Na Radlinského ulici boli autá z električkovej trate vylúčené už aj pred križovatkou na Račianskom mýte.
Po nedávnom vylúčení premávky individuálnej dopravy z električkovej trate na Radlinského ulici v súvislosti so zriadením nového buspruhu bol pri práve dokončovanej rekonštrukcii križovatky na Račianskom mýte zrušený aj jazdný pruh na električkovej trati tesne pred križovatkou. Električky tak už nebudú musieť stáť pred križovatkou v kolóne s autami, ale prejdú križovatkou plynulejšie. Na Radlinského boli v priamom smere zachované dva jazdné pruhy na úkor samostatného odbočovacieho pruhu na Legionársku. Ľavý jazdný pruh pokračuje smerom na Račiansku, pravý slúži pre vozidlá idúce na Šancovú smerom na Trnavské mýto. Takéto riešenie umožnila aj rekonštrukcia ostrovčeka pre peších na rohu Radlinského a Legionárskej.
hlasnik3
Ale co sa cudujeme, ved v poslednej dobe sa zrealizovalo tolko zlych rieseni, ze toto uz vobec neprekvapi. Staci si pozriet to absurdne klukate vedenie jazdnych pruhov na Legionarskej, na Patronke atd. Ten kto o tom rozhodol zjavne ani len netusi, ze existuju aj take poveternostne podmienky, kde vodorovne znacenie nie je dobre viditelne a taketo klukate vedenie jazdnych pruhov moze skoncit iba chaosom a koliziami.
Podstatne je ale nieco uplne ine - nastupuje dalsia vlna pandemie, ktora opat sposobi, ze ludia budu vyrazne menej vyuzivat MHD a uprednostnia IAD. Od vedenia mesta by som ocakaval, ze vyjdu ludom v ustrety a urobia vsetko preto, aby sa pandemia co najmenej sirila. Namiesto toho sa hromadne rusia parkovacie miesta, chaoticky maluju BUS pruhy, znizuje sa priepustnost krizovatiek, proste pravy opak toho, co ludia potrebuju. Odklon od zhromazdovania ludi v uzavretych priestoroch sa prejavuje vo vsetkych sferach - pokles zaujmu o openspace, narast zaujmu o byvanie v rodinnych domoch, narast predaja ojazdenych aut atd. Len pre magistrat su asi dolezitejsie prijmy DPB nez zdravie obyvatelov mesta.