Rozšírenie prepravy bicyklov v prostriedkoch MHD (od 1.1.2012)

Od 1. januára 2012 sa úpravou Prepravného poriadku rozširuje možnosť prepravy bicyklov v prostriedkoch MHD aj v pracovných dňoch s výnimkou prepravných špičiek v časoch 5.00 - 9.00 a 12.00 - 18.00. Po novom tak bude možné prepravovať v prostriedkoch MHD bicykle (len v prípade, že to obsadenosť vozidla umožňuje) počas:

  • pracovných dní od 9.00 do 12.00 a od 18.00 do 5.00,
  • voľných dní po celý deň.

Naďalej platí, že prednosť pri preprave má cestujúci s detským kočíkom, alebo invalidným vozíkom. Súhlas na prepravu bicykla musí vždy udeliť vodič vozidla. Znečistené bicykle sa neprepravujú.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zeleznykon #37:
Do toho ta nic kde robim, momentalne sa ku mne zakaznik osobne nedostane. Ale v minulosti sa dostal a predstav si ze aj ked prisiel nas*aty zakaznik tak profesionalnym pristupom sme ho v 99% pripadov vedeli upokojit, vysvetlit situacie a odchadzal spokojny s nasou pracou.
Reakcia na: 810zssk #36:
ja sice v tej bordelarskej firme nepracujem ale to nie je podstatne povedz mi kde robis ty a ja s uctou cestujuceho ta pridem opluvat vulgarne nadavat a pripadne na teba vytiahnem aj nejaku zbran preco? no preto ze robis svoju pracu svedomite a nad ramec povinnosti danych zamestnavatelom ako to robi drviva vetsina vodicou mhd a za to si od takych ako ste vy vysluzia iba ukazku vasho IQ
Reakcia na: zeleznykon #33:
Nie, zakaznik som aj v doprave, pretoze pre mna je realizovana doprava. Taktiez sa na nej financne podielam. Cize tvojim zakaznikom som.

Ale jedno ma tesi a sice ze navzdy budes nuteny robit pracu, ktoru tak strasne nenavidis. Nic ine si totiz nezasluzis a nikde inde taky odpad nezamestnaju. A ked raz nikto s Vasou bordelarskou spolocnostou nebude cestovat tak dufam ze budes prvy co vyleti a budes zit zivot prierany tvojmu pracovnemu vykonu = taky zivot ze budes mat akurat tak na jedlo a nic ine... Ja si zatial budem svoju pracu robit svedomite, nad ramec povinnosti, s uctou k tym pre ktorych to robim a uvidime kam to dotiahnem.
Reakcia na: zeleznykon #33:
zákazník - kto kupuje (tovar) al. platí za služby
http://slovnik.juls.savba.sk/?w=zakaznik
Reakcia na: 810zssk #32:
Určite je, lebo len tých zaujímajú takéto somariny.
Reakcia na: Valec #27:
zakaznik si v obchode a v krcme v doprave si iba cestujuci ja ziadam aby mi magistrat kupil vozidlo a dotoval mi vozenie sa na nom z vasich dani ja ho zato budem poskodzovat a nadaat ake zle auto mi kupil ako poriadne nejazdi atd-.....
Reakcia na: altyn #31:
A co teba do toho kto mam kedy a preco cestuje? Nie si nahodou vodic?
Žiaľ bohu ale je veľa takých, ktorý potrebujú prepraviť bicykel len na krátku vzdialenosť. Hlavne vtedy keď chudáčikovia nevládzu vytiahnuť do kopca! A keď sa jedná o prepravu do výletných centier, k tomu je predsa zriadený špeciálny spoj. ?
Reakcia na: altyn #29:
Ale ved ked sa chce vozit na druhom konci mesta tak si ho tam nejak musi dostat. To mas ako linku do Lesoparku, tiez sa tam ludia chodit prechadzat, ale ked chcu zacat hore tak sa tam vyvezu 🙂
Bicykel je určený k tomu, aby sa ňom jeho majiteľ vozil a nie k jeho prevážaniu v MHD. Načo si ho potom vlastne kúpil??? ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #26:
Skôr by dostal s takýmto prístupom k cestujúcim výpoveď od toho zmieňovaného nového vlastníka DPB. Keďže ten nebude brať ohľad na žiadne politické alebo odborárske tlaky, proste nevhodné správanie k zákazníkom = napomenutie -> zrážky zo mzdy -> výpoveď.
Reakcia na: zeleznykon #25:
Vlastníctvo podniku a verejný záujem sú dve rozdielne veci.
Hneď v prvej vete si sám napísal, že MHD zriaďuje mesto. Ale tú MHD nemusí vykonávať mestom vlastnený podnik. Tak ako ani jeden kraj na Slovensku nevlastní žiaden podiel v žiadnej zo SADiek, ale napriek tomu nikde nejazdia cestujúci za ekonomické cestovné, keďže všetky si tieto výkony objednávajú pre potreby svojich občanov.
Ale bez ohľadu na to, či si výkony (vo verejnom záujme) objednáva a dopláca alebo nie, je cestujúci stále zákazníkom dopravcu!!!
Reakcia na: zeleznykon #25:
Si si pekne nalozil do ust, lebo aj niektore oficialne dokumenty hovoria o SLUZBACH vo verejnom zaujme. Tieto mesto objednava pre svojich obyvatelov, ktori to kofinancuju. Mesto aj cestujuci su teda zakaznici.

Predovsetkym si vsak treba uvedomit, ze existencia DPB a Vas, vodicov, absolutne zavisi od cestujucich. Ked nebudu spokojni, pridete o pracu. Tak ich trebars nepovazujte za zakaznikov, ale potom si uzite moment ked dostanete vypoved kvoli redukciam. Z celeho srdca ti ju prajem.
ad 1,mhd a olo su dve prace vo verejnom zaujme ktore zriaduje mesto pre obcanov zrejme vam unika pojem a vyznam PRACA VO VEREJNOM ZAUJME to nie obchod ani sluzba a vy nemozete byt logicky ziadnymi zakaznikmi .dufam ze primator sa konecne rozhodne a odpreda dopravny podnik sukromnikovi potom budete zakaznici a potom budete jazdit za ekonomicke cestovne ktore zahrna cenu vozidla cenu cenu pohonnych hmot a energii cenu prace vsetkych co maju s vozidlom a udrzbou do cinenia plus zarobok fimy plus naklady na opravy trati plus setrenie na nove vozidla

ad 2, primitiv ktory vydal rozhodnutie o preprave bicyklov v mhd nikdy vo vozidle mhd nebol tieto vozidla nie su stavane na prepravu bicyklov vozidla su usposobene na prepravu jedneho detskeho kocika alebo inavalidneho vozika skuste si mudre hlavy odmerat dlzku kocika a dlzku bicykla ten bicykel sa na miesto urcene pre kocik nevojde

ad 3, s bicyklami to dopadne rovnako ako s kocikmi a rovnako ako so zvieratami nastupúuje sa bez vedomia a povolenia vodica a kolko sa vojde ten ilustracny obrazok bude v lete vo vozidlach premavajucich do ovsista ku hradzi uplne realny
Reakcia na: zeleznykon #23:
1. Kazdy obcan Bratislava je svojim sposobom spolumajitelom kazdej mestskej firmy.

2. Cestujuci, ktory sa spolupodiela na financovani MHD platenim cestovneho a dovozneho je zakaznik a to bez ohladu na to ze cast nakladov za neho plati mesto.

3. Dopravu si mesto objednava nie pre pekne oci, ale pre cestujucich. Aj to ich robi zakaznikmi.

4. Preprava vozidla vo vozidle je bezna a v pripade bicykla urcite nie nebezpecna.

5. Ak by si nerobil v takom bordeli v akom robis tak nerobis nikde, lebo ti chybaju zaklady normalnej firemnej kultury, ktora je v normalnych firmach vyzadovana.

6. Ked nebudu cestujuci nebudes mat pracu. Prajem ti skoru vypoved a aby si mal akurat tak co dat do ust a nic dalsie, lebo viac si nezasluzis.
dokedy sa vase iq bude povazovat za zakaznikov pr praci vo verejnom zaujme mhd nie je obchod

preprave vozidla vo vozidle brania bezpacnostne predpisy pochybujem o tom ze by nejaky bezpecnostny technik alebo hasici dali k niecomu takemu suhlas


Bruno kazde vozidlo je vybavene zvukovou signalizaciou na vystup iba ty si davas signal na vystup tlacidlom na otvaranie dveri ano takychto idiotou vozi mhd a potom pisu staznosti ze im vozidlo nezastavilo ked si davali znamenie tlacidlom otvaranim dveri ? ?
Reakcia na: Bruno #21:
Nie, nevidí.
Reakcia na: Valec #20:
Skusme sa bavit aj o pozitivnych veciach. Ja by som uvital nejake tlacitko alebo standartny postup ako oznamit vodicovi kde vystupujem. Pri nastupovani na to nie je cas. Vidi vodic ked stlacim tlacitko na otvaranie dveri ze som ho stlacil 3 krat ?
Reakcia na: 810zssk #17:
Kašlime na neho, predpokladám že BEÚS je posledným, ktorý je ešte ochotný zamestnávať ho. V každej normálne firme by ho za takéto verejné (aj keď síce anonymné) vyjadrenia na adresu zákazníkov už dávno z práce vyhodili.
Reakcia na: zeleznykon #15:
Povinnosť síce nie, ale právo má. V súčasne platnom zákone o cestnej doprave to síce nie je práve najvhodnejšie napísané, ale § 19 nového to už opisuje lepšie.

A čo sa toho hnojiska týka, častokrát je väčšie v kabínach vodičov, kde sa za deň prestriedajú maximálne 3 osoby, zatiaľ čo v priestore pre "čvargu" sú to stovky.