Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mirec240 #166804:
2210 prave vyjazd na 88
V druhej časti mesta vynechala 7505 z L4, pôjde až tá ďalšia, 7414. A 2210 už odišla, bol tam len nejaký škrabanec.
V tejto chvili rozpustene.
Reakcia na: TeBeCe #166801:
Asi chcú, aby ľudia nemohli z KV odísť a išli na prezentáciu 😁
Reakcia na: Andy #166800:
Mozno je to sucast prezentacie modernizacie DKR, ktora bude zachvilu 😁
Reakcia na: TeBeCe #166799:
Čo sa tá električka v tom teple pripálila ku koľajniciam? Je ich tam 23 kusov.
Reakcia na: TeBeCe #166796:
Kedze nebol zavedeny odklon, kolona sa tiahne uz po botanicku zahradu. nejaka parodia na NAD v podobe 2351 ide na X5
Reakcia na: mirec240 #166797:
Ako odbočuje 51 z Odborárskej smer mesto.
Na Vajnorskej narazil kamión do 2210, je tam blokovaný pravý pruh.
Reakcia na: TeBeCe #166795:
Kolona uz je po molecovu
Prerusena premavka na jurigovom smer dubravka. Zdochnuta 7402.
Reakcia na: trolejbus6207 #166792:
Ako píšem, je to podmienené spoluprácou viacerých subjektov. Keby nemalo prísť k žiadnej zmene, tak to bude spieť do záhuby. Veď za minulého vedenia počet funkčných historických vozidiel klesol.
Reakcia na: 810zssk #166788:
Pritom kedysi nočáky do rannej špičky prechádzali.
Reakcia na: Peter6607 #166791:
Podľa mojich informácií ľudský faktor začína byť kritický... 🙄
Reakcia na: MartanSK #166789:
Súhlasím, táto prax ale nastala súhrou javov, s ktorými sa dá pracovať, to bude výzva pre nové vedenie. Obávam sa však, že proti spriazneným firmám nikto nepôjde a zostane to naďalej v súčasnom režime. Staré vozy nie sú v dobrom stave, ale lepšie znášajú zlú údržbu. Ak sa nič iné v tomto volebnom období nezmení, tak dúfam, že aspoň historické vozidlá sa spravia. Ľudia aj prostriedky by boli, ale bez jasne stanovených pravidiel a vzájomného rešpektu medzi neziskovkami, odbornou a laickou verejnosťou, to nepôjde. Zatiaľ je to len o tom, kto bude mať väčšie zásluhy a kto bude mať v Krasňanoch po smrti väčšiu sochu. Keby toto súperenie prinášalo ovocie v podobe sponzorov, tak nepoviem nič. Toto súperenie však prináša iba "nepriazne osudu".
Mna skor zaraza, preco tak velmi bojkotuju vypravu starsich vozidiel cez den, ked novsie maju problemy. To ze nie su nizkopodlazne je druha vec, ale ludom by aspon nevynechal spoj. Aj ked, otazkou je ze kolko vodicov ma este opravenie viest 14 /15 Tr.. A ze ci je dostatok ludi na to. 😕
Reakcia na: Peter6607 #166786:
V praxi by to aktuálnej situácii hneď nepomohlo...
V takomto poruchovom období (čo je leto aj zima) by mohli SORkám venovať viac starostlivosti a jazdilo by iba to, čo funguje. Keď opravili staré vozy, prečo nevedia aj nové?
Čo sa týka tých závad, stačilo by vybrať menej poruchové vozy. Prostriedky na historické vozidlá by sa možno našli, ale DPB má k nim dosť zlý vzťah a za pár rokov by skončili ako krátky TamBus. Taktiež ich nemá moc kto robiť.
Reakcia na: MartanSK #166785:
Však ráno vypravím tu 14Tr na špičkové poradie nejakej linky s hustým intervalom, kde o chvíľu príde nízka podlaha 🙂 Áno, viem že dnes sú trolejbusy kompletne garantovane NP okrem nočných poradí, ale to je súčasť problému a dá sa to zmeniť - napr. 201/14 by kľudne mohla byť negarantovaná a v prípade potreby by tam išla 15Tr. Ďalšia vec je, že prečo u nás nočné vozidlá nepokračujú do rannej špičky (samozrejme s vystriedaním vodića) ako je to napr. v Brne.

Ale aby sme sa chápali - ak jednorazovo nastal stav kedy bolo málo 30/31Tr, tak to chápem a beriem. Mne vadí to ako sa to robi(lo?) systematicky niekoľko posledných rokov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.