Čiastočná náhrada za električky na Hlavnú stanicu (od 9.1.2012)

Dopravný podnik Bratislava od 9. januára 2012 zabezpečí čiastočnú náhradnú dopravu za električky na Hlavnú stanicu. Trasa linky X13 povedie z Hlavnej stanice cez Štefánikovu ulicu, Hodžovo námestie až po Kollárovo námestie a späť. V pracovných dňoch bude premávať v 12-minútových intervaloch a počas víkendov a sviatkov každých 15 minút. Linku X13 využijú tí cestujúci, ktorí do novembra cestovali linkou 13 na zastávky STU, Vysoká a Poštová. Po novom môžu použiť zastávky Kollárovo nám. a Hodžovo nám. Pre prístup do historického centra odporúčame využiť linky X13 alebo 93 na zastávku Hodžovo nám., alebo linku 93 na zastávku Zochova.

Zastávky linky X13:

  • Hlavná stanica (zastávka linky 93)
  • SAV (zastávky linky 93)
  • Hodžovo nám. (zastávky trolejbusov)
  • Kollárovo nám. (zastávka linky 80)

"Po rokovaniach s mestom vyplynulo, že čiastková rekonštrukcia trate by bola neefektívna, preto bratislavský dopravca zvolil alternatívu zavedenia posilovej autobusovej linky, ktorá zabezpečí spojenie Hlavnej stanice s centrom mesta (Hodžovo námestie a Kollárovo námestie) a umožní prestup na električkové linky premávajúce na Obchodnej ulici," informovala Agáta Staneková z DPB.

"Dopravný podnik Bratislava pozastavil premávku električiek v úseku Radlinského – Hlavná stanica na základe diagnostiky Správy koľajových tratí 2. novembra. Dôvodová správa totiž poukázala na kritický, až havarijný stav trate. Pripravenú rekonštrukciu s predpokladanými nákladmi cca 9 miliónov eur však nie je možné realizovať, keďže časť úseku má v nájme súkromný investor," píše sa v oficiálnom stanovisku DPB.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ari #64:
Keď si unavený, treba chodiť skôr spať a nie po nociach vypisovať po fórach nezmysli. V BA sú tisíce ľudí čo denne prestupujú na električku, ale práve tí z DD sú z toho unavení. ?
Mimochodom, tá pešia "túra" medzi zastávkami Molecova a Vodárenské múzem a následné čakanie polhodinu na L29 ťa neunaví?
Reakcia na: Ari #64:
Aj ja som z DD. Ono by mi ani ta Molecka nevadila keby urobili aspon prestupny terminal. Ale to je uz mimo temu tejto diskusie o nahrade za zrusenu elek. trat.
Reakcia na: Petto #62:
Bývam na DD a už som unavený prestupovať na električku na Molecovej či cestovať 32-oj cez všetky internáty a Krankenstadt
Reakcia na: Ari #61:
Ja ti hneď poviem, koľko ľudí by vozila 29 z Devína v 30 min. (špička) 60 min.(sedlo) intervale ľudí. To číslo je 0. Linku 29 treba zrušiť a nie predlžovať.
"pre to že 32 ide okružnej trasou, chodieva zriedka a vždy preplnená."
- linka 32 ide podľa teba zriedka, myslíš si, že linka 29 chodí častejšie? ?
Reakcia na: Ari #61:
Bývas na Devine, ked to tak silne presadzujes ? . Dlhodielcania by urcite nevyuzivali 29tku, ked tam maju castejsie premavajucu 32ku. 32ka cez Kramare nie je o moc dlhsia, ako keby sla po nabrezi 29tka na HS. Uz pust tu myslienku 29tky z hlavy, podla mna je to linka vhodna na zrusenie( za predpokladu zachadzania 28cky pod hrad Devin + posilnenie v rannej spicke) a nie linka na predlzovanie. Beriem iba 29tku ako sezonnu linku cez vikend a sviatky.
Reakcia na: Valec #60:
samozrejme neviem povedať to presne, ale 29-ka do Hl.St. bola by výhodou aj pre obyvateľov Devina, Karlovky, Dlhých Diel a internátov na Botanickej záhrade pre to že 32 ide okružnej trasou, chodieva zriedka a vždy preplnená.
to by bolo neveľké predĺženie existujúcej trasy 29 ale aspoň pridalo by nejaký zmysel tej to linke
Reakcia na: Ari #36:
Čo myslíš, koľko turistov denne, ktorí prídu do BA vlakom potrebuje hneď zo stanice ísť na Devín? O letisku sa už radšej ani nezmieňujem.
Reakcia na: Petto #53:
zaujímavé že pre mnohých na Slovensku keď nie si Slovak tak Maďar, aby existovali len tie dva národa na zeme, a všetky problémy majú nejaký cudzí (demagógovia vám povedia aký) a nie domáci pôvod
Reakcia na: Ari #57:
Ja som požadoval Solarisy. Karosa klbova je tam len vtedy, ked su viacere Solarisy pokazene, čo bežnú sú.
Reakcia na: Petto #55:
konečne dohodli sme sa o niečom
tak ta kĺbová Karosa na 32 je vďaka tebe? ?
Reakcia na: Ari #54:
a nezabudni mi aj najnovsi prispevok "omínuskovať" ? ?
Reakcia na: Ari #54:
Viem, o com hovoris, dlhu dobu som sa dozadoval o vacsie vozidla na 32ke cez vikend z DPB. Moja snaha mi vyšla. Chodim s nou viacmenej dennodenne. Zlepšeny interval na 32ke cez prac.dni ti nic nepomoze, ludia chodia navalovo z vlakov resp. na vlaky. Ten maly autobus by kapacitne nic nevyriesil. A nie vzdy je zase plny aj ten maly autobus - cize tie prac.dni nie su az take kriticke ako bol vikend, ale ten sa uz chvalabohu vyriesil.
Skor by som pozadoval potom 131 celotyzdenne ( mimo rannej spicky sa urcite najdu aspon 1-2 klbaky, ktore by odlahcovali L93 a L32 od Studakov zo stanice )
tak že podľa mňa reč by mala isť nie o náhrade za L.13, ale o zlepšení spoja mesta s Hl.St., aj celkovom zlepšení efektivity DPB
takým zlepšením by bolo napríklad zmenšenie intervalov L. 32, ktorá spája Hl.St. s Kramarami, internátmi na Slávičím údolie a na Botanickej záhrade, Karlovkou, Dlhými dielami, obsluhuje sa malými vozidlami, chodieva 2 krát v hodinu v dni pracovného pokoja a 3-4 krát vo všedné dni a vždy je preplnená
Reakcia na: Ari #52:
Sorry, ale máš maďarskú národnosť ? Lebo jak čítam, tak čítam, neviem sa vysomáriť z teh druhej vety ani na 5. pokus.
Reakcia na: TomJ #50:
mohol si všimnúť že žiaden z mojich návrhov nie je kategoricky, ja len chcem upozorniť že žiaden X13 nebude dobrým nápadom.
Podľa mňa jednou z príčin nedostatočnej efektivity MHD Ba je veľký počet krátkych a pomalých liniek, všetky tí existujúce a bývalý 29, 41, 44, 82, 13, 210, 211, 35, 36, 135, 139, 147 a t.d., na ktorých viac vozidiel a vodičov relaxuje na konečných zastávkach čím priamuje na linke.
To čo navrhujú ako X13 bude ešte jedna taká linka, ale lepšie vôbec nerobiť takú náhradu, preto že to bude len márne míňanie peniaz ktoré by bolo lepšie ušetriť resp. využiť efektívnejšie.
Reakcia na: TomJ #50:
95ka by aspon predlzenim na Safko ziskala vyznam, hoc ako vravis , dalsia nosna linka na HS by bola asi už problem na plnom obratisku. Ale vsetko sa da, ked sa chce, no v DPB sa nechce
Reakcia na: Ari #48:
Nikto z nás netvrdí, že X13 má dobrú trasu, ale nič z toho, čo si navrhol nie je realizovateľné:
1. 29 na HLST – pri dnešnom intervale by to bol výsmech, posilňovať interval by bola hlúposť, električky by teda nahradila ešte menej ako dnešná X13.
2. 95 na HLST – kde na to zoberieš autobusy pri jej intervale? Navyše sa obávam, že ďalšia kĺbová linka, ešte k tomu s MBCC by sa na stanicu nezmestila.
3. S-bahn z Lamača na Vinohrady – myšlienka pekná, no najprv by trebalo zohnať súpravy a potom ľudí, ktorí by tým jazdili
4. Ako bolo povedané, nedá sa urobiť priamy spoj z HLST do každej mestskej časti.
Reakcia na: Pajo #47:
po Obchodnej to nevidim ruzovo , ale aspon cez Hodzovo, Nam. SNP na Safko (Euroveu) by nemal byt najmensi problem
Reakcia na: Pajo #47:
to by mal povedať každý človek kto nie je absolútne mentálne postihnutý ?
Co ma potesilo, aj primator Ftacnik uz pochopil a verejne povedal, ze X13 je blbost. Vyzera ze to ma od p. Uhlera. Dufajme ze sa toho kindervajca po kolajniciach dozijeme aspon do aprila.... !!! ?
Reakcia na: Sharpay #44:
tak vtedy všetko je v poriadku!
prečo by ľudia chceli cestovať pohodlne a rýchlo?

je to všetko vyzerá dobre na papiere resp. na displeji počítača skús to všetko čo napísal na praxe, aj počas špičky aj v nedeľu večer a budeš vedieť aké sú v tom problémy
Reakcia na: Petto #43:
pešia zóna a Hrad - L.93

a tiež hovorím o viac menej svetovo známych miestach, ku ktorým Rusovce ani Slavín žiaľ nepatria
Reakcia na: Ari #41:
Nemám pocit, že by celá BA potrebovala od všadiaľ cestovať na Hlavnú stanicu. Zo všetkých mestských častí sa dá bez prestupu/na jeden prestup dostať na stanicu, takže, nevidím dôvod, kde treba veľa krát prestupovať. Na Hlavnú stanicu sa dá dostať z:
Karlova Ves - 32
Devín - 28,29 + 32
Petržalka (Lúky, Dvory) - 93 (Háje) - 83 + 93 (prestup na SAV)
Dúbravka - 34,83 (prestup na SAV), alebo 34,83 + 32 (prestup na Sokolská)
Čunovo, Jarovce, Rusovce - 91 + 93 (prestup na Dvory)
Ružinov - 201
Trnávka, Letisko - 61
Rača, Vinohrady - OS vlak od Trnavy, alebo električkami na Račko + 61,74,201,210
P. Biskupice - 70 + 21,210 (prestup na ASMN)
DNV - 21 (prestup na SAV)
Záhorská Bystrica - 37 + 21,34,63, 83 (prestup na Patrónke)
Vajnory - 53 + 61,74 (prestup na Zimný štadión)

Je dobré, keď je veľa krátkych rýchlich liniek (neviem prečo máš pocit, že pomalých, zápchy nie sú na cestách vždy) ako, keď sme tu mali ešte viac pomalých liniek od všadiaľ všade...
Reakcia na: Ari #42:
Slavín, hrad, ten kastiel v Rusovciach, stare mesto (pesia zona) tiez nemaju priame spojenie s HS.
Reakcia na: Petto #40:
"Mnohé turistické atrakcie su nedostupné z HS, tak prečo zrovna Devín ?"

aké ešte existujú atrakcie v Ba nedostupne s Hl.St.? ja si myslím že vôbec v Ba neveľa atrakcii aspoň európskeho významu, medzi nimi len Dom sv. Martina a Devin sú verejne dostupný
Reakcia na: Petto #40:
"Karlovka,Devin, Dubravka,cast Petrzky, Stare mesto atd"

tak to je asi tretina celej Ba, a s hľadiska počtu obyvateľov asi polovica

celkom je zlý nápad robiť nejakú náhradu linky 13, mali by sme navrhnúť zmenu konceptu MHD BA, v súčasnosti je to veľký počet krátkych a pomalých liniek. Pri tom že Ba je relatívne malé mesto, ľudia musia prestúpiť veľa krát aby docestovať do staníc, letiska, nákupných centier konečne aj do miest prace a stratiť na to celu hodinu a viac keď cestujú s okrajov Ba. náhradou za zrušenie elektricky by bola ne nejaká hlúpa linka X13, a zavedenie napríklad S-Bahnu Lamač - Hlavná Stanica - Vinohrady a t.d.
Reakcia na: Ari #38:
Dúbravka - HS s dostupna 34,83
Mnohé turistické atrakcie su nedostupné z HS, tak prečo zrovna Devín ?
Drviva vacsina medzinarodnych spojov chodi na AS a nie Novy Most a z AS mas 21,210 na HS ( k stanici) . Zastavka Novy most je len pre tych, co to maju blizsie k NM ako k AS,cize pre BAckarov. ( Karlovka,Devin, Dubravka,cast Petrzky, Stare mesto atd)

Ani mne (nám) sa nelubi sucasna trasa X13 , ale napady z nasej strany na presmerovanie X13 su , no DPB se*e na to.
Reakcia na: kacicka54 #33:
a na čo vôbec taká linka, jedným účelom ktorej ja prestupovanie na inú linku?
vtedy už by bolo lepšie predlžiť linku 95 do hlavnej stanici
Reakcia na: Petto #37:
to je logika tých kto vymyslel si tu to linku X13

pri tom že veľa liniek ide na hlavnú stanicu, ona nie je pohodlne pripojená s inými miestami ktoré by mali byť priamo s ňou spojený:
1. miesta kde býva veľa obyvateľov, medzi nimi Dúbravka
2. tí nemnohé turistické atrakcie, medzi nimi Devin
3. miesta kam prichádza medzinárodné spoje, medzi nimi Novy Most

tie to problémy existovali aj do zrušenia električiek, tak teraz by bolo lepšie riešiť tie reálny problémy a ne robiť zbytočnú náhradu aj vtedy nie moc zmysluplnej linky 13
Reakcia na: Ari #36:
X13 vznikla ako nahrada za zrusenu trat elektriciek. Ano jej trasa je nezmyselna. Ale co s tym na linka 29 ? Najlepsi adept na dalsie rusenie liniek. Blaguss zo Schwechatu stoji aj pod Novym mostom ,kde je tebou spominana 29 + 28.
Reakcia na: Petto #35:
sú nejaké argumenty v podporu toho čo píšeš?

ja si myslím že by dobro bolo mat priamy spoj s hlavnej stanicou pre tých nemnohých turistov ktoré prichádzajú pozrieť Devin, aj pre tých kto prisel s letiska Schwechat Blagusom a ďalej ide vlakom po Slovensku
Reakcia na: Ari #34:
Blahoželám ti, vymyslel si ešte väčšiu stupuditu ako X13 ?
najstupídnejšie riešenie ako len viem predstaviť
lepšie by predlžili napríklad linku 29 do hlavnej stanici
Ideálne riešenie by bolo na Šafko, a ešte lepšie, výborný nápad - po Euroveu. Okrem nakupovaniachtivých cestujúcich by táto linka určite pomohla veľkému počtu Petržalčanov, ktorí nebývajú pri trase linky 93, ale cestujú do Petržky linkou 95. V podstate by táto trasa bola akýmsi predchodcom sľubovanej a prepotrebnej električky, ktorá je stále len vo hviezdach. Do okolia TPD sa z hlavnej stanice cestuje príšerne, najmä cez víkend, keď nechodí ani bus 84.
Tak toto nikomu k ničomu nepomôže. Najviac by pomohla linka zo šafárikovho námestia na hlavnú stanicu. Veď to nie je náhrada za linku 13!!! Týmto nám chcete len zalepiť oči. ?
Reakcia na: Valec #27:
No mam teda dalsi namet na email pre 1 osobu. Teda by bola trasa po zastavkach: HS,SAV,Hodzko,Nam.SNP, Safko (asi len v smere na HS), Mala scena, Eurovea (nastup/vystup ako 28)
Valec: Prestup na AS nie je na hrane a intervaly uvedenych liniek vo vecernych hodinach su biedne, trolejbus 210 v smere na stanicu nepasuje k prichodom 50-tky - cakanie 9 minut. Cela cesta trva oproti byvalej elektricke 13 (ktora bola kritizovana aka je pomala) minimalne 2x dlhsie ako kedysi, navyse nestaci 15 minutovy listok ale treba zbytocne hodinovy.

Linka X13 by mala premavat minimalne zo Safka ak nie od Eurovey cez Nam. SNP a dalej k stanici. Inak jej oznacenie X13 vobec neprinalezi, to sa rovno moze volat F57. V turistickych bedekroch je roky uvadzana trasa linky ktora turistov dovezie zo stanice do historickeho centra = Jesenskeho, Nam. L. Stura. Hanba tohto mesta ze to dotiahlo do tohto finalneho riesenia. ?
Naozaj uvedena linka nic neriesi, lebo kto chce ist na Obchodnu vystaci si s linkou 93, linka by mala zmysel keby sla aspon z casti po starej trase 13 a popripade koncila na Safarikovom namesti, ci Eurovei z mesta priamo z mesta kde je vela turistov nevedia ziaden priami spoj na Hlavnu stanicu, s kuframi sa dost nevyhodne prestupuje
Reakcia na: Pajo #26:
Čo je na kombinácii 50/70 + 210 je veľmi zaujímavé?
Reakcia na: Petto #23:
Vodorovné značenie je nadradené zvislému a pokiaľ mi je známe, na Nám. SNP sú zákazové značky s dodatkom "okrem MHD" a nie "okrem električiek". ?
Tak ta Eurovea ako konecna X13 ma ani spociatku nenapadla, ale to by bola konecne linka, ktora by mala zmysel (cez Nam. SNP). Dostat sa totiz od Eurovei na stanicu je vo vecernych hodinach velmi zaujimave...
Reakcia na: bobino #24:
A práve to SNP resp. zastávka Nám SNP je problém. Neviem ako to bolo možne volakedy pri N95,ale mohlo by to byt aj teraz tak. Alebo zase "zeleni" su jediny problem. Nemyslim ekologov. ?
Reakcia na: Petto #23:
no iba cez el.trate na nam.SNP pri Bingo a ostatne po ceste.
Reakcia na: bobino #22:
Tiež sa priklanam k tej trase, no nevieme totiž, či moze autobus oficialne jazdit po el.trati.
skoda ste nedali cez nam.SNP,šafarikovo nam.do euroveiii.
Náhradná linka za zrušené električkové spojenie na hlavnú stanicu nič nevyriešila. Trasa mala byť zvolená po tej istej trase ako chodili električky s konečnou buď na Kollárovom námestí alebo na Floriánskom námestí. Denne touto cestou chodia davy ludí do práce, tiristi s kuframi a mlými deťmi v náručí, starí ľudia o palici. Pred zriadením náhradnej linky mali uvedený úsek zmapovať zodpovední pracovníci DPMB a až potom rozhodnúť o náhradnom riešení. Bolo by vhodné , aby zodpovední pracovníci prijaté rozhodnutie o náhradnej linke znovu prehodnotili a prijali také rozhodnutie, ktoré bude v prospech občanov.
Domnievam sa, že náhradná linka by mala byť zvolená na tej istej trase, kadiaľ premávali linky električiek, ktoré boli odstavené, v tomto prípade je to trasa hl. stanica, Žilinská STU, Floránske námestie. Veď tam tie spoje ľudia potrebujú najviac a nie tam kde už je dávno autobusová a trolejbusová trasa obsadená už dávno zabehanými spojmi, ktoré na tých trasách stačia. Prečo nemohol byť určený jeden spoj z hlavnej stanice smer Žilinská a STU po Floriánske nám? Tým by sa vyhovelo ako tak každému. Od STU a z Floriánskeho nám. je zabezpečený prestup aj smerom centrum, aj smer Rača. Uvítali by to nielen pracujúci, ktorí musia každé ráno z hlavnej stanice ísť kusisko pešo mnohokrát v zime a nečase, uvítali by to cestujúci s ťažkými batožinami, či už turisti alebo študenti a aj obyvatelia starého mesta, hlavne starší občania, ktorí zostali touto odstávkou doslova paralizovaní. Nerozumiem, prečo dopravný podnik neobsadil trasu, z ktorej zrušil električky a po ktorej teraz vôbec ale vôbec nič nepremáva.
Reakcia na: Syntia #13:
Ak by zriadili autobus zo stanice do Rače namiesto linky 3, začali by si dožadovať náhradný autobus aj v Ružinove a na Vajnorskej. Viem, že na Mladej Garde sú intráky a v Ružinove nie, aj to, že v Ružinove chodí aspoň 50-ka a na Račianskej cez víkend len električky, ale logika cestujúcich by bola taká, že keď môže mať Račianska náhradný bus, prečo nemôže mať aj Ružinovská. Neviem, odkiaľ cestuješ, ale ak napísal Petto, busy sú nízkopodlažné, takže nemusíš trepať kufor po schodoch (jedine, že by si išla 201-kou a aj to by bolo stále menej ako tie schody na stanici k obratisku električiek).
Tak potom by mal DP zakúpiť kolobežky a študenti by sa za cenu 15-minutového lístka spustili na kolobežkách dolu k STU. Tam by kolobežky vrátili, tie by boli priebežné vozené späť na stanicu. Horšie by to bolo na kolobežkách späť na stanicu. ?
A tiež by bolo zaujímavé, koľko kolobežiek by zostalo po týždni. ?
Reakcia na: SuchSoft #15:
Drviva vacsina toho useku je panelovy zvrsok, takze tam by to s busmi asi neslo.
Nemohol by ten bus jazdiť priamo po električkovej trati? Išiel by až po STU, kde by sa otočil (neviem, či sa to tam dá, ale snáď áno) a pekne by sa aj po električkovej trati aj vrátil na stanicu. Prípadne by mohol odbočiť doľava ešte pred STU na tej svetelnej križovatke a zísť dolu po Vazovovej, odtiaľ odbočiť na Radlinského a potom doprava popri STU hore na Hl. Stanicu.
Neviem, ktorý úsek je v havarijnom stave a či je možné, aby po ňom jazdili busy, ale ak je to ten od šancovej hore, kľudne by sa ten autobus mohol "presunúť" na električkovú trať až na šancovej.
Reakcia na: Syntia #13:
A co tak keby si vystupovala na Vinohradoch ? CI cestujes ICckom resp. zo Zahoria ?
Okrem toho hore dolu po autobusoch - ved cez vikend je drviva vacsina autobusov na hlavnej stanici nizkopodlazna a prave elektricky maju skor schody...
V každom prípade ani ja nevidím žiadny význam v tejto linke. A čo takto nový autobus smerom do Rače??? Po zrušení 3-ky z hlavnej sa človek musí trepať autobusom na Račko a ešte len tam čakať 10 minút na najbližšiu električku. Napríklad ja ako študentka čo bývam na intráku by som to vrele uvítala pretože trepať sa s 10 kilovým kufrom hore dolu po autobusoch je maximálne nepraktické!!! Keby chodil zrovna len v nedeľu od 18:00 do 21:00 všetko by bolo jednoduchšie a rýchlejšie a predovšetkým praktickejšie... Páni kompetentný by sa mohli zamyslieť!
Reakcia na: argonit208 #9:
nabuduce menej zurivosti a viac vecnej kritiky... nie Frantiskanske ale Florianske namestie.
Reakcia na: argonit208 #9:
Pan Zahradnik už daky ten "patek" nie je v DPB, min. 1 rok,ale pobavil si ma a v zasade suhlasim, sucasna trasa X13 je momotina.
Skôr ju mali dat aspon po Hurbanovo nam,kde je obratisko pre zajazdove autobusy. Pripadne potiahnut az dole na nam.SNP.
CO si o sebe mysli zahradnik vyvazajuci sa v drahej limuzine ked zriadil zbytočnu linku x13 Z kolarka kolo prez.palaca po štefanikovej? Ved načo? iba tak vichodniarov presunie z Hl.stanice do ich trkumbalov..... ti ludia čo meraju cestu na stanicu z Františkanskeho namestia smerom hore na žilinsku k MFSR a podobne ti načo budu jazdit touto sprostou linnkou, ked aj tak musia znova peši kračať okolo STU smerom hore a dole rano či vecer? spoje mohli smerovat z Frantiskanskeho namestia (prichodom linky 5,15, 9, 11) smerom cez STU, Zilinska, Predstanicne namestie smerom na stanicu. Tak teraz aj po linke x13 kracajte obcania smerujuci hore do prace pešo. No prečo, to je tak to už zahradnika nezaujima - obesiť ho na 1m stlpe
Tato linka, pokial od prezidentskeho palaca nepojde ASPON na nam SNP ako chodila N95 pred uzavretim stareho mosta je UPLNE zbytocna. Ale ono to fakt vyzera ze DPB to zriaduje za ucelom neskorsieho zrusenia z dovodu nevytazenosti. ?
Naco takato linka, ved elektricky obsluhovali hlavne, namestie SNP a centrum. Idealna trasa by brala aj namestie SNP alebo Jesenskeho
Reakcia na: dpb #5:
A na to Muchovo by išla ako, cez Apollo ako 78? Jedného súbehu sme sa zbavili a druhý nám vznikne, nie? Keď tak veľmi potrebujú spoj na Muchovo, nech tam zachádza 84-ka. Myslím, že viac ako 1 voz navyše by to nezobralo (hoci Petržalka nemá asi ani na to). Ak je taký problém ťahať tú linku cez SNP, tak ja by som ju predĺžil z Kollárka cez 29.8. buď na Rajskú alebo na Šafko, prípadne k Eurovei.
Zasa blbost ako 82. Keď už tak poriadne. Čo takto trasa HL.STANICA-KOLLÁROVO NÁM-ŠAFARIKOVO NÁM.-MUCHOVO NÁM (Muchovčania sa po zkrátení 78-čky nemajú čím voziť ? )
Tak toto je hotova katastrofa. Nahrady za zrusene elektricky som sa dozadoval, ale toto, toto je hotova hroza. To radsej nic ako toto. ?
Reakcia na: Bužírka #2:
a este si prirataj cas potrebny na peší presun medzi Kolarkom a Obchodnou ?
Pripravenú rekonštrukciu s predpokladanými nákladmi cca 9 miliónov eur však nie je možné realizovať, keďže časť úseku má v nájme súkromný investor," píše sa v oficiálnom stanovisku DPB...

Hotove Kocurkovo toto...ako je to mozne?

A ze 12min interval? To snad nemyslia vazne. Kto bude cakat 12min aby este aj musel popripade prestupovat na tram?
super, dalsia linka typu 82 ?