Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #10647:
Ja si myslim, ze len kvoli papierom sa ich oplati kupit. Inac po demontazi na druhotne suroviny maju tie vozne vacsiu hodnotu 😃
Reakcia na: KVKV #10645:
Ty myslíš, že ich nevideli a kúpili na blind?
Reakcia na: KVKV #10645:
Akéže šroty, veď to sú "takmer" pojazdné vozy, tá hrdza je tam len nastriekaná špec. farba, aby zbili cenu nižšie pre bratov na UA...
No, len treba dúfať, ked pražáci uvidia prvú várku košických T3, že neodrieknu tie ďalšie šroty.
Reakcia na: KVKV #10643:
Dnes by mali naložiť prvú várku, údajne za pomoci žeriava/vov. Ta uvidzime..
Reakcia na: mi.v #10642:
Miesto loga Škodovky tam bude žltá hviezda ☺ ☺ ☺
Po 15 ks električiek, ktoré sa odpredávajú pražskej firme KVAZAR Plus s.r.o.
(392, 393, 394, 395, 396, 397, 400, 401, 414, 415, 416, 418, 422, 423, 424
http://www.dpmk.sk/dpmk/zmluvy/2016/11/16/kupna-zmluva-na-odpredaj-15-ks-elektriciek-t3

ich následuje dalších osem ktoré kupuje taktiež pražská firma Mezinárodní inovativní Kancelář s.r.o.
(vozidlá 356, 380, 386, 387, 388, 389, 402, 421)
http://www.dpmk.sk/dpmk/zmluvy/2016/11/22/odpredaj-8-ks-elektriciek
Reakcia na: KVKV #10634:
Odstavce o označeniach preformulované a upravené. Vďaka za cennú pripomienku! ?

Čo sa týka T211, je to veľká záhada, podobne ako zvyšok plánovaného inventára. Práve preto uvádzame len plánovaný zoznam bez ďalšieho rozoberania či a ktorý artikel zo zoznamu sa nakoniec nakúpil. Ak časom pribudnú rukolapné dôkazy (ideálne oficiálne listiny), doplní sa to. Osobne tomu veľké nádeje nedávam, ťažko pátrať po niečom, čo nevieme komu patrilo (DPMK? VSŽ? Iný subjekt?), kto to platil, aké to malo inventárne číslo atď. Ale ktovie, možno motyka vystrelí.
Reakcia na: tbus #10637:
Tak preto som to pri pohľade z konečných nenašiel. 🙂
Reakcia na: mi.v #10635:
Prvý spoj z Dneperskej do Krásnej je posunutý o 2 minúty
Reakcia na: mi.v #10635:
Asi sa len menili služobné CP, rovnako ako v 29ke od 1.10.
Čím sa prosím líši CP L52 od 1.11.2016 od súčasného? Porovnal som nový a pôvodný rozpis odchodov z Krásnej aj zo Šace a povedal by som, že sú identické.
Chcem upozornit na jednu chybu a jednu nejasnosť v článku "História rýchlodráhy", autor článku nech to prosím opraví.
https://imhd.sk/ke/doc/sk/14113/Historia-rychlodrahy
...""Keďže v hromadnej doprave stále fungoval sprievodcovský systém, jeden z vozňov súpravy bol vyhradený pre abonentných cestujúcich (predplatiteľov), v druhom sedel sprievodca s pokladňou a predával jednorazové lístky. O radení vozňov boli cestujúci informovaní sprvu provizórne vyhotovenými písmenami „P“ (predplatitelia) a „S“ (sprievodca) umiestnenými na čele vedľa pravého reflektora. Ručne namaľované písmená neskôr nahradili plechové tabule s držiakmi, na bočnom okne pri predných dverách pribudli tabule s nápisom „Vozidlo bez sprievodcu, len na predplatné lístky“.""...

Symbol "S" na vozidlách neznamenal "sprievodca" ,ale SAMOOBSLUHA. /kasička u vodiča kde cestujúci vhodil peniaze a odbral si lístok/ Tento sposob odbavenia cestujúcich sa začal používať začiatkom 60-tych rokov , vydržal cca do r.1969 na autobusoch, u električiek skončil skor. Na autobusoch skončil dodávkou novej generácie RTO s bielym pruhom v rokoch 68-69, ktoré boli vybavené pokladňami a znovu sa zaviedli sprievodcovia.Tabulky P a S sa časovo nikdy nestretli
"P" prevádzka vzniká až o niekolko rokov pozdejšie ,iba na električkách. Vpredu označenie tabulkou P v okne za pokladňou velká tabula "vozidlo bez sprievodcu, iba na predplatné cestovné lístky". Bez sprievodcu bolo VŽDY prvé vozidlo. Tento systém bol rozšírený na všetky linky ed okrem dvojky , kde boli sprievodcovia v oboch vozoch. Tento systém zotrval až do úplného zrušenia sprievodcov a zavedenia označovačov.

Ďalšou nejasnosťou je vlastníctvo DPMK lokomotivy T211. V nejakej publikácii ju podnik vykazuje a jedna skutočne existovala. Používala sa pri výlukách na pri opravách vrchného vedenia v súprave zetka + ploš.voz s plošinou vrchnej stavby. Tento sposob sa používal až než sa začali používať montážne autá s kolajovým pojazdom. Bývala dlhé roky odstavená na valcovni nedaleko zastávky na vlečke do vsž. KAM ZMIZLA ???
Reakcia na: romeo #10632:
Ráno bolo pekne, a mohli byť pekné jesenné fotky, žiaľ nám to do poobedia nevydržalo.
Reakcia na: Iv #10631:
nuž,tak to je škoda že som nebol ?
Reakcia na: romeo #10630:
prvý krát bolo vonku 1. mája na Hlavnej
Dnes som videl krásne RTO,to je nejaký nový prírastok u Diamanta?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.