Chcem sa opýtať, či niekto viete, či z pohľadu perspektívy DŽ má význam navrátiť výhybňu na Vpred, alebo či súčasný stav bez výhybne je dokonca výhodnejší (prepady vlaku vo výhybni by vyzerali veľmi čudne ;)).
Off-topic:
Má niekto vlastné a zároveň pekné a kvalitné fotky toho, ako to vyzerá na Széll Kálmán tér teraz (terminál MHD + stanica metra), prípadne aj nejaké staršie, pomaly historické zábery?
Prosím, skúste mi to nahrať na web alebo poslať na mail transport@imhd.sk v najbližšom čase - tie najlepšie foto pôjdu do updatu. Vďaka. ?
V tomto prípade by som dpmk nekrivdil. Hrozila úplná likvidácia prevádzky. DPMK aspon nejak udržoval prevádzku. Ujal sa toho možno štýlom , že medzi svoje mnohé problémy pridal jeden další, ale aspon to prežilo.
Pán Lehotský je iná trieda, proste schopný manažer so záujmom o vec, nech sa mu dlho darí.
Vďaka za info. Je pozoruhodné, že odkedy Detská železnica nepatrí pod DPMK, tak sa akosi "rozbehla" k lepšiemu (chvalabohu!). Predtým še ňedalo, ňebuli peňeži a tak. Nevypovedá to o niečom...?
Ešte keby sa podarilo to občas spomínané predĺženie trate smerom do Č. údolia, to by bolo niečo! Držím palce.
Vďaka projektu SPP s hlasovaním ľudí sa získali peniaze na rekonštrukciu a zvačšenie depa pre obe mašiny, dokončené bolo ešte pred sťahovaním mašiniek po rušňoparáde....prednedávnom sa aj predlžovala jedna odstavná koľaj pre zjednodušenie posunu /priveľa vagónov a kvôli zvačšeniu depa menej miesta/