stavba doslova par sto metrov trolejbusoveho vedenia na Patronke za skoro 2M Euro (a tosa este urcite predrazi, nieco si uz najdu) co by sa dalo uplne nahradit predlzenim jednej linky, oprava tunelu pod hradom ani nehovorim, udrzba trati ani nehovorim, rozbite cesty najma kvoli autobusom, casto pretazenym (staci sa pozriet na zastavky a vyjazdy z nich ake hrboly, jamy tam vznikaju, prikladov je x), neuveritelna "lobby" tzv. autobusovych pruhov v centre co je teda najvaci nezmysel za poslednych 20 rokov, blbosti typu "zatravnovanie" kolajnic. Ale nieco seriozne, realne zlepsenie dopravy nic. Hroza a des.
Reakcia na: vlado13 #80:
tak ma pouč, rád si vypočujem čo mi chceš povedať a naučím sa niečo nové
Reakcia na: VLK #72:
nie je mojou chybou, že máš problém s pochopením napísaného a prečítaného, v poslednej dobe sa to širi medzi deťmí i dospelými ako mor, nedávny prieskum OECD na základe hrozivých výsledkov nášmu štátu "pridelil" pozíciu takmer na chvoste zo 40 testovaných krajín,
takže, nijako netrčíš z davu 🙂
okrem toho, kecáš, hlavnou časťou mosta nie je dráha,
na rozdiel od aquilu netuším ako je to s tvojou školskou dochádzkou, praxou a ani kde máš domicil, ale jedno viem, buď si úplný hlupák - ignorant, hoci školovaný, alebo vedome klameš,
Reakcia na: Dispecer #78:
Nekaz to... mňa napríklad toto, prevažne jednostranné, anonymné osočovanie celkom baví. Som zvedavý, kam to až dotiahnu.
A ja som myslel, že slovo diskusia je od slova diskutovať... ?
Reakcia na: VLK #76:
to ze ty sa bavis za peniaze nas vsetkych je pochopitelne, vsak ludia duchom jednoduchz sa radi bavia na utrpeni druhych, vsak ? 🙂

to ze tvoje mizerna praca bude sposobovat ludom 10tky rokov problemy, v sucte miliony clovekohodin strat mi je jasne a to je presne aj ten dovod, preco to s tymto mestom a vlastne aj statom vyzera len horsie a horsie. dovodom su presne neschopni ludia ako ty.. co uz to je uz zopar dekad smutna realita bratislavy a slovenska
Reakcia na: aquila #75:
bavím sa, pretože už ani čítať nevieš... ehhhm, počítať...
Reakcia na: 810zssk #74:
urcite viac, ako niekto kto bol viac nezamestnany ako zamestnany, a ked bol zamestnany tak v samych pofidernych firmach, ktore ziskavaju zakazky len korupciou a ci uz tunel PB, alebo EMtrest su dost pofiderne firmy.

skratka som sklamany/ma hneva, ze takyto hulibrk, ktory nielenze nebol schpopny vystudovat ani tu poodiatu vysoku skolu, navyse nema ani paru o bratislave, spolurozhoduje o rozvoje mestskej dopravy na 10tky/100vky rokov a dovoli si tvrdit, ze urovnove prechody elektriciek su mestotvorne .. a to aj napriek tomu, ze idu cez 4pruhove nosne cesty napriec v podstate tretim najvacsim mestom na slovensku, kde bola na mimourvonove riesenie rezerva drzana 30 rokov ..

to je proste presne vysledok, ked o doprave rozhoduju ludia co su jednak diletanti, neschopaci a nemaju ani vzthak bratislave a uz vobec nedokazu rozmyslat v suvislostiach

tak ako mimobratislavsky zburali 1/3 stareho mesta kvoli jednemu blbemu mostu, tak dalsi nam donicia dopravu na dalsie 10tky rokov ..

najhorsie je, ze proti tejto masinerii, co maju na svedomi developeri v spojeni s prizemnym a uplatnym uradnickym simlom je nezastavitelna a normalnemu cloveku je len a len do placu
Reakcia na: aquila #73:
A ty si dokazal co?
Reakcia na: vlado13 #71:
z VLKa si nic nerob, to je taky neschopacik, co nie je schopny dokoncit ani len vysoku skolu na slovensku, co v dnesnej dobe dokaze uz pomaly snad aj hociaky cigan lavou zadnou 🙂

bol na nejakom vylete, bol sucastou skorumpovaneho diala v povazskej bystrici, kde si mysli, ze fungovala nejaka preferencia a tu rozdava rozumy 🙂

skoda, ze on na cele so schlosserom, si okrem estakady artmedia nevsimli v povodnej markrop studie, na ktoru sa tak odvolavaju, ze tam bola aj estaka nad bosakovou .. ale to chlapcom s klapkami na ociach nedoslo ..

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=13602

Reakcia na: vlado13 #71:
zaujímavé, pretože z tvojich príspevkov čo tu sú som nič také nevyčítal... práve naopak, v príspevku #60 píšeš: "špeciálnym stavebným úradom pre stavbu v rozsahu Starý most je mesto Bratislava...", čo nie je pravda, nakoľko hlavnou časťou mosta je dráha... ?
Reakcia na: VLK #68:
od teba rady nepotrebujem, ani to, kto je špeciálnym stavebným úradom pre stavbu dráhy
bol som v jeho priestoroch a hovoril s ľuďmi o tejto stavbe,
hráš sa na znalého problematiky, ale iba sa vyťahuješ,
v tomto prípade dráha je iba jedným druhom stavby, o ktorej rozhoduje špeciálny stavebný úrad podľa § 120 SZ, druhým sú pozemné komunikácie a tretím most,
o každom druhu rozhodoval iný špeciálny stavebný úrad,
viac s tebou nemám o čom diskutovať a môžeš v budúcnosti písať čokoľvek,
ak by si čítal pozorne moje príspevky, tak by si v jednom z nich prečítal aj skratku ŠSÚ pre dráhu a nepísal blbosti o trápení
pokojne si môžeš namýšľať, že si zobudený
Reakcia na: yolis #69:
? ? ? ? ?
A možno príde Váhostav a budeme mať aj tunel!
Reakcia na: vlado13 #65:
mohol by si sa zobudiť, nakoľko tu sa jedná o dráhu a špeciálnym stavebným úradom v tejto veci je úplne iný orgán... takže asi tak... aj by som ti to povedal, ale nechám ťa ešte chvíľu trápiť ?
Reakcia na: vlado13 #66:
Ja viem...
Reakcia na: 810zssk #61:
teraz už je situácia zmenená, pôvodne pozíciu stavebníka pre všetky tri stavebné konania plnilo METRO, a.s., inak by mesto nemohlo byť špeciálnym stavebným úradom, lebo stavebníkovi zákon nedovoľuje dvojrolu,
aj v materiáli MsZ, na ktorý som dal linku, je text o prechode funkcie stavebníka z METRA na mesto, ale to bude iba formálne kvôli peniazom z Bruselu, fakticky to zostane ako predtým,
Reakcia na: VLK #63:
http://www.bratislava.sk/vismo/o_utvar.asp?id_org=700000&id_u=11010197&p1=53
ak to pomáha, dá sa škeriť od rána do rána, kto dokáže, môže aj okolo celej hlavy

a kto tomu nerozumie, mohol by využiť právo mlčať
Reakcia na: AAA #62:
ak nie je, prečo vydáva stavebné povolenia podľa § 120 stavebného zákona vo väzbe na § 3a zák., o pozemných komunikáciách?
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_03_01/05_Informacia_NS_MHD.pdf
tretí odsek v bode 3 na druhej strane dôvodovej správy
nenahnevaj sa, ale ak niečo také napíšem, môžeš mi veriť, mám to overené,
v tomto prípade mesto vydalo rozhodnutie na most, Petržalka na cesty na pravom brehu a BSK na dráhu a rozvody IS,
Reakcia na: vlado13 #60:
Mesto určite nie je špeciálnym stavebným úradom. ?
Reakcia na: vlado13 #58:
Pravda. Ale tou osobou je mesto.
Reakcia na: VLK #56:
úplná pravda je, že mesto sa stalo stavebníkom po zmene, ale len vo vzťahu k dráhe a UČS mimo most,
špeciálnym stavebným úradom pre stavbu v rozsahu Starý most je mesto Bratislava, zo zákona vyplýva, že špeciálny stavebný úrad, ktorý stavbu povoľoval, je oprávnený kontrolovať dodržiavanie podmnienok stavebného povolenia, posudzovať jej príapdné zmeny a bude stavbu po dokončení aj kolaudovať, stavebník nesmie vykonávať také úkony,
dlhý proces bol preto, že sa riešila zmena stavby,
zmena stavebníka bola iba administratívna zábavka v súvislosti so spolufinancovaním z KF
Reakcia na: fanatikmhd #54:
stavebník môže dostať pokyny od investora
podľa pokynov - zmluvy pracuje - má pracovať zhotoviteľ stavby
Reakcia na: 810zssk #53:
stavebník je osoba, ktorá žiada o vydanie a na meno ktorej znie stavebné povolenie
Reakcia na: VLK #56:
hej, to je pravda, trvalo to preto, lebo cez metro sa ulievaju nesktuocne peniaze na akoze projekty pre matascikovu alfa 04 a dalsie spraznene firmy.

naklady co nas stala spolocnost metro bratislava za poslednych 15 rokov sa rovnaju temer nakladom na vystavbu noveho mosta.

spolocnost metro je len dalsi tunel v podani magoriatu,, cez ktory sa pekne leju peniaze spriaznenym ludom, pricom nevykonava ani tu cinnost co by malo. a bratislava uz ma organizaciu GIB, ktora vsetky tieto aktivity by mala mat na starosti..

ale to nie je v bratislavskej korupcnej smotanke nic noveho 🙂

Reakcia na: vlado13 #52:
ten dlhý proces bol aj preto, že stavebníkom je mesto, nie METRO a.s.
Reakcia na: fanatikmhd #54:
Stavebnik bude stavat podla stavebneho povolenia 😉 Metro tie veci ma asi tiez (lebo na tom dost aktivne spolupracovalo, resp. to pripravovalo), ale nie je povinne ich zverejnit.
Reakcia na: vlado13 #52:
A navyse, stavebnik dostane pokyny a podla nich robi. Pokyny vyhotovilo za posledne desatrocia mesto asi zo 40x .... Posledne k tomuto obstaravaniu vsak k dispozicii nie su. A tie sa snazi 810zssk zohnat....Jediny kto ich moze mat je mesto ao objednavatel.
Reakcia na: vlado13 #52:
Neviem co myslis stavebnikom, ale firma ktora to bude stavat este nie je vybrata. A jej obstaravatelom je mesto, teda ono ma sutazne podklady.
Reakcia na: 810zssk #48:
mesto nie je stavebníkom, tým je METRO, a.s., treba skúsiť tam
Reakcia na: 810zssk #42:
mostovka nemá byť celá v jednej úrovni, je to vyvolané zmenou gabaritu
nový pilier má zabezpečiť, aby voľná výška pod mostom v plavebnej šírke 135 m bola najmenej 5 m nad navyššou vodnou hladinou,
zvyšné budú musieť byť v sklone, lebo inak by sa museli dosť zvýšiť nivelety predpolí
Reakcia na: aquila #49:
Dik.
Reakcia na: 810zssk #44:
mierny sklon tam bude, vid aspon nieco, kedze most samotny menili, tak tu je k tomu EIA a tam najdes aj pozdlzny rez a je vidno ako sa budu menit piliere.

http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/nosny-system-mhd-prevadzkovy-usek-janikov-dvor-safarikovo-namestie-v-b-1

ostatne casti su nedostupne ..
Reakcia na: fanatikmhd #46:
Ja som zatial napisal ziadost na mesto ci by to boli ochotni spristupnit.. ak odmietnu, budem to riesit dalej. Snazim sa momentalne zistit ci o tie podklady moze poziadat aj lubovolna fyzicka osoba, ak ano tak to budem riesit normalne v zmysle zakona o verejnom obstaravani.
Reakcia na: 810zssk #45:
Opravujem sa, dole pojdu vsetky piliere a pribudne novy... takze neplati co som napisal
Reakcia na: 810zssk #44:
Oukej, ak zozenies, skus nejako priblizit aj ostatnym. Teoreticky sme v demokracii, transparentne verejne projekty, takze nemal by byt problem predsa zohnat ci dokonca uverejnit 🙂 Koniec koncov, ak by som aj ja bol firma, sam sa musim k tym podkladom dostat 🙂
Reakcia na: fanatikmhd #43:
http://goo.gl/maps/7i7Ch
Ak sa nemylim, stredny pilier ma ist dole.. ale po ten prvy by to este kludne mohlo stupat...
Reakcia na: fanatikmhd #43:
Teoreticky si viem predstavit ze by most zacinal na mestskej strane v takej vyske ako je dnes (cize to co je tam dnes by tam mohlo byt aj potom) a nasledne dalej stupal aby sa umoznila plavba.. ale skor to tak nebude.. ja sa pokusim dostat k sutaznym podkladom, kedze predpokladam ze ich sucastou bude ten projekt (logicky, ako inak by sa dala predlozit ponuka...). Nasledne budem informovat 🙂
Reakcia na: 810zssk #42:
Dobrý postreh, ale očakávam že bude v jednej výške, predsa len, hneď pod mostom sú prístaviska lodí, takže to asi urobia v jednotnej výške. Avšak poto očakávam, že s mýtnicami to bude ako s budovami na pražskej pri zastávke Sokolská - dvere meter nad zemou bez schodiska - v prípade mosta dvere meter pod zemou bez schodov....
Reakcia na: fanatikmhd #41:
Mna by zaujimalo ci most bude v jednej vyske, alebo bude klesanie/stupanie ciastocne aj na samotnom moste...
Az teraz som si vsimol. Oni chcu elektricku koli ceste presunut postupne z prava do lava, aby pri tom International Diamonds Corporation (ten hotel za byvalou artmediou) kde je cesta ostala, a elektricka pojde po nikdy nezrealizovanom rozsireni (pred einsteinovou cast toho rozsirenia existuje, potom zmizne. Pokial viem, za zastavkou farskeho dodnes lezia nosniky betonove, ktore mali byt tym preklenutim einsteinovej. 😃 😃 Ked drzia sucasne svoju polohu 😃 mohli znizit cenu zakazky a vyuzit tam ten stavebny material co tam lezi 30 rokov 😃 😃

No nic to, heureka, dozil som sa (neveril som). Akorat sa strasne tesim, ked navysia most smerom hore, ake uz bude fasa stupanie/klesanie medzi safkom, kde uz v krizovatke bude potreba byt na 0 oproti uz existujucej sieti, a pri vyjazde z mosta zas budu dle meho musiet byt zachovane urcite casti (napr schodiska okolo starych mytnic funkcne) 🙂 som zvedavy na riesenia tam 🙂
Reakcia na: vlado13 #39:
Tak 🙂
Reakcia na: 810zssk #11:
napísané nie je všetko, dráha = stavba novej trate a prestavba starej trate je od Chorvátskeho ramena - obratisko až po Gorkého - GP,
k tomu patrí aj prestavba či úprava križovatky medti satrým mostom a Šaf. nám.
ďalej spústa preložiek IS
a hlavne, žiadna rekonštrukcia Starého mosta, ale odstránenie OK a dvoch pilierov, vybudovanie nového piliera a novej OK, tomu sa povie ľudovo náhrada, výmena
Reakcia na: OBUS #37:
Ano.
To by mal byť 1000/1435 rozchod?
Reakcia na: 44 #21:
Ked bude elina, tak L95 dalej nepojde ❗
Reakcia na: tr3mp #33:
uz som to spominal vo vseobecnej diskusii, v tomto skorumpovanom meste by si taketo nieco asi chcel marne. pri tomto projekte vsetko zatajuju, zahmlievaju, aby sa nebodaj nemohol niekto vyjadrit, alebo protestovat. uz sa to taha od kedy to alfa 04 v konzorcii vyhrala. viac menej od 2005 len kasiruju peniaze za uz neviem kolko prerabku.

aj tie zmeny s posunom sturovej su na dobre slovo, nikde nic nie je. jediny odkaz na zmenu je na EIA, kde pre developerov a pre mesto nevyhodne pretlacili estakadu artmedia a nechceli nove posudzovanie EIA.

k druhej etape su dokumenty este tajnejsieho razu. proste v duchu bratislavskej dopravnej tradicie.
Inak čo vlastne prinesie estakáda Artmedia developerom? Priestor na parkoviská? Podľa mňa rovnako dobre by slúžil aj ten jeden podjazd v predĺžení Viedenskej (čo je jediná cesta, ktorá ma na mieste estakády viesť). Dokonca ešte lepší by bol násyp, keďže by mohli prevádzky byť priamo pri pešej promenáde z mosta. Lebo takto budú nové objekty dosť izolované od pešieho a električkového ťahu.

Mimochodom, ako vyzerá finálna dokumentácia? Aké budú široké obe lávky (podobne ako na moste, teda 4,8 m, alebo len 3 m)? Kde a ako bude električková zastávka v priestore estakády? Lebo pokiaľ viem, finálna verzia nie je nikde zverejnená.
Reakcia na: Valec #31:
nezozral som vsetku mudrost sveta, ale ked vidim ako sa korupcne rozhoduje o jednej z najdolezitejsich intrastrukturalnych stavieb za poslednych 20 rokov a aki diletanti na tom posobia, tak je mi do placu.

hej vyjednavania, co zase ustupia developerom a kto si za to kupi dalsi byt v bonaparte, alebo vilku na strmych vrskoch. to su jedine rokovania, ktore magoriat robi 🙂

mne je jasne, ze durkovsky, schlosser, ani ostatni potentati elektrickou jazdit nebudu, pre nich je prednejsie tam na rychlo zabudovat estakadu artmedia, aby to nenazrani developeri mali lahsie, ale aby nieco urobili pre ludi, to nie.

to ze to ostatni sa akoze boja povedat, ze toto mesto je neskutocne skorumpvoane, tak je druha vec. vid aj ako okradol vtacnik o 70mio euro bratislavu kvoli vyemen pozemkov, ktore JT ciste nahodou dostali z casti pri novej elektricke.
Reakcia na: 810zssk #29:
Podľa toho, čo tu v posledných dňoch vyvádza usudzujem, že je dopravný inžinier, projektant s celoeurópskymi skúsenosťami a urbanista svetového formátu v jednom, a že požral všetku múdrosť sveta. A ako taký určite vie, čo je vyjednané a ak aj vyjednané ešte nie je, tak mu už isto pošepkali, ako tie rokovania skončia. ?
Reakcia na: Mike #25:
Zastávku Farského, ako aj L95 na Šafku, už mali predsa dávno zrušiť. ?
Reakcia na: aquila #19:
A ty vies co vyjednavaju?

Obratisko Bosakova ma zmysel ci uz tam niekedy nieco bude koncit, alebo nie.. uz len kvoli tomu aby pripadnu NAD nebolo treba tahat cez Dunaj (zrejme nebude take jednoduche tocit ju na Safku).
Reakcia na: 44 #24:
Zato ty tu argumentacne valcujes ?
Reakcia na: 44 #18:
1. Z Bosakovej na Safko asi nikto. Z Bosakovej do Race, alebo Ruzinova ti co chodievali 95kou cez Stary most pred jeho zavretim. Mas snad dojem ze bola prazdna? Samozrejme, bavime sa o prvej etape. Nasledne sa bude pokracovat dalej.

2. Jasne, doma od stola sa da kadeco realizovat raz-dva..
Reakcia na: OBUS #17:
Ano.
Reakcia na: 44 #24:
Máš pravdu, z Petržalky sa nikto nepotrebuje dostať na Mariánsku, Nám. SNP, Obchodnú , Krížnu, k technickej univerzite... ani nikam, kam pôjde električka. A vlastne ani v okolí zastávky Farského nikto nebýva.
Reakcia na: Mike #22:
Si sfanatizovany, odkloneny od reality.
Reakcia na: 44 #21:
Spádová oblasť zastávky Farského je celkom veľká. Tí všetci môžu električku teoreticky využiť. A okrem toho napr. aj Ovišťania, ktorí nastúpia do 99 a na Farského prestúpia do el. a Takisto väčšina z 95 pozbieraní z Petržalky, keďže ďalej cez Apollo už nepôjde. A potom si ľudia z Hájov, Dvorov môžu spočítať, či sa im oplatí do centra ísť priamou 83 a vystúpiť na Zochovej alebo Hodžovom, alebo 95 a prestúpiť na el. a vystúpia na nám. SNP, Poštovej, Vysokej...
Reakcia na: 44 #18:
Aj Ty brutus? Pochopil by som keby táto reakcia prišla v roku 2004.
Tam budú predĺžené normálne električkové linky z mesta, či už to bude 3 6 8 alebo 1 na hlavnú stanicu alebo nejaká iná.
Čiže aj keby to obratisko bolo hneď za Bosákovou (aj keď predpokladám že ide iba o pracovný názov, reálne by to podľa všetkého malo byť niekde ako ide Rusovská cesta nad chorvátskym ramenom
http://m.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=11034409
)
aj tak by s tým chodilo dosť ľudí...
Reakcia na: Marek1978 #20:
Vacsina ludi, co pouziva 95 nevystupuje na Bosakovej, ale ide dalej do vnutrozemia ghetta. To si myslis, ze sa budu tesit, ze mozu prestupovat na elektricku a odviezt sa nou 1 zastavku??
Reakcia na: 44 #18:
vsetci, co dnes cestuju L95 a urcite aj ludia, ktori presedlaju na elektricku
Reakcia na: 44 #18:
lebo sa chcu nabalit, lebo kedy rozmyslali, tak by vyjednavali bridge financing cez dve obdobia a usetrili by zopar milionov na stavbe zbytocneho obratiska bosakova.

a ja verim, ze tam sedia ozaj taky neschopaci a dopadne to ako s filialkou, ze nezvladnu tender a potom ho kvoli nedostatku casu zrusia 🙂 nic ine by si pri tomto paskvile nezasluzili
Reakcia na: 810zssk #11:
1) Kto bude cestovat z Bosakovej na Safko? Zas to bude sluzit len Ftacnikovi na prezentaciu sa "postavil som elektricku cez dunai".
2) Toto sa da realizovat do 12 mesiacov intenzivnej prace.
Skutocne tomu aj niekto verí, že sa to začne realne stavať?
Reakcia na: 810zssk #15:
ale bohuzial pravdive .. keby som uplatil niekoho na magoriate, tak aj teraz su schopni urobit zmenu stavby pred dokoncenim, ale kedze ich neuplati developer, tak radsej budu zhorsovat situaciu 🙂 a taki neschopaci ako VLK im bude len masirovat ego.. joj, to je uplne cista katastrofa
Reakcia na: aquila #14:
Uz je to trochu trapne...
VLK: to ma neprekvapuje, ty viacero veci aj ked vidis, resp pocujes, tak ich nepochopis 🙂

ale uzemna rezerva pre nosny system MHD je nezastavana, ci sa ti topaci alebo nie 🙂 zastavane uzemie je uzemie napriklad po tom, co korupcnik ftacnik rozpreda, ehm pardom rozda svojim sponzorm pozdlz urovnovej elektricky 🙂

zvysi sa IAD a aj tak mizerna preferncia sa zmeni na neexistujucu 🙂 juhuu, hlavne, ze sa nejaki neschopak zahral v nejakej simulacii, ze vsak preferencia funguje 🙂
Reakcia na: aquila #9:
hmmm, to počujem prvý krát, že Petržalka je nezastavané územie...
Reakcia na: eripmav #5:
skor to vidim na ruzove kolajnice alebo na trojmetrovu tyc na prehadzovanie vyhybiek priamo z miesta vodica ?
Reakcia na: 44 #10:
Ved to tam je napisane:
Víťaz tendra do 24 mesiacov vykoná rekonštrukciu Starého mosta, vybuduje novú estakádu pri bývalom štadióne za Starým mostom, rozšíri existujúcu ponad Einsteinovu ulicu a zhotoví novú električkovú dráhu v úseku Šafárikovo nám. - Bosákova.

Treba si uvedomit, ze to je iba usek po Bosakovu!!!
Mike: dobre vypisany tender je nenapadnutelny, ale dobre vypisany tender je v slovenskej ere niekde na urocniv sci-fi a yetiho. a tym duplom pod gesciou bratislavskeho magoriatu a tej bande neschopakov co tam sedia 🙂

no nic, ftanick, schlosser a im podobni sa zapisu do historie ako ti ktori zabetonovali na dalsich 100 rokov hlupu nepreferovanu elektricku, ktora vedie nezastavanym uzemim a isli na ruku korupcne vsetkym developerom. koho by uz len zaujimal prospech a efektivita MHD, ktora by sluzila obycajnym ludom ? 🙂

ad 24 roky .. apollo sa stavalo od februara 2003 do augusta 2005, cize 3 stavebne sezony a bola to zlozitejsia stavba. cize ak zacnu stavat tento rok, tak by to nemal byt problem, ale ked domrvia tender a tento rok sa nezacne stavat, bude to problem.
Reakcia na: mirmas #7:
Elektricka ako taka nie je hlucna, treba sa pozriet na priklady zo zahranicia..
Mne sa elektricka ako taka nepaci, predsa len je to isty druh hluku ktory by mal byt vyrieseny, ak sa bude budovat kolaj smer Petrzalka.
Reakcia na: eripmav #5:
Na druhej strane aj keby bol tender objektívne nastavený (vieme že všeliaké oceliarske a betonárske a iné stavebné firmy majú rôzne lobbingy), často mám pocit že na Slovensku je nápadenie tendrov národný šport...
a nebudu ziadne podmienky typu 7 kolies alebo 8 dveri na pracovnych strojoch??? ?
Reakcia na: VLK #3:
Zas musis chapat, ze v bratislavskych podmienkach su ludia trochu skepticki voci planom mesta, kedze maju zlu skusenost. Ja drzim palce nech sa to tento krat podari zvratit 🙂
Reakcia na: peepay #2:
prečo optimistické? plán organizácie výstavby je takto postavený...
"Víťaz tendra do 24 mesiacov vykoná..."
Ake optimisticke 🙂
Sutazne podklady su dostupne aj na internete?