Premávka električiek medzi Vajnorskou, Ružinovskou a centrom bude prerušená.
Pre opravu koľajovej trate bude počas víkendu 6. a 7. októbra 2018 prerušená premávka električiek na Krížnej ulici medzi zastávkou Krížna a Vazovovou ulicou.
Električky zo Zlatých pieskov a Ružinova budú premávať iba po Krížnu a električky z Karlovej Vsi a centra mesta pôjdu iba po Vazovovu. Medzi zastávkami Krížna a Vazovova bude potrebné vykonať peší presun.
Zastávka Vazovova pre linky 4 a 9 sa bude nachádzať v náhradnej polohe v koľajovom triangli na rohu Krížnej a Vazovovej.
Upozornenie: Na linkách 4 5 9 nebudú počas výluky nasadené nízkopodlažné električky.
- Linka 2 bude premávať po trase Zlaté piesky - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna.
- Na tejto trase nahradí linku 4.
- Pri ceste z Vajnorskej na Hlavnú stanicu odporúčame prestúpiť na linky 61 a 201 na Trnavskom mýte.
- Pri ceste k ŽST Nové Mesto odporúčame využiť autobusovú linku 50.
- Linka 4 bude premávať po trase Dúbravka - Karlova Ves - nábrežie - Špitálska - Americké nám. - Blumentál - Vazovova - Americké nám. - Špitálska - nábrežie - Karlova Ves - Dúbravka.
- V úseku Krížna - Zlaté piesky bude náhradou predĺžená linka 2.
- Linka 8 bude premávať po trase Ružinov - Trnavské mýto - Krížna.
- Pri ceste z Ružinova do centra bude potrebné prejsť z Krížnej na zastávku Vazovova na linky 4 a 9.
- Linka 9 bude premávať po trase Karlova Ves - tunel - Nám. SNP - Špitálska - Americké nám. - Blumentál - Vazovova - Americké nám. - Špitálska - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves.
- Pri ceste do Ružinova bude potrebné prejsť z Vazovovej na zastávku Krížna na linku 8.
Mhr1
- 1. krát na 1. mája 1974, keď sa do centra nejazdilo pre tribúnu plnú súdruhov a manifestáciu pracujúcich a električky jazdili ŽSt.NM/JD - Vajnorská - Miletičova - Ružinov. To bol aj jediný prípad, keď sa dostali stare vozy do Ružinova. Sú z toho aj pekné fotky, čo nafotil pamätník (ja bohužiaľ nie).
- 2. krát na jeseň 1982, keď priviezli prvých 20 T3SU. Vtedy bola železničná vlečka do areálu Jurajovho dvora odpojená pre nejaký výkop či rekonštrukciu alebo čo. A tak sa nové električky skladali priamo z vagónov na železničnom priecestí na Krížnej. Električky jazdili teda rovnako ako v 1. prípade. Ale to bolo v podvečer pri vypnutej signalizácii.
Inak pre zložitosť križovatky by sa tam signálny plán pre električky nevošiel, ako sa to tu už písalo a pri bratislavských policajtoch = čisté sci-fi.
Vedenie električiek až po Krížnu s Kaliforňanom je určite lepšie.