Reply on: kvorka #13673:
Existuje ešte manévrovací priestor, ako upraviť trasu linky N2 tak, aby to bolo aj pre Sihoťárov atraktívne, avšak ak potrebujem dodržať polhodinový interval rozjazdov z mesta a spoločných príchodov do mesta, zároveň nevytvoriť nekonečný kolotoč pre vodičov, tak niekoľko minút na stanici je jednoducho nevyhnutných.
draxter
A že bude pri zrušení 28 mať linka 23 lepšie čísla, je jasné (lebo iná tam nebude). Ale mňa by zaujímalo cieľ, aké čísla má dosiahnuť touto zmenou. Lebo zlepšenie by nastalo vždy, ak druhu linku zrušíme. A podľa toho by sa dalo zmerať.
Inak zaujíma ma, ako sa bude realizovať sčítavanie cestujúcich. Už teraz tie data presne nie sú, lebo sa nevie, kde človek vystupuje. A teda aby sa formálne človek napríklad prestupujici z 23 na 8 v systéme nepočítal ako dvaja cestujúci, ale práve s cieľom vyhodnotiť väzby na lokality, t.j. že aký počet ľudí prestupuje a na ktoré linky!