Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milan005 #420:
otázka čísel ? To bola len reakcia na "nosné linky" a zvyšok, čísla som nepovažoval za dôležité, len som pospájal to, čo ostalo nespojené. Urobím niečo komplexnejšie, ale nie za 5 minút /aj keď to bol celkom dobrý výkon, nie? ? /

To by som potom asi takto nejako:
1 Juh I - žst. - MAX/TRENS*/Kubra*/Kubrica* interval 10/20/20
2 Nozdrkovce*/Biskupice - žst. - Opatová
3 Záblatie - žst - MAX/TRENS*
4 Juh III - TRENS 60/-/-
5 Juh III - SAD/VOD-EKO* 20/20/30
6 Sihoť - SAD/VOD-EO* 30/60/-
7 VOD-EKO - TRENS 60/-/-
8 Juh II - Sihoť V /s pokračujúcom zástavbou to asi bude po výstavbe Kauflandu nevyhnutné/ 10/20/20
9 Juh II - Orechové - VOP 60/120/120
10 Sihoť - Tesco 30/60/30 - okrem rannej
11 Juh II - Tesco 30/60/30 - okrem rannej
12 ...nejak ma nič nenapadá, ale pomožte ?
N8 Juh II - žst - Sihoť 90
N5 Juh III - SAD - 150
* - zachádzka
Reakcia na: milan005 #420:
to by mohlo byt keby to islo okolonemocnice sa mi zda ze v opatovej sa asi pred rokom za to aj peticia spisovala co som pocul
Reakcia na: draxter #413:
l. 2 do Kubrice? ?
co by si povedal na trasu Biskupice(Nozdrkovce)-Opatová?
Reakcia na: mato5287 #409:
predpokladam ze nieze bude "vymeneny bus" ale to ze bude uplne novy CP takze maloco ostane na svojom mieste. takze mozes ten bus nasadit tam kde sa ti zda ze to najviac vyhovuje;-) predpokladam ale ze tento bus bude nasadeny namiesto niektoreho z existujucich busov radu 50 a ten jeden vysokopodlazny bude nasadzovany len v spicke
Reakcia na: Valec #411:
lenze Juh nema jedinu konecnu ako Solinky alebo Hajik ma uplne inu zastavbu ako Zilina. neexistuje ani jeden okruh, v Ziline existovali az 3(centrum, VL-Nemocnica-Štúrovo námestie-HL-SO-VD-VL a velky okruh HA-ZV-ŽST-Košická-VL-VD-SO-HL-Polícia-ZV-HA) v Trenčíne ma napada len pár nezmyselných okruhov:
1.Hasičská-Rázusova-Považská-OZC Max-ŽST-Hasičská(prip. opacne)
2.Hasičská-ŽST-OZC Max-Hasičská
3.rešt. Perla-Jána Zemana-Karpatská-Biskupická-rešt. Perla
4.zopar okruhov v Zamosti
5.velky okruh po dobudovani JV obchvatu co je realne mozno za 5 rokov zpolovice a v dalekej buducnosti komplet(Vychodná-Zábranie-Pred polom)
jedine co by som pripustil a aj to s velkymi vycitkami keby sa zaviedli nosne linky ale prestup by bol zdarma.
a ked uz tak volas po tom ze su zbytocne linky, naco potom este stale jestvuje l. 16, 20, prip. aj 9 a u l. 19 jej zvlastna tociva trasa cez Zamostie. navrhujem l. 9, 16, 19 a 20 zrusit a zaviest linku s trasou Juh II.-Dlhe Hony-Nemocnica-Old Herold-Istebnicka-VOP-(Detske mestecko) s oznacenim ako l. 9
Reakcia na: mato5287 #409:
som velmi zvedavy ako bude ten tvoj cp vyzerat:)
Reakcia na: Juraj #407:
presne tak a tu su to neni viaceria le len ti co TN vobec nepoznaju. radsej nieco ine by si mohol skusit juraj, co uz tu pisali viaceri trencania a nikomu si neodpovedal na niektore otazky
Reakcia na: Valec #406:
jj s tym suhlasim ze viaceri netrencania, cize ty a S499.1023. takze take pokusy ste skusali v Ziline a ako to dopadlo sa ani nemusim pytat. a pritom zilina ma na to ovela lepsie predpoklady ako Trencin. a navyse tieto body sa nevylucuju ked to slo kedysi pojde to aj teraz a bez akychkolvek problemov, len keby niekto z kompetentnych aspon trochu chcel
Reakcia na: draxter #413:
ak by bol prestup grátis, 3-4 nosné linky by sa určite v kombinácii so zvyškom zaviesť dali, úplne s tebou súhlasím.

Na druhú stranu, aj so súčasným linkovým vedením sa dajú "zázraky" pri lepšom spracovaní CP, a to bez potreby akéhokoľvek zvyšovania počtu busov, spojov, prejazdov atď...len sa musí chcieť, alebo sa to musí donútiť chcieť...
Reakcia na: draxter #412:
oprqavujem chyby v písaní:
K tomu pár doplnkových liniek:
2 - Nozdrkovce - Kubrica
13 - Záblatie - TRENS
6 - Sihoť - Zámostie v "x"
9 - Juh I - VOP /cez Zamarovce/
19 - Juh II - VOP "špička"
16 - Sihoť - VOP "špička"
22 - Juh II - TRENS "špička"
23 - Juh III - TRENS "špička"

pričom interval a počet spojov na pšičkových linkách by bol od 1 spoja ráno/poobede až do skutočnej potreby.
Reakcia na: Valec #411:
lenže ak by z Juhu na sihoť chodila len jedna linka, dajme tomu L8 s intervalom 7,5/15/20 na Juh II, je potrebné aby rovnaký interval /na preklad/ mala napríklad L1 /v takom prípade smerujúca na Juh I/, a napríklad L5 /idúca však na trase Juh III - zámostie/, z ktorých jedna by šla po Soblahovskej, druhá po Inoveckej a tretia okolo nemocnice, a PRESTUP by bol grátis.

K tomu pár doplnkových /špičkových liniek:
2 - Nozdrkovce - Kubrica
13 - Záblatie - TRENS
16 - Sihoť - Zámostie v "x"
9 - Juh I - VOP /cez Zamarovce/
16 - Sihoť - VOP "špička"
17 - Juh I - TRENS "špička"
23 - Juh III - TRENS "špička"
21 - Opatová - Juh
N8 - nočák
ktoré budú mať primeraný interval skutočným potrebám.

A určite by to bolo potom lepšie. ?
Reakcia na: Juraj #407:
Ibaže ja mám na mysli redukciu typu len jedna linka z Juhu na Sihoť namiesto troch. Netreba robiť redukciu žilinským systémom, teda všetko zo sídliska na stanicu a späť. To by sa isto s pochopením nestretlo.

A pre prípadných nespokojencov s tým, že by mali zastávku o pár metrov ďaleko odporúčam prečítať si toto:
"Detailní průzkum ukázal, že většina dotázaných dala jako hlavní prioritu interval. Pokud měli volbu mezi linkou s kratším intervalem, ale větší docházkovou vzdáleností, a linkou s delším intervalem se zastávkou v bezprostřední blízkosti, byla volena spíše první možnost. Tento výsledek byl pro odborníky i veřejnost
velkým překvapením, protože dosud byla vysoká hustota zastávek považována za nedotknutelné tabu."
http://www.dpp.cz/files/imgs/DP_Kontakt332/2007/01-leden/kontakt0107.pdf strana 22

Je to síce z Nemecka, ale zaujímalo by ma, ako by taký prieskum dopadol na Slovensku.
Reakcia na: Juraj #407:
V Žiline chýbal jeden zo základných predpokladov pre akceptáciu redukcie linkového vedenia. A pokiaľ by sa v TN zredukoval počet liniek bez plnej prestupnosti tarify, tak by takisto táto redukcia nebola akceptovaná.
ja sa pokusam tiez zostavit novy c.p. so vsetkym kde ma aky bus jazdit ale nemozem to bokoncit lebo neviem ktory z dnesnych busov bude vymeneny za klbovy takze to budem moct urobit az po vymene busov
Reakcia na: Valec #406:
podľa mňa ani nie, okrem rannej špičky, kde sú súbehy tolerované kvôli vyťaženosti. Ak sa medzi 06:00 a 07:30 v"x" trochu odkloníme od prekladu, kľudne je možné vypraviť busy podľa potrieb TRENS, GĽS, Ozety,VOP,Merina,ZŠ,SŠ,TnU...ale inak cez deň tie ostatné zásasdy kvitujem.
Reakcia na: Valec #406:
Aby to nedopadlo ako v Ziline. Aj tam viaceri navrhovali redukciu liniek a ked som sa po roku do toho nechal dokopat, zacala frflat zvyknuta mensina, ktorej to nevyhovovalo. Potom si na tom postavili volebnu kampan a po volbach to vratili spat. Som uz na kadejake redukcie liniek skeptik.
Reakcia na: milan005 #405:
V prípade kombinácií liniek 5/15, 8/18/28 a 9/19 ti bod 3 vylučuje bod 2. Preto sme tu viacerý navrhovali redukciu liniek.
Reakcia na: Kolporter #402:
ten cp nieje problem, staci sa drzat zakladnych veci:
1. pokial mozno co najpravidelnejsi interval na kazdej linke
2. vzajomny preklad liniek ktore idu z jedneho sidliska(Juh, Sihot)
3. co najviac spoje prisposobit ludom na cas, ktory sa potrebuju dostat na urcite miesto
4. napisat si potom odchody vypracovanych liniek od gymnazia a tam doladit nedostatky, tam sa to pekne vykresli ci je preklad dobry;-)
5. upravit jazdnu dobu na niektorych linkach. v minulosti to bola l. 1, ktora chodila vzdy s pravidelnym meskanim. mala interval 30 min. a nejeden krat sa stalo ze isli 2 spoje vkope(meskanie az 30min.!!!) dnes uz nastastie na l. 1 je ako taky poriadok ale meskaju zasa spoje l. 11 a zasa by bolo dobre inu jazdnu dobu pre vikend a inu pre prac. den predsa zapchy, pocet cestujucich...
Reakcia na: Kolporter #402:
ty si moj clovek kolega:) keby som mal viac casu a trochu viac pristupu k informaciam, ja uz som kedysi robil "svoj cp" este za dob stareho systemu MHD ale aj ked ho spravim naco pokial by tam neboli zapracovane presne turnusy:) hned by ma nejaky Zilincan sprdol ze len basnicky vymyslam ☺
Reakcia na: Mike #397:
no pravdu ti poviem, ze kedy sa zacina v ktorych prac. zavodoch, kedy konci, takisto aj vyucovanie to by som mohol aj ovladat. odhody viem vpodstate vsetky ale take nieco ako pocet vozidiel ktore by mohli jazdit, vzkm, vodicov, ich povinnych prestavok by mi asi dopravca neposkytol, ved vidis sam aky ma "pristup" resp. nepristup

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.