Dopravný podnik zriadil novú kontaktnú linku

Podávať podnety ku kvalite služieb MHD je možné nepretržite aj prostredníctvom telefónu.

Dopravný podnik Bratislava, a.s. (DPB) v snahe zlepšiť poskytované služby zriadil novú nepretržitú telefónnu linku, na ktorej môže cestujúca verejnosť podávať podnety ku kvalite a prevádzke mestskej hromadnej dopravy v Bratislave. "Cieľom tejto služby spojenej s kampaňou je poskytnúť cestujúcim okamžité riešenie problému, ktorý mohol nastať v komunikácii so zamestnancami Dopravného podniku Bratislava", približuje hovorkyňa DPB Ing. Agáta Staneková.

Telefónne číslo novej linky s non-stop obsluhou je 0917 101 102.

"Linka bude prioritne slúžiť pre občanov a cestujúcich na oznámenie podnetov v súvislosti s neadekvátnym správaním sa všetkých zamestnancov DPB, s ktorými prichádza verejnosť do kontaktu, teda na obsluhu predajných miest, pracovníkov prepravnej kontroly, ombudsmana, vodičov či pracovníkov na vrátnici", vysvetľuje Ing. Staneková. Podnety a sťažnosti, ktoré budú podané prostredníctvom tejto telefónnej linky, budú bezodkladne riešené príslušným odborom dopravného podniku a volajúci po prešetrení obdrží odpoveď.

Kontaktovať Dopravný podnik Bratislava je možné aj naďalej prostredníctvom Call centra, ktoré je v prevádzke denne od 7. do 19. hodiny na telefónnych číslach 02/5950 5950 a 02/5950 5555. Pripomíname, že sťažnosti na MHD je tiež možné podávať písomne, alebo elektronicky na stránke Dopravného podniku Bratislava.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #29:
Hi,

Thank you for your answer, I will try to ask them. I have written mails to some people from mhd in English and Slovak, but with no answer, everybody thinks that it is spam, it is sad:(
I have received answers from many EU countries, only from Bratislava is a problem, therefore I decided to ask on this forum.

Thank you once again,
Aga
Reakcia na: adeline #28:
Dear Aga,

try this e-mail

infocentrum@dpb.sk

or check the website

www.dpb.sk
Vážení obyvatelia Bratislavy,

I'm a PhD student from Poland Cracow. I'm doing research about memory for prices before introducing euro currency in EU.
Could you please help me and tell how much were the prices for MHD tickets in November 2008 and November 2010 obyčajný and zľavnený:
30-dňový
90-dňový
for pre 1. pásmo,pre 2. pásmo,pre 1. + 2. pásmo,pre 1. + 2. pásmo + BID

I can not find it anywhere, and it is VERY VERY important.

Please if you don't know, please tell me who I can ask or where I can find this info.
Thank you for your help!!!!

Aga
hovorca je agata stanekova? a zajo sa kam podel? ten uz neni hovorca?
Ono fakt ta linka by nemala sluzit iba na staznosti od cestujucich na vodica (lebo presne v takom duchu je to myslene) ale aj napriklad ze meskal spoj, pripadne neprisiel, cistota vozidla, atd....to by mala byt nejaka kontaktna centrala ktora prijima vsetky nielen staznosti, ale aj podnety.....
Reakcia na: Jezo #21:
1. Nebola ziadna zmluva, tak asi to robia sami.
2. ak by to outsource-ovali, tak snad by to cislo bolo viac user friendly a mozno aj bezplatne.

len tak na okraj,po precitani risovho prispevku som mal pocit, ze je to len cesta ako usetrit co najviac na mzdovych nakladoch...

ad CP L32, neviem ci uz prebehlo to odstranovanie, ale u Habanmlynu je ten zeleny CP "odstraneny" ako keby zurivym skrabanim klucom...
Reakcia na: petoo #20:
Ja som im povedal, ze ak si to vodic nevsimol, co pochybujem, tak nech ho na to upozornia, aby to skontroloval na konecnej, ci to vie opravit on a ak nie, tak nech mu poslu dielnu, pripadne zalozak. Tak dufam, ze mu nerozkazali, aby nechal vystupit vsetkych cestujucich ?
Reakcia na: 810zssk #22:
ale dnes som na to "reklamu"v buse videl , postupne to propagujú ?
Chyba viac informacii o tejto linke. Na zastavkach ani vo vozidlach som nevidel nic 😕
Technicka otazka: Asi to pre DPB zabezpecuje nejake velke call-centrum, ci si tuto linku zabezpecuju vo vlastnej rezii?
Reakcia na: richardhudec #16:
pri tom sťažovaní na tie dvere sa ti mohla stať ešte jedna vec , že by dispečer cez vysielačku dal vodičovi pokyn nech dá vystúpiť cestujúcich a nech počká na dielňu , samozrejme bez ZV lebo tie väčšinou v rannej špičke behajú na nevypravených službách ?
Ja som sa zase sťažoval na neaktuálne plány siete MHD (najnovšie sú z Júl 2011). Povedali mi, že to budú riešiť. Alebo sa tak aspoň tváriť...
Reakcia na: richardhudec #16:
Mal si tam podat staznost na najvyssich, ze vyhadzuju vodicov za doslova prkotiny. Som zvedavy, ako by reagovali ?
Reakcia na: richardhudec #16:
Ale linka má slúžiť hlavne na sťažnosti na správanie zamestnancov DPB... takže vlastne si ju 2 krát zneužil ?
Musim pridat velku pochvalu na fungovanie tejto linky. Zatial som tam volal 2 krat a velka spokojnost. 1. krat to bolo kvoli tomu, ze vodic trolejbusu 6298 jazdil niekolko kol s pokazenymi dverami, co v spicke komplikovalo nastup a vystup cestujucich, tak som im volal, aby mu poslali dielnu, pripadne poslali zalozne vozidlo, aby mohol ist do vozovne kvoli oprave, tak milo a ochotne povedali, ze to idu riesit. Co sa mi nepacilo je vsak to, ze sa ma hned pytali, ci sa chcem na vodica aj stazovat. Povedal som, ze nie, len som chcel upozornit na problem. Potom sa ma opat opytali, ze ci naozaj nechcem podat staznost, ja som opakovane odpovedal, ze nie. 2. krat som volal kvoli zelenym cestovnym poriadkom liky 32, ktore visia na Dlhych Dieloch uz od dusiciek. Volal som okolo 23 hod vecer, telefon mi dvihol nejaky mlady pan so slovami "áno" a povedal, ze vsetko vybavi. Rano o 9 hod mi volali spat, ze kompetentni boli uz uporoneni a stare CP budu coskoro odstranene. Opat prisla otazka, ci chcem podat staznost na to, ze tam tie cestaky stale su. Odpovedal som, ze nie, mne bude stacit, ked budu odstranene a oni, ze uz sa na tom pracuje a ak mam este nejake podnety, nech sa s nimi zdoverim 🙂 Takze konecne prvy sposob, korym DPB aktivne komunikuje s cestujucimi a minimalne sa tvari, ze problemy chce riesit.
Reakcia na: 810zssk #14:
Ako kedy... dobre, tak to ma potešilo že ak sa tam niekto bude sťažovať na techniku jazdy vodiča tak ho odbijú že na to tá linka nie je...
Reakcia na: Mike #12:
Treba si precitat text clanku, ta linka bude riesit najma staznosti na SPRAVANIE zamestnancov DP. Snad uznas ze su tam obrovske rezervy.
Naco zriadili tuto linku? Ked na nejake podnety, staznosti ich zakaznikov zvysoka se..?
Reakcia na: Zvero #10:
Alebo prijmú do DPB na to ďalších 6 ľudí. (aj keď v noci to asi bude prepojené na dispečing.. lebo neverím že na DPB si na toto zamestnajú niekoho čo bude pracovať aj v noci o 2:30, pričom ak by vtedy zavolal na túto linku niekto (a neozve sa záznamník), tak jeho podnet sa asi najskôr bude týkať nočákov a to aj tak najlepšie vyrieši dispečing).
Ináč bude to fungovať asi tak že po telefonáte od cestujúceho ohľadom správania vodiča dobehne pracovník od tej hot line na dispečing a dá vodičovi osobný hovor - že sa nanňho ľudia sťažujú že nech okamžite zmení slovník, na tých čo mu robia myšičky a dobiehajú do zatvárajúcich sa dverí sa usmieva a ďakuje im, nech sa ihneď naučí všetky trasy liniek MHD aby im vedel poradiť a ak náhodou ide rýchlejšie nech prestane dodržiavať cp a nech nestíha oranžové na semaforoch, že aby meškal. Prípadne ak prudšie brzdí kvôli tuhej brzde (pri busoch) alebo nefungúcjúcej elektrickej brzde pri tbusoch, nech ten voz radšej odstaví a vymení ho za ten imaginárny invisible bus (tbus) čo stojí v špičke na ploche... ?
Veď DPB má infolinku fungujúcu 12-hodín denne. Táto kampaň mohla podľa mňa poslúžiť skôr na zvýšenie povedomia verejnosti o nej. Načo zriaďujú naviac aj takúto non-stop IBA na sťažnosti?