DPMK bude obstarávať nové električky

Chce nakúpiť 23 jednosmerných električiek s opciou na ďalších 23 kusov.

Dopravný podnik Mesta Košice dnes zverejnil vo Vestníku verejného obstarávania č.63/2013 predbežné oznámenie. Predmetom tohto oznámenia je zákazka na "dodávku 23 kusov (a ďalších 23 kusov s využitím opčného práva) jednosmerných mestských električiek technicky spôsobilých na prevádzku a vhodných na prevádzku v podmienkach mesta Košice, ako aj poskytnutie údržby (záručného a pozáručného servisu a opráv) uchádzačom pre každú električku počas 15 rokov, resp. do najazdenia 750 000 km od schválenia technickej spôsobilosti na prevádzku". Nové električky budú financované z fondov Európskej únie (Operačný program Doprava, rovnako ako rekonštrukcie tratí) a predpokladaná hodnota zákazky je 96 800 000 eur.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tom393 #46:
820V max.rekuperácia!!! ?
Reakcia na: TheMHDmarek #60:
Nie je to drist. ? A problémy s tým mali...
Reakcia na: tom393 #56:
Mne sa zda, ze tie vleky maju hydraulicke brzdy. Neviem, ci je tato informacia na 100% pravda, alebo drist typu JPP...
Reakcia na: Dispecer #53:
S tým, že v Bazileji a vo Viedni sú to 30 - 40 ročné električky, ktoré s dosť veľkou pravdepodobnosťou nebudú jazdiť ďalších 30 rokov.
Reakcia na: stn35 #57:
... a hlavne s Tebou ... ? ? ?
Reakcia na: 110mat110 #48:
skus si este raz precitat moj prispevok, a citaj s otvorenymi ocami... kde som v nom pisal len 46 dlhych elektriciek??? hovoril som predsa o vhodnej kombinacii.. prisaveru s niektorymi tu diskutovat jak s tatarmi.. ?
Ja viem tak že v Brne a Ostrave mali problémy s brzdami na vlekoch ale asi to už odstránili (presne taký problém aký mali kedysi RT6ky so stredným podvozkom).
Reakcia na: Sheep221 #54:
na vývoj rakety ide neporovnateľne viac peňazí ako na vývoj nejakých pokusných vlečniakov, ktoré môžu byť v priebehu minúty nahradené obyčajnou električkou, raketa zatiaľ alternatívu nemá, fungovať musí
Reakcia na: Peter55 #52:
Ma to spolocne presne to - pristup k veciam, zly pristup ku vsetkemu u nas je dovodom preco tu nic nefunguje a nevieme nic dat do poriadku. Ked inde dokazu postavit raketu a funguje tak preco by nevedeli u nas postavit funkcne vlecne vozidlo pre elektrickovu supravu. Bez snahy pohnut s vecami, nebude fungovat nic.
Reakcia na: Antihranol #49:
Tvrdením, že to nejazdí nikde okrem Brna a Ostravy by som si nebol taký istý... Ibaže by si to myslel tak, že nikde inde na území CZ a SK... ?

Bazilej 2011:
http://imhd.sk/transport/galeria-media/365/basel-bazilej.html?#81222-Suprava-na-konci-s-Be-4-4-469

Viedeň 2012:
http://imhd.sk/transport/galeria-media/2060/bombardier-rotax-c4-1301-1373.html?#88860-4830-1321

...ale priznávam, že tento model prevádzky električkovej dopravy je vo všeobecnosti na ústupe. ?
Reakcia na: Sheep221 #50:
Čo to ma spoločne s konštrukciou vlekov? Nevyrába ich Samsung ani NASA
Urob si výlet a zisti sám.
Reakcia na: Antihranol #49:
lietame do vesmiru, mame quad core mobily, auta jazdiace na baterky a bez sofera, ale s vlekmi je problem, to si ozaj myslis ze su navine vleky?
Keby ste mali šajnu, koľko problémov je s prevádzkou vlekov, razom by ste o tom prestali fantazírovať. Okrem Brna a Ostravy to nejazdí nikde a vôbec nemám dojem, že by sa tam zvyšovali počty.
Reakcia na: stn35 #47:
ide sa nakupit jeden druh elektriciek. Co by sme robili s 46 dlhymi elektrickami? By nebolo co nasadit na 2 a 4.
Reakcia na: Kona #37:
ale ved kto tu hovori zeby sa mali nakupit len typy 15T/14T ptip 28T ak by to povedzme vhodne skombinovali dobre trebars aj s tymi variami mohli by sa jednak vmestit aj cenovo aj uzitkovo by to bolo naplnene ,povedzme cez vikendy by boli nasadzovane skor varia a cez pracovne dni tie modernejsie viackapacitne dlhsie supravy..a bodka. takto si to nejako predstavujem bolo by to aj financne aj uzitkovo efektivne.. a inak davnejsie som uz pisal aj na dpmk, no kedze este vtedy neboli eurofondy(tusim sme este nemali ani eura) vtedy ma este odbili s tym ze by bolo treba komplet rekonstrukciu kolajiska v Ke a mesto ani dpmk na to dlhodobo financne nema(lenze doba odvtedy pokrocila a prichodom eurofondov z OP Doprava sa veci podstatne zmenili)
Každý tu keca o električkách a o tratiach ale netreba rekonštruovať meniarne??...bo jedno Vario s rekuperáciou ak zabrzdí ta to veľa vody nenamúti ale ak na jednom úseku tak 3-4 vozy náhodou zabrzdia(dnes už by sa išlo asi len po výzbroji čo len rekuperuje).....no neviem neviem. Stačí keď teraz zabzdí Vario v troleji je zrazu miesto 600 V aj 720 V.
Reakcia na: Adamcool #44:
Nie, dodatok ?
Reakcia na: TheMHDmarek #43:
Schyza? ? ?