Na Radlinského ulici boli autá z električkovej trate vylúčené už aj pred križovatkou na Račianskom mýte.
Po nedávnom vylúčení premávky individuálnej dopravy z električkovej trate na Radlinského ulici v súvislosti so zriadením nového buspruhu bol pri práve dokončovanej rekonštrukcii križovatky na Račianskom mýte zrušený aj jazdný pruh na električkovej trati tesne pred križovatkou. Električky tak už nebudú musieť stáť pred križovatkou v kolóne s autami, ale prejdú križovatkou plynulejšie. Na Radlinského boli v priamom smere zachované dva jazdné pruhy na úkor samostatného odbočovacieho pruhu na Legionársku. Ľavý jazdný pruh pokračuje smerom na Račiansku, pravý slúži pre vozidlá idúce na Šancovú smerom na Trnavské mýto. Takéto riešenie umožnila aj rekonštrukcia ostrovčeka pre peších na rohu Radlinského a Legionárskej.
Urbanway 2423
Ten BUS pruh na Legionárskej ničomu nepomohol, pretože už neraz sa mi stalo, že autobus musel pri vychádzaní z BUS pruhu zastať a dať prednosť autám a potom čakať 1-2 cykly v zastávke obsadenej autami, takže nakoniec tadiaľ neprešiel rýchlejšie, ale ešte pomalšie. Buď sa mal ten BUS pruh potiahnuť až ku zastávke (v smere na AS by bolo dobré vybudovať záliv pre autobusy, aby mohli byť v smere na stanicu 3 pruhy (2 pre IAD + 1 BUS pruh) a v smere na AS by bol jeden pruh bez zastávky), alebo sa to radšej malo nechať tak, aby nemusel autobus stáť 3 minúty v zastávke, do ktorej sa nevie dostať.