Podávať podnety ku kvalite služieb MHD je možné nepretržite aj prostredníctvom telefónu.
Dopravný podnik Bratislava, a.s. (DPB) v snahe zlepšiť poskytované služby zriadil novú nepretržitú telefónnu linku, na ktorej môže cestujúca verejnosť podávať podnety ku kvalite a prevádzke mestskej hromadnej dopravy v Bratislave. "Cieľom tejto služby spojenej s kampaňou je poskytnúť cestujúcim okamžité riešenie problému, ktorý mohol nastať v komunikácii so zamestnancami Dopravného podniku Bratislava", približuje hovorkyňa DPB Ing. Agáta Staneková.
Telefónne číslo novej linky s non-stop obsluhou je 0917 101 102.
"Linka bude prioritne slúžiť pre občanov a cestujúcich na oznámenie podnetov v súvislosti s neadekvátnym správaním sa všetkých zamestnancov DPB, s ktorými prichádza verejnosť do kontaktu, teda na obsluhu predajných miest, pracovníkov prepravnej kontroly, ombudsmana, vodičov či pracovníkov na vrátnici", vysvetľuje Ing. Staneková. Podnety a sťažnosti, ktoré budú podané prostredníctvom tejto telefónnej linky, budú bezodkladne riešené príslušným odborom dopravného podniku a volajúci po prešetrení obdrží odpoveď.
Kontaktovať Dopravný podnik Bratislava je možné aj naďalej prostredníctvom Call centra, ktoré je v prevádzke denne od 7. do 19. hodiny na telefónnych číslach 02/5950 5950 a 02/5950 5555. Pripomíname, že sťažnosti na MHD je tiež možné podávať písomne, alebo elektronicky na stránke Dopravného podniku Bratislava.
TeBeCe
2. ak by to outsource-ovali, tak snad by to cislo bolo viac user friendly a mozno aj bezplatne.
len tak na okraj,po precitani risovho prispevku som mal pocit, ze je to len cesta ako usetrit co najviac na mzdovych nakladoch...
ad CP L32, neviem ci uz prebehlo to odstranovanie, ale u Habanmlynu je ten zeleny CP "odstraneny" ako keby zurivym skrabanim klucom...